Hakutulokset

  1. L

    Lauantai-illan kuvapinoa!:)

    Kuopusta nauratti kovasti. :heart:
  2. L

    Onko kenelläkään muulla paska päivä?Tähän saa avautua!

    Paskaakin paskempi, viime yönä en nukkunu yhtään kun juoksin tunnin välein siivoamassa 2-vuotiaan oksennusta ja ripulipaskaa sängystä. Tänään 2-vuotias jatkanu paskomista, oikeen semmosta vesiripulia mikä valuu jalkoja pitkin vaipan ohi... Nyt illalla aloitti kaksi muutakin lasta oksentamisen...
  3. L

    Noniin, kiitos kaverille!

    Mä olen varmaan sitten aika epänormaali äiti kun tulen aina ystävilleni maininneeksi jos meillä on viimeisen viikon aikana ollut jotain sairastelua. Eikä tulis mieleenkään lähteä mihinkään heseen istumaan kaverini ja lasten kanssa, jos meillä olisi vielä edeltävänä päivänä oksennettu...
  4. L

    Tyttärelle nimi? Sisältää kuvan ja 3 vaihtoehtoa =) Auttakaas!

    Mintulle ääni täältäkin =)
  5. L

    Saako teillä käydä vieraat lapset kattomassa/ulkoiluttamassa koirianne?

    Meidän koirissa on aikuisellakin ihan riittävästi tekemistä ulkoillessa, ei tulisi mieleenkään näitä antaa lasten ulkoilutettaviksi. Mutta koiran koosta ja luonteestahan tuo riippuu, en kuitenkaan vieraiden käsiin välttämättä antaisi vaikka olisi pieni ja rauhallinen. JOS jotain tapahtuisi...
  6. L

    Nyt se nappas!

    Oi, paljon onnea ja jarrusukkia pienelle <3
  7. L

    4vuotiaan pippeli pieru kakka jutut...

    Meillä tytöillä 4v on nyt tuota juttua. Isosisko 5v huokailee ja valittelee et "eikö noilla oo mitään muuta sanottavaa". Ei taida muistaa et vuosi sitten hänelläkin oli jutut ihan samaa tasoa :D Täällä kuulee päivittäin mitä ihmeellisimpiä juttuja, tän päivän juttu on ollut "mulla on hello...
  8. L

    G: Voisitko harrastaa metsästystä ?

    Kyllä voisin ja harrastankin. Riistanhoitotyötä harrastan myös, osa pelloista on riistapeltoina. Olen lähinnä noita haittaeläimiä ampunut, supikoiria ja kettuja enimmäkseen. Muutama rusakko ja kauris tullut tällä kaudella kaadettua. Hirvijahti vähän kauhistuttaa kyllä vielä, on sen verran...
  9. L

    Taaperolla vatsa kuralla

    Täälläkin varmaan tuota samaa tautia 2,5-vuotiaalla. Alkoi sunnuntaina ripuli ja lämpöily, kaikki ruoka ja juoma kelpaa ja riehuu ihan entiseen tapaansa. Isommilla lapsilla alkoi myös sunnuntaina ripuli ja oksut tuli myös, heillä meni nopeammin ohi, kun olivat jo eilen terveenä.
  10. L

    Sairastellaanko nykyään enemmän?

    Kuvittelenko vain vai sairasteleeko ihmiset nykyään enemmän kuin joku 10-20 vuotta sitten..? Ihan näitä perussairasteluja, flunssaa, kuumetta, vatsatautia. Tuli tästä äitini kanssa puhetta, kun minä olen pikkulapsena sairastanut kerran vatsataudin ja korkeintaan kerran vuodessa flunssan...
  11. L

    Mitkä pienellä pojalla on?

    Meillä on kikke. :) Ei itse asiassa ehditty edes ajatella millä nimellä vehkeitä kutsutaan, kun isosisko oli jo ehtinyt veljelleen kertoa kikkelistä, ja vielä kun poika ei kovin hyvin puhu (2-vuotias), niin tulee toistaiseksi vaan kikke.
  12. L

    popin uudet v-haalarit YÖÖÖK! :D

    Näkeekö niitä jostain netistä..? :)
  13. L

    Lapsi 8 kk ja rapiat (hampaista)

    Hampaat on kyllä todella yksilöllinen juttu. Meillä tähän asti lapsilla ensimmäiset hampaat ilmaantunu vasta vuoden iässä, kuopus teki nyt kuitenkin poikkeuksen; ensi viikolla tulee 8kk täyteen ja suusta löytyy kaksi alahammasta ja yksi ylähammas. Ikenet punaisena noita vääntää, ainakin yksi...

Yhteistyössä