Hakutulokset

1. H

Miks meikkivoide hilseilee? (suositelkaa samalla joku hyvä hajusteeton meikkivoide + ripsari)!!

Kuori iho, ja käytä vähemmän tai paremmin imeytyvää rasvaa. Se voi nimittäin olla se kosteusvoidekin mikä siellä alla sitten meikkivoidetta laittaessa hilseilee. Plus se meikkivoide kannattaa taputella iholle:)
  2. H

Voinko saada sektion pahojen synnytyspelkojeni takia?

Kyllä voit! Lain mukaan ketään ei voi pakottaa synnyttämään alateiste, jos ei halua. Sua ihan varmasti yritetään puhua ympäri luultavasti vielä salissa, mutta pidät vaan pääs! Neuvolassa ota puheeksi, laittavat sut eteenpäin:)
  3. H

Antakaa hyviä neuvoja miten lopetan 1v11kk mun herättämisen 5-20 kertaa yössä

Pidät vaan siellä omassa sängyssä ja lopetat sen palvelemisen:) Anna vaihtoehdot, sun vieressä ilman tuttia tai omassa sängyssä tutin kanssa, ilman palvelua tietysti. Ja tällaisenkin bongasin;) Kaksplus - Tutista vieroittaminen
  4. H

Taaperon kauppakäyttäytyminen

Tuttu antoi lapselle auton avaimet kauppareissun ajaksi, jos oli kiltisti. Ei tarvi lahjoa herkuilla, kun saa niin arvokkaan tehtävän. :)
  5. H

Millaisena muut pitävät minua?

Otsikon kysymys liittyy nimenomaan huonoon itsetuntoon ja minä-kuvaan. Itse mietin samaa kysymystä vuosia, kunnes hyväksyin, etteivät kaikki minua tunne ja minusta pidä. Kannattaa aloittaa sosiaalisoituminen kahdesta henkilöstä. Yhteen saatat takertua liikaa, jolloin vaan työnnät ennestään häntä...
  6. H

Onko täällä joku oikeasti syömishimoista irti päässyt?

Syö säännöllisesti 2-3 tunnin välei pieniä annoksia, vaikkei nälkä vielä olisikaan!:) Ei ole koko ajan ruoka ja herkut mielessä:)
  7. H

en haluais olla mikään valittaja mut eikö eskarissa enää aikuiset yhtää katso mitä lapset

Eskari-ikäisen lapsen pitäisi jo vähän osata huolehtia itsekin omista vaatteistaan, eli pitäisi mennä perille kun lapsellesi sanot mitä päälle pitää laittaa. Voit tietysti ystävällisesti hoitatädeillekin huomauttaa, että olet näin lapsiasi ohjeistanut, että pitävät huolen että näin myös tapahtuu:)
  8. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

Täällä kanssa tosiaan valvotaan öitä. Käyn aika hyvissä ajoin nukkumaan, yleensä ennen kymmentä ja sitten heräilenkin viimeistään kolmen aikaan pyörimään, kun unesta ei ole enää tietoakaan. Sitten on pakko nukkua päivällä, ettei tarvisi illalla pillittää vaan koska väsyttää niin pirusti...
  9. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

Heipp, mäkin tulin kirjoittelemaan pitkästä aikaa, vaikka olenkin jumiutunut ihan tuonne fb:n puolelle.. :ashamed: Mun "nukun paremmin kuin koskaan" on hävinny kuin tuhka tuuleen, nykyään herään joka kerta kun käännyn ja joka yö käymään vessassakin. Masu painaa, kylkiä särkee kun vauva tunkee...
  10. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

FB-ryhmää kannatetaan! Ja sinne ehdinkin jo:D (Kuin kivaa, uutta ja jännää!:D) Hankinnoista, MÄ SAAN TÄNÄÄN VAUNUT!! Vähän reilu 500 maksoi Virosta, sieltä Beebikeskuksesta, ne Emmaljungan City cross rattaat ja ilmeisesti jalkapeite, mies ei ollut ihan varma mitä osti, mutta illemmalla...
  11. H

