Tilasin tulevalle vauvalleni VAUNUT!!! Ette ikinä arvaa millaset ja minkä merkkiset ;)

• Viestiketjun aloittaja Raskaana mammi
  • Ensimmäinen viesti
Raskaana mammi
Oon nero. Mies katseli Hobbyhallin sivuilta lasten vaunuja ja päivitteli niiden hintaa. Mies on raksamies ja mä oon kotona eli ei olla mitenkään kovin rikkaita. Lapsen 6v. vanhat vaunut on jo myyty, joten ei niistäkään ole iloa. Mä aloin sit selaileen miehen jälkeen sitä hobbiksen kuvastoo... PADAM mulle tuli älynväläys! Mä näin lasten leikkivaunut siellä :) Söpön väriset! Vaaleanpunaiset ja aluks luulinki niitä ihan oikeiks vaunuiks tai no onhan ne oikeat, mutta nukeille tehdyt. Katselin sit vähän sitä vaunujen kokoo ja mietin... jospa mä hankkisin meidän vauvalle tällaset!? joo mä mittasin sit mittanauhalla ja selvis, että ihan hyvin näihin mahtuis vauva ja voisin työntääkkin hyvin näitä. Ja ennen kaikkea päästäis halvemmalla! Saatais nätit vaunut. No mähän sanoin miehelle, että tilataan nää! Ja sit me tehtiin tilaus. Tällaiset ne vaunut on:

https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Nukenvaunut/269032?

Eiks ookkin söpöt ja ei noista huomaa, että ne on nukeille oikeesti. :) ihanat!

no joo taas
[QUOTE="vieras";25814507]Toivottavasti tää oli pila vaikkakin huono sellainen kun pienen lapsen terveydellä ja hengellä aletaan tällä tavalla pilailemaan. Ei kyllä naurata yhtään.[/QUOTE]

JA aina joku tosikko tulee näihin pätemään D: ei jessus. mäenkestä. :D

Tekee moni muukin
Tilaa lapselle jätskikoneen ja tekee itselle jdeä. :) Niin on monen muunkin ns.lelun ohdalla kun ne toimii ihan oikein ja on huomattavasti halvemmat kuin se alkuperäinen oikea kone.

ap.
[QUOTE="silakka";25814524]Minkäs kokoset noi vaunut sitten on? Meinaatko keskosen synnyttää?[/QUOTE]

Työntöaisa tais olla 70cm ja muuten näyttää tilavilta vaunut. Katso itse! :)

ap.
[QUOTE="huom!";25814536]Siis hei, noissahan lukee ettei ne sovellu alle 3v lapselle ?? Siis noissa voi työntää vain yli 3-vuotiasta, ei ne oo vauvalle tarkoitettu ollenkaan.[/QUOTE]

Itse käsitin sen niin, että vaunuja ei saa työntää alle 3v. lapsi. :D On noiden pakko siis olla aika isot!

Yhteistyössä