4vuotiaan pippeli pieru kakka jutut...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Meidän tyttö on nyt 5 ja kakkajutut oli tosiaan reilu vuosi sitten, olin jo unohtanut koko asian. Eli aika nopsaan loppui meillä, kun en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Välillä saatoin kysyä, oliko tuo nyt muka hauska juttu.
 
Joo aamulla meillä 4v. herättyään ensimmäiset sanat mulle: Äiti mun pippelissä on reikä :D . Sit veti housut nilkkoihin ja sanoi: Kato vaikka jos et usko...
Mitä tuohonkin unenpöpperössä vastaisi. Eli sanoin: Mistäs kuvittelet sen pissan tulevan :D Sit katsoi taas alas ja sanoi: Niin joo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Systole:
Joo aamulla meillä 4v. herättyään ensimmäiset sanat mulle: Äiti mun pippelissä on reikä :D . Sit veti housut nilkkoihin ja sanoi: Kato vaikka jos et usko...
Mitä tuohonkin unenpöpperössä vastaisi. Eli sanoin: Mistäs kuvittelet sen pissan tulevan :D Sit katsoi taas alas ja sanoi: Niin joo.
:D
 
vieras
täällä kans nuo vessasanat ärsyttää. aamulla oli isälleen sanonut että huomenta kakka. just... nyt oon kyllä luvannu että JOS kieltämisen jälkeen vielä sanoo, niin suu pestään saippualla.
 
Jokin sisaan rakennettu vietti noilla pojilla tuntuu olevan tuohon puheeseen. Mina harrastin semmoista omien poikien kanssa etta sanoin heille, etta vessassa saa ihan rauhassa jutella noita vessa puheita. Siella ne sitten kavi kaksistaan, jopa yksinkin, paasaamassa mahan taydelta. Muistan ikuisesti kun vanhin meni vessaan yksin, kuulin oven lapi kun se siella tata vessa sanastoa luetteli, lopulta ovi aukes ja poika sanoi: 'kyllapa helpotti.' :)
 
  • Tykkää
Reactions: himpatti
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Jokin sisaan rakennettu vietti noilla pojilla tuntuu olevan tuohon puheeseen. Mina harrastin semmoista omien poikien kanssa etta sanoin heille, etta vessassa saa ihan rauhassa jutella noita vessa puheita. Siella ne sitten kavi kaksistaan, jopa yksinkin, paasaamassa mahan taydelta. Muistan ikuisesti kun vanhin meni vessaan yksin, kuulin oven lapi kun se siella tata vessa sanastoa luetteli, lopulta ovi aukes ja poika sanoi: 'kyllapa helpotti.' :)
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Meillä tytöillä 4v on nyt tuota juttua. Isosisko 5v huokailee ja valittelee et "eikö noilla oo mitään muuta sanottavaa". Ei taida muistaa et vuosi sitten hänelläkin oli jutut ihan samaa tasoa :D
Täällä kuulee päivittäin mitä ihmeellisimpiä juttuja, tän päivän juttu on ollut "mulla on hello kitty pepussa / pimpassa" ja "veljellä on postimies pate pippelissä".... Huoh.
 
Periaatteen mies
Joo aamulla meillä 4v. herättyään ensimmäiset sanat mulle: Äiti mun pippelissä on reikä :D . Sit veti housut nilkkoihin ja sanoi: Kato vaikka jos et usko...
Mitä tuohonkin unenpöpperössä vastaisi. Eli sanoin: Mistäs kuvittelet sen pissan tulevan :D Sit katsoi taas alas ja sanoi: Niin joo.
No mitä siihen sanoo..? Tätä moni on miettinyt ihan kirkonväen metodien ja normien mukaan sekä pakanoiden humpuuki hyväksynnän ja helvetintulessa palavien ortodoksien kannalta ja jopa säestyksissä mutta ovat aina tulleet SIIHEN tulokseen ETTÄ eihän se pipulin reikä imaisemalla karkuun juokse eikä se ajateltuna oikealla ja hyväksyttävällä tavalla ole edes reikä vaan johdin josta tulee virtsaa... EI pissaa sinä typerä ja tietämätön pakananvätys. Mene kotiin kasvamaan ennekuin hankit lapsia ja tulet arvostelemaan miehen kypsyyttä tai pippeliä objektina silmääsi soveltaen stetoskooppina. Anteeksi aikaisempi solvaukseni, agressioni johtuu osaksi lapsuuden murhistani. Pippeliä ei uskaltanut tarhassakaan näyttää ei sillä uida pitkälle jossei ole kahta isompaa kalaa narikassa uimakassissa ei olalla rennosti lötköttäen syön kalakeittoo ojassa paulin kans rapakossa allikkojen pauloissa vätyspakanan majan raunioissa ja muiden pervojen karkeloissa.
 

Yhteistyössä