Voinko saada sektion pahojen synnytyspelkojeni takia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Yksi perätilasektio on takana ja neljä alatiesynnytystä. Mitä useampi synnytys niin sitä pahemmaksi menee. Nyt mua suorastaan ahdistaa, että onko mun pakko synnyttää alateitse.
Tiedän leikauksen riskit, tiedän parantumisen nopeudesta tai hitaudesta jne.

Jännä juttu muuten tuo, että pelko pahenee joka synnytykseltä. Vissiin enemmän menetettävää.
Itsellä ihan sama juttu. Kolmannen synnytystä pelkäsin jo ihan kiitettävästi, mutta kyllä vielä olin aikonut yhden pistää alakautta tulemaan.

Pelkopolille suosittelisin suuntaamaan. Se ei ole mikään suostuttelulaitos, vaan ne ottaa tosissaan. Tsemppiä!

"vieras"
Jännä juttu muuten tuo, että pelko pahenee joka synnytykseltä. Vissiin enemmän menetettävää.
Itsellä ihan sama juttu. Kolmannen synnytystä pelkäsin jo ihan kiitettävästi, mutta kyllä vielä olin aikonut yhden pistää alakautta tulemaan.

Pelkopolille suosittelisin suuntaamaan. Se ei ole mikään suostuttelulaitos, vaan ne ottaa tosissaan. Tsemppiä!
Mikä on pelkopoli? Onko se ihan virallisesti sen niminen? Onko niitä joka niemessä ja saarelmassa?

Kyllä voit! Lain mukaan ketään ei voi pakottaa synnyttämään alateiste, jos ei halua. Sua ihan varmasti yritetään puhua ympäri luultavasti vielä salissa, mutta pidät vaan pääs! Neuvolassa ota puheeksi, laittavat sut eteenpäin:)

Kyllä voit! Lain mukaan ketään ei voi pakottaa synnyttämään alateiste, jos ei halua. Sua ihan varmasti yritetään puhua ympäri luultavasti vielä salissa, mutta pidät vaan pääs! Neuvolassa ota puheeksi, laittavat sut eteenpäin:)
Pelkopoleja on suurimmissa sairaaloissa, jos asut korvessa kuten minä, niin lähin isompi sairaala on todennäköisesti suunta. Minusta kannattaa kuitenkin käydä pelkopolilla ennen kuin ns. jumittaa siihen keisarinleikkaukseen. Siinä ei ole mitään fiksua, että ei suostu asiasta edes keskustelemaan, vaikka isommat vaarat tosiaan leikkauksessa on.

"Mimosa"
Mulla on ihan sama tilanne,pelottaa tuleva synnytys aivan älyttömästi! Kolme alatiesynnytystä takana,lähinnä pelottaa että tämä vauva syntyy syöksynä kotona/autossa tai ihan mihin vain.Ensimmäinen synnytys kesti 3h,toinen 1h ja kolmas 1/2h(syntyi sairaalan käytävälle).Kukaan ei vaan ota vakavasti sitä,että mua pelottaa.Aion ottaa asian puheeksi seuraavalla neuvolakäynnillä.
Tsemppiä sinulle ja voimia:)

Yhteistyössä