Hakutulokset

  1. Catti Brie

    Selmalle toinen nimi!

    Selma Sara Aurora Selma Sarafiina Selma
  2. Catti Brie

    Mistä mä löydän tuolle koiralle uuden kodin?

    Pienen koiran kastrointi ei maksa paljoa, kokeile ees.. Aattele jos se auttaa, saatte pitää koiran? =) Jos ei auta ni voi mennä paremmin kaupaksi leikattu uros ku leikkaamaton. Kun se ei kerta ole näyttelykelpoinen ni eipä kannata astuttaakkaan... Kyllä kokeilisin sitä leikkuuta..:heart:
  3. Catti Brie

    Pitäskö huolestua , 8kk vauva ei ryömi...??!

    Minun poika pyörähti ensimmäisen kerran vatsalleen 8kk ja en ollut ollenkaan huolissani missään vaiheessa, ei käyty fysioterapiassa tai missään.. 1v Synttäreillä otti jo ensiaskeleita ja kohta kävelikin... Eli en ois yhtään huolissaan. Monesti vauvat keksii ihan ykskaks yllättäin mitä niillä...
  4. Catti Brie

    Sain koiralle ajan täksi päiväksi ja pelottaa valmiiksi mitä ne sanoo..

    koiran olisi kai pitänyt kieriä ja huutaa tuskissaan lattialla tai olla hiton vihainen. Tää on niin tätä..:attn: Mullekin appi sanoi et elä nyt ylireagoi ja maksa kallista lääkäriä.. Sen mielestä jos koira syö ja paskoo, sen on oltava terve : /
  5. Catti Brie

    Mikä meissä miehissä ottaa päähän eniten?

    Mitenkään yleistämättä :D Vastaan että sellainen huoleton hälläväliä asenne ja kyllä ne asiat järjestyy itsestään...Eli toisin sanoin odotetaan että JOKU MUU hoitaa asiat... Koskee siivousta (kohta teen, elä hätäile), Paperi asioita (no onko se tämän päivän asia, katotaan huomenna), Sukujuhlia...
  6. Catti Brie

    Sain koiralle ajan täksi päiväksi ja pelottaa valmiiksi mitä ne sanoo..

    Ja kaulan alta rintakehästä löytyi puolen nyrkin kokoinen kova patti joka liikkuu nahkan alla. Voiko olla rasvapatti?
  7. Catti Brie

    Sain koiralle ajan täksi päiväksi ja pelottaa valmiiksi mitä ne sanoo..

    Se syö siis ihan hillittömästi, mutta paino ei ole noussut.. Varastaa ruokaa ja syö kuin ei ois viikkoon ruokaa nähnyt.. Koira on kaulan ja rintakehän ympäriltä paksusti turvoksissa, ihan nahkat roikkuu kaulasta.. Kyljestä lähtee runsaasti karvaa, jopa väri vaihtunut kun päällyskarva kokonaan...
  8. Catti Brie

    Nimiehdotuksia tännekin, kiitos :)

    Pojalle Onni, Topias, Topi..Tytöstä Anna, Aino, Liina..:D
  9. Catti Brie

    MIKOn siskolle nimi?

    *reps* Etkö oikein tykkää kun "vanhoista kunnon nimistä" on tehty lyhennellyt versiot? :laugh:
  10. Catti Brie

    MIKOn siskolle nimi?

    Sara, Mila, Neea, Riia, Nita...
  11. Catti Brie

    kuinka usein lapset yökylässä? mitä teette? minkä ikäisiä lapsia?

    Me käydään 2-4 kertaa vuodessa keikoilla ja jäädään hotelliin yöks. Ovat mummonsa kanssa meillä kotona sen yön. Lapset 3v ja 6v.. Yllensä ajottuu kaks-kolme kertaa kesälle ku on festarit mitkä pitää koluta ja talvisin käydään ehkä kerran tai sitten ei ollenkaan.. Välillä käyty kavereilla...
  12. Catti Brie

    Ulkoiletteko ihan oikeesti näin kovilla pakkasilla?

    Tänäänkin oltiin tunti pihalla ja pakkasta -20..eilen oli -32 ja oltiin 20min.enempää ei vaan kyennyt! :eek: Ollan käyty kävelyllä ja laskettu liukurilla mäkeä. Lähimmät lumivuoret on valloitettu. Tänäänkin poju keksi et lumivuori on sen traktori ja siitä riitti leikin aihetta...itellä se...
  13. Catti Brie

    Auttakaa, ostin uuden sohvan ja vihaan sitä jo nyt

    Se on kauhean näköistä jos sitä väriä on hulvattomasti joka paikassa. Mielummin niin et kalustett on hillityt ja tummatkin. Lisäät väriä sinä koristeilla, tauluilla, verhoilla, matolla jne... Kaveriksi lime, violetti,pinkki, turkoosi, vaalean sininen..
  14. Catti Brie

    Auttakaa, ostin uuden sohvan ja vihaan sitä jo nyt

    Mulla on musta divaani ja mustat verhot..Ei ole synkkä kun on valkoiset muut huonekalut ja valkoinen torkkupeitto, tyynyjä.. Valkoinen matto..Myöskin seinät on vaalean sävyiset.. Tumman harmaan kanssa jotain väriä verhoihin ja mattoon..Violettia ja valkoista? Esim.jotexilta saahalpaa kangasta...
  15. Catti Brie

    Laitetaanko kaikki yksi valinta, minkä on itse tehnyt ja mistä on todella onnellinen?

    Aih, se olikin valinta..hups... No olen ylpeä että valitsin uskaltaa tehä kuvia latistamisesta huolimatta....:D
  16. Catti Brie

    Laitetaanko kaikki yksi valinta, minkä on itse tehnyt ja mistä on todella onnellinen?

    En mainitse lapsia koska en koe niitä tehneeni itse.. Ei ole ollut minulla osaa eikä arpaa tulenko raskaaksi tai minkä näköisiä tulevat muksut on yms.. Mä oon niiiiin ylpee itestäni kun olen tehnyt ihmisille itse suunnittelemia hienoja tatuointeja, joissa rajat on kohdillaan ja värit...
  17. Catti Brie

    Minä pelkään asua tässä talossa!

    Minä uskon että minulla on suojelija. uskon sen olevan kuollut isäni ja veljeni. Monesti on tullut semmoisia tunteita et esim.kerran olin lähdössä reissuun ja tuli paha olo siitä matka ajatuksesta, jätin lähtemättä ja aamulla luin lehdestä et ko.tiellä paha onnettomuus. Myös kerran talossamme...
  18. Catti Brie

    Itku tupakan takia

    Entäs tämä kuluva viikko...joka ilta silpunnut tupakat mitä päivältä jäänyt vessan pönttöön, puhkunut intoa et nyt loppui!!! ja aamulla kipittänyt nolona kioskille hakemaan uuden askin.... :xmas: PRAAHHHHGH!!! Nyt hajosi auto ja en pääse lasten kaa kioskille ku 36 pakkasta... jos kukaan...
  19. Catti Brie

    Mitä ajattelet, jos kolmekymppisellä, yli 10 v. yhdessä olleella parilla ei ole lapsia?

    Minun ystävät ovat tehneet lapset joko ennen 20 tai heti siinä nurkilla. 26 vuotiaina monella on jo 3 tai neljäkin...Siinä mielessä aattelen et 30v ei ole joko saanut lapsia tai halua niitä ollenkaan... En viitsisi keltään asiasta mennä kuitenkaan kyselemään. Jotkut kun harrastaa sitäkin et...

Yhteistyössä