Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

On ollut aika paljon kiireitä (ja on yhä edelleen) niin en ole ehtinyt kirjoittelemaan / lueskelemaan.

Onnea plussanneille!

Onneks saa jännittää edes muiden puolesta kun välillä itsestä tuntuu ettei se vauva tule koskaan.. (Vaikka vasta 3 kk ollu yrityksen poikasta..)
 
**Perjantai 3.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 148/28-32 ....... yk1 ......... 2.
kuumeilija 38.............. 66/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................65/30............ yk1 ......... 1.
Catherine- (21)............58/35 ........... yk 3 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...57/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................57/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................54/28-29 ........ yk2 ......... 2.
cita..........................52/?...............yk 4.......... 2.
InkeriIisakki................41/30..............yk1 ..........3.
Isosiskoksi (28) ......... 40/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)





Maijamehi (29) ........ ..36/28-35 ......... yk2....... 3./2. (2/03,8/10)
Sininsilmä91...............32/28..............yk1......... 1.
Lolaa (19) ................ 31/? .............. yk2 ........ 1.
Teollisuuskypärä......... 30/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Alice81 (30) .............. 30/24-28 ........ yk2 ....... 2. (3/10)




Anin.........................29/30-31..........yk 1...... 4.
miranda-81................ 28/28/33.........yk 2....... 3.
miida ....................... 27/33 ............ yk2 ....... 2. (5/09)
Hopefull (23)............. 23/34 ............ yk10.......1.








Mamu82 .................. 18/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) .... 17/24-27......... yk3 ........1.
Viida (25)…….......……..13/29...............yk1 ….……1.
Fionahelmi................12/28? ............yk 1 ........3. (12/04, 01/06)





Ambrosia85 (26) ........9/29-32(45) .... yk4 .... 1.
Kolmio .................... 9/29-33 ........ yk2..... 2.
Sunflower11.............8/28-31...........yk3......3. (-08,-10)
hzz .......................... 6/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 5/28-29 ........ yk3 .... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) ...4/26-28 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................3/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)





Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:

InkeriIisakki






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu:

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
metsätähti pahoittelut tädistä. Miten sulla tuo kierto venyi monta päivää? Vai onko kierto vielä hakusessa? En nyt muista, että imetätkö/oletko juuri poistanut kierukan/jms., joka voisi vaikuttaa tuohon kierron pituuteen.

KaTo Ymmärrän hyvin, että 3kk yrittäminen saattaa tuntua TODELLA pitkältä ajalta. Mitään huolta ei mielestäni kuitenkaan ole. Esikoistani yritimme 5 kiertoa ennenkuin nappasi, eikä tuo nyt ajatellen tunnu kovin pitkältä ajalta. Silloin se kyllä tuntu aivan kauhealta. Tuli jo mieleen, että onkohan meissä jotain vikaa.: / Eli kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen. (joo tiedän... lohduttaa varmaan tosi paljon:O).

).( Ei ole täti saapunut vielä kylään. Jos siis ei tänään ala, niin sitten onpi myöhässä. Onneksi minulla on todella kiireinen iltapäivä. Ei kerkiä ajattelemaan asiaa/ramppaamaan vessassa kyttäämässä.:LOL:

Mukavaa päivää kaikille.:wave:
 
Sunflower11
Meilläki nyt kolmas kierto meneillään et tuntuu jo hirveältä ikuisuudelta.
Mies järkeili, et nyt on kolmas kierto, kolmas lapsi toiveissa ja kolmas kuukausi et on tärpättävä :D
 
Jihaa! Nyt on kämppä netissä myynnissä! Muuttokuume kasvaa ja samoin häämusiikkistressi.. Loistavaa :D

Eilen tuli testit ja mietin tässä että pitäskö sitä O:ta jo alkaa tikuttamaan :)?
Tosin, eilen vihdoinkin päästiin viikon tauon jälkeen sylikkäin niin mies vielä kuiskas aamulla korvaan että "jatketaan siitä mihin illalla jäätiin". Vaikka mun tietääkseni me ei kyllä varsinaisesti jätetty mitään kesken. Olo oli kuin omenalla kuten yleinsäkin :D
summasummarum..en jaksais alkaa stressaa noitten tikkujen kanssa. Mutta koska mulla ei ole muuta stressin aihetta NIIN jos tästä kierrosta raskautuisi, niin olishan se hölmöä jättää testit käyttämättä :LOL:


Laretzki mies anto vihreää valoa biisille ;) Ja taisin löytää bändin joka saattas jopa sovittaa ja soittaa sen. Nyt tarttee vaan kyseiseen bändiin vielä mieheltä vihreää valoa :D Tättärää!

