Tyttärelle nimi? Sisältää kuvan ja 3 vaihtoehtoa =) Auttakaas!

  • Viestiketjun aloittaja "Viola"
  • Ensimmäinen viesti
"Viola"
Aijaa.com - 7440463.jpg

Yllä linkki tyttären kuvaan ja kolme nimeä joista yksi pitäisi valita on

Minttu
Venla
Pihla

Kaikki nämä kolme nimeä miellyttää meitä molempia mieheni kanssa muttei osata päättää mikä noista olisi kaunein/sopisi tytölle parhaiten..
Mikä nimistä on sinusta kaunein?
 
...
En tajuu mitä kuva auttaa nimen päätöksissä ja muutenkin lapsen näkeminen. Kyllä vauvat on aika samannäkösiä pakko myöntää.

Noista nimistä Pihla, kun tuntui tällä hetkellä vaan helpoimmalta lausua.
 
sccas
En tajuu mitä kuva auttaa nimen päätöksissä ja muutenkin lapsen näkeminen. Kyllä vauvat on aika samannäkösiä pakko myöntää.

Noista nimistä Pihla, kun tuntui tällä hetkellä vaan helpoimmalta lausua.
Ei lapset näytä samalta. Mun tytöstä piti tulla Lotta tai Julia, mutta ei se näyttänyt kummaltakaan, joten jouduin keksimään uuden nimen.

Kuvan vauva on kyllä ehkä eniten Minttu .. mutta ihan suoraan ei kyllä tullut tuo nimi mieleen. Noista vaihtoehdoista kumminkin Minttu.
 
"vieras"
Mulla tuli kanssa mieleen, että tomeran näköinen neiti =). Tunnen muutaman Venla ja Pihla nimisen, ja he näyttävät aivan eriltä kuin teidän neiti, joten noista vaihtoehdoista sanon kanssa Minttu. =). Söpö on neiti, paljonko ikää?
 
Ei lapset näytä samalta. Mun tytöstä piti tulla Lotta tai Julia, mutta ei se näyttänyt kummaltakaan, joten jouduin keksimään uuden nimen.

Kuvan vauva on kyllä ehkä eniten Minttu .. mutta ihan suoraan ei kyllä tullut tuo nimi mieleen. Noista vaihtoehdoista kumminkin Minttu.
Meillekin piti tulla Viivi, mutta ei tuo Viiviltä näyttänyt yhtään... Tuli kiire löytää oikea nimi typykälle :D
 

Yhteistyössä