Äitiyspakkauksesta sen verran, kun kävin itsekin kurkkimassa ja samaa mieltä, että neutraali ja aavistuksen poikamainen maku jäi suuhun. Joskus tykkäsin kun oli pikkusiskon pakkaus vuonna 1999. Silloin vielä käytettiin värejä! Samoten ku -96. Oli vihreä puku pienillä punasilla kuvioilla (sopi molemmille) ja sitten oli lilakeltainen nallekuvioinen puku (joka myös sopi molemmille). Ne oli ihania! Oliskohan ne vielä kotona tallella... varmaan annettu sukulaisille tosin. :/
Anopin kanssa juuri juteltiin, kun pyysin, josko voisi lainata punaista huulipunaa ja nutturapinnejä huomiseen tanssiesitykseen. Hän sitten osti sen huulipunan mulle
En muuten juuri meikkaa, joten katotaan taas mikä sotameikki tulee huomiselle.
Lisäksi höpötti kovasti, että miten he ovat jo suunnitelleet, että kummalle puolelle makuuhuoneeseen heille mahtuu matkasänky kun ottavat lapsenlapsensa hoitoon. Enhän mä tätä ole hoitoon antamassa ensimmäiseen puoleen vuoteen, kun tämä ehkä on tissiriippuvainen! Vähän alkoi ahdistaa.. :| Ja kaikella kunnioituksella, kun ei ole heillä pientä lasta ollut hoidettavana reilu 20 vuoteen, niin ei ensimmäisenä tule mieleen jättää sinne. Jos ja kun rauhaa joskus, niin ei se pelkän lapsen vieminen hoitoon, kun on nuo koiratkin. Siksi omat porukat on siinä etusijalla, kun sinne voi nakata kaikki tarpeen tullen ja äiti varmana tietää mitä tehdä. Ehkä kun on isompi, mutta ei heti kyl. Noh, onneks mulla on aikaa tehdä mielipiteeni selväksi tuosta hössöttämisestä ja, että tämäkin on MEIDÄN ensimmäinen lapsi, että ei me siitä heti eroon haluta.
Lisäksi anoppi on jo ostanut varmaan kaupat tyhjiksi vaatteista vaikka koitin toppuutella, että äläs ihan vielä... Huoh.. sori vuodatus. Vähän vaan ahdistaa.
Vilinäiti: Meneehän nuo 50 cm ihan hyvin 55 cm asti? Ainakin noissa pakkauksissa on aiemmin ollut niin väljiä nuo vaatteet, kuten tuo 70 cm puku, joka on mennyt vielä 80 cm lapselle tai vasta sen kokoiselle...
Tänään on touhupäivä! Energiaa piisaa, kun mies ei ole kotona ärsyttämässä koneella istumisellaan, vaan on töissä
Olen ollut vähän väsynyt ja kiukkuinen, kun pitää käydä töissä, toinen käy vaan koulussa (ja silloin tällöin töissä) ja silti saan itse tehdä aivan kaiken, ruuasta ja siivouksesta lähtien, pyykkeihinhän tuo ei koskekaan. Eilen ei ukko saanut itselleen ruokaa, söi koko päivän aikana 3 leipää ja vähän munakokkelia. Olis ollut kovin yksinkertaista lämmittää tuolta hernekeittoa... Mutta se angstaamisesta, tänään on hyvä päivä ja siivous jatkuu!
Nyt tosin lenkille. Sain kolmesta kaverista yhden lähtemään lenkittelemään. Kiva kun ei pidä mennä yksin tuonne katupölyyn tallaamaan koirien kanssa.=)
Ainiin, joku täällä mainitsi, että
mitä on tehtynnä vauvalle ja itse olen yläasteella joskus jo sen verran ajatellut tulevaisuutta, että itse tehtynä on kastemekko ja aivan ihana minttukirjava vauvanpeitto. Ystäväni (tuleva kummitäti) tosin innostui uutisesta niin, että sieltä tulee tilkkupeittoa ja varmaan myssyäkin. Mutta jos ylläolevaa vuodatusta luitte, niin eihän mun tartte huolehtia tästä kangaspuolesta. Ne taitaa tulla automaattisesti ilman omaa panostustani...
Carriina ja tarrasukkaseni 13+2