Lisää kahvia koneeseen. Tänään on viikon vika työpäivä, wohou!
 
Alice81: Joo, multa poistettiin kierukka viime kuussa ja sitä ennen mulla ei ollut yhtiäkään menkkoja ja synnytyksestäkin tulee vasta vuos joten kierto on hyvinkin hakusessa.Saa nähdä mitä se nyt sitten on.

Ambrosia85:Onnea kämpän myyntiin:)Jospa menis pian kaupaksi:)
 
Heippa.
:hug: tädin kohdanneille ja tarrasukkia plussanneille =)
Nopeeta toimintaa tuolla raskauskeijussa kun eilen tilasin testit ja tänään ne jo pärähti postilaatikkoon :D
Mulla ei oo ollu mitään ovistuntemuksia vaikka nyt mennään jo kp17.....ainoa "oire" on ollut se että eilen oli lämpöä 37,8 ylimmillään ja nyt taas pyörii 37 hujakoilla :O en tajuu... outoa olis jos ovuloin ilman kipuja kun ne tosiaan on ton kierukan jälkeen ollu ihan hirveet....
Mutta oon päättänyt olla intoilematta tässä kierrossa turhista oireista kun ne osoittautuu kuitenkin vaan menkkaoireiksi taas :headwall:
Tulee sit kun on tullakseen jos tulee ollenkaan : /
 
inkeriIisakki ei näy täälläkään tätiä eli nyt se on sitten virallisesti myöhässä. Katsotaan nyt maltanko olla testaamatta heti tänään vai vasta viikonlopun jälkeen. Kyllähän sä voit testata muulloinkin kun aamulla. Sulla on sen verran jo myöhässä, että varmasti näkyy mihin aikaan vain jos on näkyäkseen. Vai oliko sulla kovin myöhäinen ovulaatio? Eli apteekkiin mars.;) Joka tapauksessa jännityksellä odottelen sekä sinun että omaa testailua.

Ja vielä omaa napaa sen verran, että minulla ei ole minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen. Ei tunnu, että täti olisi lähettyvillä, mutta ei myöskään tunnu mitenkään raskaanaolevalta. (Miltä ikinä se nyt alkumetreiltä sitten tuntuukaan):p En muista enää. Ainoa, että nyt kahtena yönä peräkkäin olen herännyt ihan käsittämättömään pahoinvointiin. Mutta toi nyt voi johtua vaikka alhaisesta verensokerista.: /
 
Inkeriiisakki ja Alice toivottavasti plussat pärähtää pian testeihin =)

Ambrosia toivottavasti kämppäå menee pian uusille omistajille! Mites muuten noita ovis tikkuja käytetään? Siis meinaan,et joka päivä vai joka toinen vai?? En ole ikinä tutkinut niitä..Odotan omiani tänään postista :D

:hug: kaikille joilla on täti kurvannut käymään!

ON: Eilen kävin labrassa ottamassa hcg:n ja se oli 3.9 :) eli hyvin on kohtu tyhjentynyt ja jatkotoimenpiteitä ei tarvita! Suuri helpotus! Nyt sitten vaan sais menkat alkaa...

Eilen tein töitä klo: 7.00-21.30...pikkasen olin väsynyt kun kotiuduin ja varsinkin, kun ihan untuvikko työkaverina illalla :xmas: Mutta yllättävän nopeasti päivä meni työn merkeissä! Ja sain tän päivän vapaaksi, vaikka koulutuksessa kerkesin tossa jo aamulla piipahtamaan! Ahkera tai jotain :whistle:
Odotan tänään kanssa Raskauskeijulta postia ja rupean tikuttamaan ovista...Ihan mielenkiinnon vuoksi! Edelleen meillä mennään tjot-meiningillä! Ovistikkujen käyttöneuvoja otetaan vastaan!! :wave:
Kuntosali kutsuu ja mukavaa päivää kaikille!
 
