Voisin minäki pitkästä aikaa vähän raapustella tänne. Oon päivittäin lukenut teidän kuulumisia, mutta jotenkin ei saa aikaseksi kirjoittaa mitään. Pahoittelut heti alkuun surun kohdanneille!
Iloisiakin uutisia on tänne tullut sitten viime kirjoittelun, mutta kun on niin paljon tekstiä ehtinyt tulla niin en nimeltä nyt osaa mainita teitä kaikkia, onnittelut joka tapauksessa!! :flower:=)
Voisin tänään koittaa laittaa omaa masukuvaa tänne kunhan pääsen kotikoneelle. Paljoa ei ole kasvanut, varsinkaan noissa aamukuvissa, mutta jotain muutosta sentään tapahtunut
Neulomisesta ajattelin kyllä jotain kivaa neuloa pikkuiselle, sellaisessa nettiosoitteessa kun
www.garnstudio.com on aivan ihania neuleohjeita, vinkkinä jos joku on kiinnostunut
Kotona olemisesta tavoitteena on olla kotona ainakin 1 vuosi tai peräti 2 vuotta, en kuitenkaan osaa vielä tässä vaiheessa sanoa, kun en koskaan ole kotona ollut jotain lomaa pitempää aikaa ja sekin on niin erilaista kun lapsen kanssa kotona oleminen. Toivottavasti voisin olla niin pitkään kuin mahdollista :heart:
Kesälomista loman ajattelin pitää kahdessa osassa, ensimmäisen viikon pidän jo toukokuun lopulla kun lähdetään etelänmatkalle, loput kolme pidän sitten varmasti heinä-elokuun vaihteessa. Sen jälkeen ehtii vielä töihin lopettelemaan projekteja, on sitten kivempi jättää työt seuraajalle.
Tissit täälläkin edelleen kipeät ja kosketusarat. Onneksi ei oo kauheesti kasvaneet, kun ennestäänkin jo ihan tarpeeksi isot omasta mielestä, ja vielä sitten tod.näk. kasvaa kun maito nousee rintoihin..
Farkuista mun täytyy kyllä hehkuttaa omia farkkujani, tilasin netistä tällaiset, joissa ei ole sitä resorikaistaletta ollenkaan mahan päälle, vaan resorit on sivuissa taskujen kohdalla, ja nää on tosi hyvät jalassa. Jos en kauheasti lihoo reisistä/takapuolesta, niin toivon pystyväni pitää näitä ihan loppuun asti, koska resorit antaa sen verran kuitenkin periksi.=) hehkutus loppu.
Vaunuista Onko meillä ollut vaunuista puhetta? Minä oon kahden vaiheilla, joko Teutonia Prestiget tai Emmalijuna City Crossit. Onko jollain tietoa, mitä eroja näillä on, haluaisin mahdollisimman kevyet rattaat, jotka saa kätevästi kasaan ja nostettua auton perälle ja ovat myös kevyet työntää...
Liikeitä täällä ei tunnu vielä minkäänlaisia, mutta en niitä odotakaan vielä kun esikoista tosiaan odotellaan eikä viikkoja vielä ole kun pian 14 kasassa... Kohdun supistelua aamuisin on kyllä, taitaa johtua siitä että pissarakko on aamusin aina niin täynnä.=) Kun herään niin navan alapuolella tuntuu sellanen kivikova pallero, joka sitten häipyy kun oon käyny aamupissalla
-Iiiris- ja kirppu 13+4