Hakutulokset

  1. K

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Olen ollut aktiivisempi tuolla fb:n puolella, mutta päivitettäköön tännekin että pikkuinen prinssimme syntyi 5.10. klo 14.34 51cm/3705g pipo 37cm Kotona on oltu jo kohta viikko ja pikkuhiljaa alkaa pääsemään päiviin kiinni. Synnytys oli pitkä ja väsyttävä...
  2. K

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Paljon Onnea ltt :flower: (.) neuvolakuulumisia rv 38+4 painoa oli tullu 1050 g/vk :D paineet 115/77 pissa puhdas sf 32, puolisenttiä vähemmän ku viimeks, meinas että on laskeutunut?? rt, kiinnittymisestä ei tietoo syke 130 + liikkeet ++ hemo 136 (viimeks oli 121 joten parannusta...
  3. K

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    (.) täällä on nukuttu viime yö suht hyvin ja kun mies lähti töihin niin nukuin vielä 10.30 asti! Ah, ihanaa.. Muuten olo onkin vähän surkea, oon varmaan aiemmin kirjotellut tänne mun atopiasta mikä oli jo jossain kohtaa ihan hallinnassa. Nyt jostain syystä pahentunut niin, että ilman...
  4. K

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Heipat kaikille pitkästä aikaa ja hyvää syyskuuta! Kiitos uudesta pinosta Branwen :) Iäkseni vois muuten päivittää 30.. Viimeiset kaksi viikkoa on mennyt ihan sumussa muuttokiireiden ja stressin ympärillä. Välillä on pitänyt pakottaa itteni makuulle kun on alkanut maha kivistelemään. Ei vaan...
  5. K

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Pikaisesti Moi! :) Tervetuloa uusille! Liittyisin mielelläni FB-Ryhmään ja PK/Espoo-tapaamisiin syyskuun puolella ja myöhemmin. Vielä asustellaan eri paikkakunnalla mutta sinne kun päästään asettumaan niin seura on varmasti paikallaan. Leppoisaa viikonloppua kaikille masumammoille...
  6. K

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Elokuuta elellään ja laskettuaika jo ensikuussa! :D Brawenille kiitokset uudesta pinosta. (.) muutto tosiaan tulossa kuun lopulla pk-seudulle ja synnytysairaalaksi voisi päivittää Jorvin. Tänään oli neuvola, kaikki hyvin. Pissa puhdas RT + verenpaine 107/74, matala mutta kuulemma...
  7. K

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Heippa kaikille uusille ja vanhoille piiitkästä aikaa! Olen lukenut joka päivä palstaa (lähinnä kännykällä kans) mutta en oo vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa. Jos nyt vähän kuulumisia. Muuttamisesta meillä on tulossa 1.9. muutto täältä varsinais-suomesta pk-seudulle. Pientä paniikkia...
  8. K

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Heippa taas pitkästä aikaa! Rakenneultra takana ja tyttöolon voi muuttaa poikalupaukseksi. Tietenkään eivät voineet luvata 100%mutta sanoi että jos tytön tuotte näytille niin ihme on ja itsekin kilkkarat näin siellä heiluvaiseksi ;) Kaikki oli hyvin, sikiö vastasi viikkoja (nyt 21+6) ja...
  9. K

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Ituo Mulla on kans atooppinen iho ja kasvot, kaula ja selkä ovat menneet tosi huonoon kuntoon. Läiskät lähtevä kasvoilta ja ikäänkuin yhdistyvät kaulaan ja olkapäihin jne.. Tiedät varmaan tunteen.. :( Mun on ollut pakko käyttää 1% hydrokortisonia, yritän nyt pitää taukoa, mutta vaikeaa on...
  10. K

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Hei kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille :) Täällä mennään jo kahdettakymmenettäviikkoa ja puoliväli häämöttää. Jotenkin on vaan nyt iskenyt pelkoja siitä onko kaikki hyvin. Liikkeitä ei ole tuntunut muutamaan päivään ja seuraava (kolmas) neuvola vasta 3 viikon päästä. Tosi harvoin...
  11. K

