Hakutulokset

  1. S

    G:Kipulääkkeillä vai ilman?

    1. kesto 13h, epiduraalipuudutus 2. kesto 4h 30min, ilokaasu 3. kesto 4h 40min, ilokaasu Kahdessa viimeisessä en ehtinyt saada puudutusta, kun olin jo auki (suunnitelmissa oli ottaa kohdunsuunpuudutus).
  2. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    En ole muistanut tänne päivittää tilannetta eli tyttö syntyi rv 38+6 22.9.11 klo 3.41, paino 3870g, pituus 50cm. Synnytyksen kesto säännöllisistä supistuksista 4h 41min. Synnytyssalissa ehdin olla 51min. Kivunlievityksenä pelkkä ilokaasu.
  3. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    MOI! Olin kolme päivää koulutuksessa ja siellä alkoi kipuilu, joka tuntuu kävellessä häpyluun seutuvilla. Kävely on aika vaikeaa tämän kivun takia. Edellisissä raskauksissa kipuilu alkoi huomattavasti myöhemmin. Menen viikonloppuna töihin osastolle, saapas nähdä miten pystyn olemaan jalkojen...
  4. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Sain viime viikolla puhelinsoiton terveydenhoitajalta, jolloin selvisi syy todella kovaan väsymykseeni ym. oireisiin joiden luulin olevan tavan raskausoireita. Valitin lääkärille väsymystä ja hän laittoi kilpirauhaskokeisiin ja nyt siis löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta. Väsymys on kova...
  5. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Hei taas pitkästä aikaa. Kävin äsken nt-uä:ssä ja kaikki näytti olevan hyvin. Vastasi viikkoja eli 12+6. Jännitin kovastu ultraa, koska raskaus on ollut melkeinpä oireeton. Nyt onkin vielä 3vk neuvolaan sekä sokerirasitukseen. Tietääkö muutes kukaan, millä viikoilla ei saisi enää lentää?
  6. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Moi pitkästä aikaa. Kävin tänään neuvolassa uä:ssä lasketun ajan varmistamiseksi. Nyt olikin vasta rv 8+5 ja näin laskettu aika siirtyi yli viikolla ollen nyt siis 30.9. Tämän voi vaihtaa etusivulle. Huono näkyvyys oli neuvolen uä:ssä, mutta sydän sykki kovasti! Jännitti mennä ultraan, mutta nyt...
  7. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Eilen kävin neuvolassa uä:ssä, kuukautisista laskettuna oli 7+4, mutta ovulaatiosta/hedelmöityksestä laskettuna vasta 6+1. Uä-kone oli tosi huono ja näkyvyys heikko. 1.5cm ontelo näkyi eli raskaana olen ja raskaus oikeassa kohdassa, mutta sydän ei vielä siis näkynyt. Kolmen viikon päästä on uusi...
  8. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Soitin tänään neuvolaan ja pääsen ensi viikon torstaina varhaisultraan neuvolan lääkärille. Hoitaja ehdotti sitä, koska kiertoni oli 35pv ja niin ollen viikot epäselvät. Laskurin mukaan nyt rv6+3. Ihan hyvä juttu, kun just mietin menisinkö yksityiselle ultraan. Heräsin viime yönä hirvittävään...
  9. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Hei! Mulla tänään rv6+1. Onko kenelläkään kovaa ristiselkäkipua jo tässä vaiheessa? Mulla alkoi eilen koskea alaselkään tosi kovasti, yöllä hellitti mutta taas alkaa juilimaan. Mulla on ollut selän kanssa ongelmia ennenkin ja kohtu on taaksepäin kallistunut, joten varmaankin kivut johtuvat...
  10. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Hei! Täältä ilmoittautuu mukaan Straycat - juuri plussannut, kolmatta odottelen. Laskettu aika 20.9. ja sairaala KYS. Toisella yk:lla tärppäsi. Olen jo 35v. Edelliset lapset ovat 6v ja 1.5v.

Yhteistyössä