Heimoi. Minä tulin sokerirasituksesta ruikuttamaan. Pelkäsin pahinta, eli se ei niin kauheaa ollutkaan. Neulakammoisena tietysti hirvitti kolmet verikokeet, mutta selvisin itkuitta, jei! Litku maistui aluksi lähinnä spritelle, mutta se jälkimaku oli jotain järkyttävää. Toista mukiani...
  12. H

Tulinpa vielä ilmoittamaan, kun HelenaM puhui tuosta vakuutuksesta, että me otettiin kanssa viikko sitten tuo vauvavakuutus, myöskin If:stä. Oma äiti töissä kyseisessä yhtiössä, niin kävi helposti sen kummempia miettimättä. Ja juu, tämän päivän uusi ilmiö: keuhkoja/kylkiluita painaa niin...
  13. H

Tulin pikakirjottelemaan neuvolalääkärikuulumiset! Eli tänään oli neuvolalääkäri ja tällä suunnalla kaikki varsin hyvin! Vatsakipujen perusteella pistivät kyllä labrakokeisiin ja sokerirasitukseen tän jättimahan takia. Nyt mittasi lääkäri että 30cm olisi sf-mitta, että ihan tasaista tahtia...
  14. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

Heippa mammat! Mä tulin taas kirjoittamaan romaanin, kun en jaksa aina pikkuasioita kommentoida sillointällöin, vaikka harvase päivä juttuja lueskelenkin:) Hankinnoista olitte puhuneet n.tuhat vuotta sitten. Me löydettiin spr:n kirppikseltä 18eurolla Gracon turvakaukalo ja telakka, ja kuin...
  15. H

Heippahei! Mä jännäilen taas ensi maanantain neuvolaa, kun täällä kai ainut joka ei diggaile neuvolatätiään:D Taidan olla kateellinen, ku se on niin pieni ja kaunis, itsellä kun tällä hetkellä lähinnä valtava tankkeriolo. Ja tuossa kattelin, että varmaan isompi maha kun kaksoten odottajilla...
  16. H

Tulin vaan hehkuttamaan ensimmäistä ostettua bodya! Ihana pinkki niiskuneiti -body, saa luvan olla tyttö;) Täällä on mietitty synnytystä, mutta olen nyt vaan päättänyt, että valmistaudun minkä voin ja annan mennä omalla painollaan, mieluiten ilman kivunlievitystä. Tiedän asiasta kaiken...
  17. H

Hei naiset! Minäpä eksyin tänään erittäin erittäin hyväpalveluiseen lastenvaunuliikkeeseen, jonka päämerkki oli lompakkoni(ja miehen lompakon..) harmiksi Emmaljunga. Olen tähän asti ollut ehdottoman varma, että kyseistä merkkiä ei osteta ihan vaan, koska ovat niin älyttömän kalliita, mutta nyt...
  18. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

Heippamoi! Tulin pikaisesti kirjoittelemaan, että rakenneultrassa käyty, mutta ei saatu varmaa sukupuoliennustetta!!:( Olin niin odottanut, että pääsen toden teolla miettimään kaikkea, mutta enkai nyt sitten pääsekään, ennen kuin sukupuoli varmistuu. Kovin aran tyttöveikkauksen antoi, kun...
  19. H

Minäpä ajattelin tulla kyselemään, että tietääkö kukaan, kuinka mahdollista olisi vaihtaa synnäriä noin niinkuin oman paikkakuntansa ulkopuolelle? Mulla siis oletettavasti synnärinä PHKS, enkä todellakaan ole kovin innoissani sinne menosta. Enkä nyt puhu edes henkilökunnan tai kohtelun puolesta...
  20. H

Rosalinda:lle tulin kirjoittamaan noista audit pisteistä, että ei voi muuta kun päätään pyöritellä! ÄLä nyt suotta huoli niistä pisteistä, eiköhän kaikki ymmärrä(enkä halua provosoida ketään!), että raskausaikana ei ihan samallalailla nautiskella alkoholia, kun ennen sitä. Ja ne pisteethän...

Yhteistyössä