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Heips taas pitkästä aikaa! En ole saanut aikaiseksi kirjoitella, mutta olen seurannut jonkin verran ketjua. Meitähän on jo kivasti!! :) Toinen neuvola takana, kaikki oli hyvin. Syke kuului välltä 139-148. Olen alkanut tuntemaan liikkeitä, itseasiassa just paraikaa tapahtuu jotain masussa...
  12. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Paljon voimahaleja suru-uutisia kohdanneille!! :hug: Painosta Täällä on turvonnut olo, johtunee osaksi karkin kulutuksesta tällä viikolla. Ei hyvä. Alkuun ainakin mun paino oli laskenut, mutta nyt en osaa sanoa mikä on tilanne koska meillä ei oo puntaria. Ainakin turvottaa ja jos oiken osaa...
  13. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Heipat kaikille pitkästä aikaa! Ihana lueskella kuulumisianne, ei ole kerennyt itse paljon kirjottelemaan kun on aina niin paljon luettavaakin :) Np-ultra takana, kaikki hyvin niskaturvotus 1mm kuulemma normaali, sikiöllä mittää 48mm ja hyvältä näytti. Vielä odotellaan verikokeiden...
  14. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa uusille! :) Kävin tänään varhaisultrassa. En kadu lainkaan, että maksoin 103 euroa (!) siitä tiedosta, että kaveri oli kotonaan kohdussa ja vastasi viikkoja 8+2 (eli la olisi 3.10). Pieni sydän löi ja jotku aivonesteet gyne osas osoittaa kuvasta :D Pituutta 17,3 mm. Aiotaan kertoa...
  15. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Kerättärellä on eka neuvola takana! Neuvolassa todettiin la olevan 29.9 kun viimeiset menkkani alkoivat 23.12, mutta sehän laskettiinkin väärän kierron mukaan. Kerroin, että kiertoni on ollut 34-37 pv ja bongasin oviksen 13.1. joten olen aika varma että hedelmöitys on tapahtunut 13.-15.2. ja sen...
  16. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Jenny82 paljon jaksamista ja tsemppiä uuteen yritykseen. Mippis ja Salainen Toive Olen itse ostanut iho-omegoita Sokokselta, mutta niitä myy myös luontaistuotekaupat ja varmaan apteekitki. Netistä saa myös tilattua esim.Iho Omega - mustaherukkasiemenöljy - www.terveyskaupat.net...
  17. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Salainen toive, Kyseessä ovat juuri ne mustaherukansiemenöljykapselit. Mulla on vaikea atooppinen iho ja toivon todella kovasti ettei periytyisi eteenpäin. Mutta jos niin käy ja lapsi on muuten terve ja kaikki menee hyvin, niin ei se ole onneksi vakavaa.
  18. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Täällä ei ole ollut mitään tuntemuksia pariin päivään ja aiheuttaa huolta. Toivottavasti kaikki hyvin ja olen vain yksi onnekkaista joka ei kärsi alkuraskauden kauheuksista.. Ei ole yhtään "raskaana-olo". Mä syön raskausajan multitabseja, foolihappoa ja valioravinnon iho-omegoita joita...
  19. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Täällä kans itketään ihan pienestä, esim. äsken siitä että voi että miten ihanaa kun aurinkokin paistaa. On niin onnellinen olo, toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:
  20. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa Jenny82! Toivottavasti tuhrusi on vain normaalia asiaan kuuluvaa. Vinkkinä sulle, että kannattaa soittaa neuvolaan mahdollisimman pian koska itsellä oli ainakin tiukassa saada sopivaa aikaa (neuvolana Tku keskusta)! Tosin mulle käy työn puolesta vaan aamu ja iltapäiväajat.. Täällä...

Yhteistyössä