Onko kenelläkään muulla paska päivä?Tähän saa avautua!

  • Viestiketjun aloittaja "niina"
  • Ensimmäinen viesti
"Manda"
Flunssa vituttaa, mutta onneksi on paranemaan päin. Mies lähti kelkkareissulle ja muuten olis ollu ok, mutta nyt harmittaa ku oon ollu jo neljä päivää sairaana, niin olisin kaivannu läheisyyttä ku alan parantumaan vihdoinkin. :/
Ei tämä silti ole oikeasti paska päivä, onneksi. :)
 
Paskaakin paskempi, viime yönä en nukkunu yhtään kun juoksin tunnin välein siivoamassa 2-vuotiaan oksennusta ja ripulipaskaa sängystä. Tänään 2-vuotias jatkanu paskomista, oikeen semmosta vesiripulia mikä valuu jalkoja pitkin vaipan ohi... Nyt illalla aloitti kaksi muutakin lasta oksentamisen, itellä kiertää mahassa ja tulee semmosia pikku pulautuksia kurkkuun että kohta taitaa olla mun vuoro mennä juttelemaan wc-ankan kanssa. Miehestä ei ole mitään apua, viime yönä nukkui kuin tukki, päivän oli omilla teillään ja nyt korkkas viinapullon... Että mikäs tässä ollessa, vituttaa ihan huolella.
 
ON
Joo on jumalauta.
SOitin aamulla töistä kättärille ja ne käski neuvolaan tahi tt-huollon lekurille. No, se vitun neuvolahan ei vastaa koskaan, en saanu alunalkujaan ees ekaa aikaa varattua sen päivän soittoaikana kun oli. TT-huoltoon ei ollu aikoja, mut toki ne otti sinne päivystykseen jonottaa. No, ei tarvinnu jonottaa kauan, mut kun ajoin hesasta vantaalle meni hetki + et oli ihan vitusti kipuja. No, ei siinä, se lekuri kyseli samoi ku kättärin kätilö ja kirjotti lähetteen kättärille, kun ei hää ilman ultraa ja ei oikeestaan oo hänen ammattialaansa noi jutut ja oishan se parempi kun noin pahat kivut ja epätavalliset ja ennen kokemattomat, et katottais kunnolla.. no lähete käteen ja venaa ukkoa ajaa autoa. Kesti 20min siinä, ei paha, kun molemmat suoriuduttiin kättärille työpäivien päätteksi.. (oma työaika melkeen loppu kun ajettiin tohon pihaan). Mainittakoon, et edellisen muksun synnytykseen ajoin ihan itte, supisteli ja sattu normaaliin tapaan, mut nyt en uskaltanu ajaa, vaikka täs välis oon ajanu autoo ammatiksenikin!!!

Noh, kätilö tääl sit vähän oli tulit sit tänne tyyliin ja eikun venaamaan. Meni tunti, huumor riitti, meni toinen, vähän turhaannuttaa, meni kolmas......... sitten meni 9h siitä kun soitin tänne ja alko vituttamaan.

Ehkäpä näin neljännen lapsen kohdalla oma arvio siitä, et nyt MUN KROPASSA ei oo kaikki OK, on aika kohillaan. Ja jos keskiraskauteen muka kuuluu aivan helvetillinen kipu normaalilla ja terveellä ihmisellä, niin kiva kun joku sen vaivautuu mullekkin kertomaan. Se et en ulise täällä, vaikka sattuu yhtälailla kun ois synnyttämässä, ei tarkota sitä, etteikö muhun vittu sattuis vaan sitä, et mulla on äärimäisen pitkä pinna ja mieletön pokerinaama pitämään tuntemukset sisällä. Ammattitauti, pystyy hymyilemaan ja olemaan normaali vaikka mitä sattuis ja vielä viileä.. Ainoostaan kun mua on päästy kuristamaan oon huutanu/kiljunu abaut hysteerisesti.

Et tänään nykii.

Ois kiva olla niin varakas, et vois mennä yksityiselle.
Mut ei, pitää maksaa asuntolainaa ja lasten menoja ja työmatkoja.. ai nii ja töiskin pitäis käydä kun on terve, on vähän vaikee olla olematta siellä, jos kukaan ei kirjota siihen paperiin, ettei oo kaikki ookoo...
 
"molla"
mies on iltavuorossa tuskin tippuu seksiä.
2v poika valittaa että varvas on pipi kun siihen koskee, ei suostu edes kävelemään.
ja tää pakkanen oon ihan jäässä...
niin ja rahatkin on niin vähissä että olis kyllä tosi siistiä jos jotain menis kaupaks huutiksessa..
 

Yhteistyössä