Miks meikkivoide hilseilee? (suositelkaa samalla joku hyvä hajusteeton meikkivoide + ripsari)!!

• Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Mä en oo ikinä onnistunu laittamaan meikkivoidetta ilman, että se alkais hilseilemään. En laita edespaljoa, se hilseilee jo heti laitettaessa. Tai kai se on mun oma iho joka on niin pyllystä, että vaikka minkä verran rasvaa laittaa alle niin ei auta? Mitähän mä voisin tehdä, että ongelma ois korjattu?

"vieras"
Johtuu ihon pintakuivuudesta. Säännöllinen kosteutus ja hyvä kuorinta (mikrokuorintavoide) olennaista. Silti ei välttämättä meikkivoide sovi, jolloin voi kokeilla mineraalimeikkejä.

Kuori iho, ja käytä vähemmän tai paremmin imeytyvää rasvaa. Se voi nimittäin olla se kosteusvoidekin mikä siellä alla sitten meikkivoidetta laittaessa hilseilee. Plus se meikkivoide kannattaa taputella iholle:)

meiksu
Käytä kevyttä kuorintaa päivittäin t-alueella, vaihda päivävoide (nykyinen ei välttämättä sovellu meikkivoiteen alle) ja anna sen imeytyä kunnolla ennen meikkivoiteen levittämistä. Mitä meikkivoidetta käytät, siitäkin voi johtua?

"a p"
Ok, kuorintavoidetta siis. Sitä en tosiaan koskaan tee! Kosteusvoiteesta se ei voi varmaankaan johtua koska oon kokeillu niin monta erilaista voidetta. Tai sit vaan oon aina valinnu ihan paskat voiteet :D

Tuo meikkivoide on joku Nivean pumppupullossa olevaa voidetta.

"vieras"
Erisan hoitava kosteusvoide alle, meikkivoide päälle, taputtele meikkisienellä. Jos käytät puuteria, niin OHUT kerros puuteria päälle (siveltimellä). Meikkivoiteistakin kannattaa valita omalle ihotyypille sopivin.

"heh"
Mä oon ykännyt Loreal True Match meikkivoiteesta. Löytyy sopivan vaaleita sävyjä, eikä ainakaan mulla jätä ihoa "meikatun" näköiseksi. Ei myöskään hilseile, mutta mulla ei olekaan älyttömän kuiva iho. Satunnaisesti rasvaan kasvot ennen meikkivoiteen laittoa, jos näyttää, että iho on liian kuiva.

"a p"
[QUOTE="heh";25534471]Mä oon ykännyt Loreal True Match meikkivoiteesta. Löytyy sopivan vaaleita sävyjä, eikä ainakaan mulla jätä ihoa "meikatun" näköiseksi. Ei myöskään hilseile, mutta mulla ei olekaan älyttömän kuiva iho. Satunnaisesti rasvaan kasvot ennen meikkivoiteen laittoa, jos näyttää, että iho on liian kuiva.[/QUOTE]

Voi, oispa ihana kun ei tarvis rasvailla ihoa! Mulla otsa, nenä ja poskien yläosat kuivuu talvella, etenkin otsa on kamala jos ei rasvaa :O Joka ikinen aamu pitää läträtä kunnon perusvoidetta naamaan.

"heh"
[QUOTE="heh";25534471]Mä oon ykännyt Loreal True Match meikkivoiteesta. Löytyy sopivan vaaleita sävyjä, eikä ainakaan mulla jätä ihoa "meikatun" näköiseksi. Ei myöskään hilseile, mutta mulla ei olekaan älyttömän kuiva iho. Satunnaisesti rasvaan kasvot ennen meikkivoiteen laittoa, jos näyttää, että iho on liian kuiva.[/QUOTE]

Siis tykännyt, en ykännyt :D

Li
Suosittelen kaikille ainakin kokeiltavaksi ja arkipäiviksi, jolloin ei kukaan tarvitse sen kummempaa pakkelia naamaansa käyttämään Nivean tinted moisturiser- rasvaa. eli on siis sävytettyä kosteusvoidetta ja minä olen kokenut sen niin ihanaksi etten käytä enää muuta ollenkaan! iho näyttää kauniilta, puhtaalta ja raikkaalta koko päivän. myös viikonloppuisin jos ei ole menossa minnekään eikä viitsi meikata niin kun laittaa tätä niin näyttää heti jo paremmalle ja terveemmän väriselle ja voi hyvällä mielellä katsoa itseään peilistä :)

ei tuki ihahuokosia. saa ainakin prismoista ja sokoksilta.

Be Beautiful! Tinted Moisturiser - NIVEA

Yhteistyössä