Hakutulokset

  1. cita

    Mirena-kierukasta

    Mulla on nyt kolme kuukautta ollu mirena käytössä. Kun se laitettiin oli parisen viikkoa alavatsa kipeänä. N. puoli kuukautta mirenan laitosta mulla alkoi kuukautiset (mulle ei laitettu kierukkaa kuukautisten viimeisinä päivinä, niin kuin kuuluisi, kun mun epäsäännöllisistä menkoista ei koskaan...
  2. cita

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    miida Hirmuisesti onnea! :flower: Sannuli Pahoittelut ja voimia. :hug: ON: ei mitään uutta. :)
  3. cita

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Tuosta seksin määrästä... jostain mäkin luin että joka toinen päivä, niin raskautumisen mahdollisuus on suuri. Meillä tuota seksiä on yleensä 1-2 kertaa viikossa, jos aina sitäkään. Mä meinasin että olis kokeillu tota joka toinen päivä-meiningillä mut ei se oikein luonnistanut. Jompikumpi meistä...
  4. cita

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Onnea plussanneille! =) Peukut pystyyn niille jotka jännäilee parhaillaan. Pahoitelut niille joilla menkat on alkaneet. :( Mulla eilen loppui menkat ja voi taas alkaa yrittämään. Täytyy vaan ahkerammin heilutella peittoja kuin viime kierrossa. Jostain syystä se jäi aika vähille. Mut täällä...
  5. cita

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Tulin vaan ihan nopsaan tänne koneelle. Pari päivää taas ollu poissa täältä. Elikkäs menkat yllätti mut tiistaina ihan täysin ja nyt olis sitte kp 3/24. Laitan nyt ton viime kierron pituuden mukaan ja muutellaan sitä sitten jos on tarvis. Odottelin menkkoja alkavaksi vasta n. viikon päästä ku...
  6. cita

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Anin hirmuisesti onnea! :flower: Mamu82 mua jännitää sun puolesta, toivottavasti sieltä plussa tulee kun päätät testailla. Samoin myös muille joilla on kierto siinä vaiheessa et jännäävät. :) Sophy mulla on muutama tuttu jotka on raskaana ja kun sain tietää niistä, niin itelle iski myös...
  7. cita

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Kävin aamupäivällä lukasemassa nopeesti mitä tänne oli tullu taas lisää. Aika paljon tekstiä ehtii kertyä vaikka en ollu ku eilisen päivän pois koneelta. En edes muista mistä kaikesta täällä oli puhetta. Ainaskin siitä mistä kukin on eli mä kirjottelen täällä Varsinais-Suomessa. Täällä ei...
  8. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Jeps, täällä taisi viikonloppuna olla ovis paikallaan, mut peittojen heiluttelu jäi. Vai voisko olla edes pientä mahdollisuutta et ois tärpänny, kun keskiviikkoiltana puuhailtiin ja perjantaina alkoi ovistuntemuksia olla? Mikäli se nyt ovis edes oli, mut en muutakaan keksi oireille jota ilmeni...
  9. cita

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    20 vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni. Ei harmita yhtään että odotin niin pitkään. :)
  10. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Tulin tänne vaan nopeasti käväsemään. Meidän pikkuneidillä on vesirokko tällä hetkellä. Hyvä että tuli näin aikaisessa vaiheessa. Lisäksi vielä päiväunien kanssa on kamala tappelu joka päivä. Miten ihmeessä saa 2,5 vuotiaan kiltisti päiväunille? Kamala huuto joka kerta ja kun mainitsee jo...
  11. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Ambrosia mulla on myös sellanen hulavanne jossa on nystyrät. En vaan oo vielä päässy sitä käyttämään, kun toi meidän pikku-neiti haluais myös. Enkä oo saanu vielä aikaseksi ostaa hänelle omaa pientä hulavannetta niin mä saan rauhassa käyttää omaa. Nyt keväällä niitä taitaakin olla taas pian...
  12. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Ei taas muutamaan päivään tullu täällä käytyä, mutta siis kp 3/? ja yk 5 on nyt sitten tän hetkinen tilanne. Lopulta ne menkat sieltä alkoi, harvoin niitä odottaa. Toivottavasti nyt sitten muistan ottaa terolutit 15. kiertopäivänä. Jospa sitten sais kierron pituudenkin selville. Tai eihän se mua...
  13. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    InkeriIisakille voimia ja tsemppiä, sekä myös muille niitä tarvitseville! Eilen tuli käytyä nyt sitten siellä lääkärissä. Kaikki oli kunnossa ja sain reseptin teroluteja. Tänään aamulla eka pilleri popsittu. Jospa sitten tärppäiskin paremmin kun kierrot saa säännöllisiksi. :)
  14. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Tänäään aamulla tein nyt sitten toisen kerran raskaustestin ja negaa näytti edellen. Toivoin niin että olis käyny kuten silloin kun ensimmäistä aloin odottaa. Silloin mulla ei ollu tullu kuukautisia n. kahteen kuukauteen, olin juuti lopettanu cerazettet eli eka kierto oli käynnissä, ja testiin...
  15. cita

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Oon aina silloin tällöin käyny tätä palstaa lueskelemassa. Meillä on yksi lapsi ennestään, pian 2,5 vuotta ja toivotaan että toinen tulisi. Vielä ei ole tärpännyt. Lopetin ehkäisylaastarin käytön syksyllä. Nyt on 4. kierto meneillään. Ei olla oikein yrittämällä yritetty vaan tulee jos on...
  16. cita

    Miehesi nimi?

    Jouni Bernhard
  17. cita

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    En tiedä mihin osioon tämä oikeasti kuuluisi vai kuluuko tänne. Olen lopettanut ehkäisyn käytön syksyllä. Minulla oli tässä erittäin niukat kuukautiset, en oikein tiedä milloin ne oikeastaan edes alkoivat kun välillä ei tullut yhtään vuotoa ja välillä taas tuli, mutta sekin erittäin...

Yhteistyössä