Menin sitte aamulla tekemään testin vaikka menkatka ei oo vielä myöhässä :whistle: No negahan sieltä tuli. Sunnuntaihin asti jos malttais odottaa ja sit vasta testata uudestaan jos mitään ei oo tapahtunu.
Ootteko käyttäny David-merkkisiä testejä? Kuinka nopeasti näyttänyt plussan jos on raskaana? (Siis oletteko joutunut odottamaan että kuukautiset on muutaman päivän myöhässä vai näyttikö plussaa jo sinä päivänä kun piti alkaa) Olipas monimutkasesti esitetty kysymys :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tänäään aamulla tein nyt sitten toisen kerran raskaustestin ja negaa näytti edellen. Toivoin niin että olis käyny kuten silloin kun ensimmäistä aloin odottaa. Silloin mulla ei ollu tullu kuukautisia n. kahteen kuukauteen, olin juuti lopettanu cerazettet eli eka kierto oli käynnissä, ja testiin tuli haalea viiva joka vahvistui. Joten sillon oli ollut ovulaatio todella myöhään. Mut nyt täytyy vaan uskoa tota negatiivista tulosta, vaikka vatsa onkin välillä edelleen hieman kipeä ja rintoja aristaa.

Sain aikaseksi tänään varata ajan gynekologille maanantaiksi jos sais selvyyttä asiaan. Mulla vaan yleensä toi lääkärille menon suhteen kynnys on aika korkee. Nyt kun ajattelin et jos sais jotain apua miten kierron sais edes vähän normaalimmaksi, se vois auttaa myös raskaaksi tulemista, niin sain itestäni irti sen verran et aika on nyt varattu. :)
 
Ambrosia tulikin samaiset ohjeet tänään testien mukana =) mutta taitaa meikäläisellä mennä moiset liuskat ihan hukkaan :whistle: Enpä taida enää niitä tilailla tämän kerran jälkeen...

Cita harmi, että näytti negaa...vielä toki on toivoa =)

Kuinka pian ovulaation jälkeen teillä on alkanut menkat? Jos olette siis ovulaation tunnistanut tms.
 
inkeriIisakki ei näy täälläkään tätiä eli nyt se on sitten virallisesti myöhässä. Katsotaan nyt maltanko olla testaamatta heti tänään vai vasta viikonlopun jälkeen. Kyllähän sä voit testata muulloinkin kun aamulla. Sulla on sen verran jo myöhässä, että varmasti näkyy mihin aikaan vain jos on näkyäkseen. Vai oliko sulla kovin myöhäinen ovulaatio? Eli apteekkiin mars.;) Joka tapauksessa jännityksellä odottelen sekä sinun että omaa testailua.

Ja vielä omaa napaa sen verran, että minulla ei ole minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen. Ei tunnu, että täti olisi lähettyvillä, mutta ei myöskään tunnu mitenkään raskaanaolevalta. (Miltä ikinä se nyt alkumetreiltä sitten tuntuukaan):p En muista enää. Ainoa, että nyt kahtena yönä peräkkäin olen herännyt ihan käsittämättömään pahoinvointiin. Mutta toi nyt voi johtua vaikka alhaisesta verensokerista.: /

Joo, jos mä nyt oon raskaana niin ovis on tosiaan ollu joskus ihan muulloin kuin kuvittelin, aattelin vielä CB:n digillä sitten ottaa selville että mikä viikko menossa jne.

Mullakaan ei oikeestaan ole juuri mitään ns. raskausoireita tällä hetkellä.(paitsi selkäsärky)
Mulla ei oikeestaan rinnatkaan oo mitenkään kipeät vaan lähinnä turvonneet. Eniten mulla on noita liitoskipuja, mun häntäluu oon tosi kipeä.
Taidan tosiaan tehdä toisen testeistä jo tänään, mies kuitenkin tuo apteekista jonkun tuplapakkauksen. :whistle:
Oon yrittäny ottaa iisisti ja aatella muita asioita etten vaan ala kuvitella itelleni (taas)raskausoireita, mut noita liitoskipuja ees mun mielikuvituksella ei pysty keksimään. :D

Toivottavasti saat plussan, toivottavasti saadaan molemmat. :heart:

Muoks: Negatiivinen tulos apteekin testillä
 
Viimeksi muokattu:
Hui... Täti on jo 4 päivää myöhässä.. Kyllä se varmaan kurvaa paikalle viikonloppuna viimestään. Koko ajan oo vaan aatellu et kyllä ne viimestään huomenna... Oishan se ihan liian hyvä ollakseen totta jos yhestä kerrasta raskautuis... :confused:

InkeriIisakki :hug:
 
Sunflower11
Sinisilmä: Toivottavasti ei kurvaa ;)

>Täällä kp 9, ei siis mitään infottavaa. Tylsä alkukierto. Olen kyllä yrittänytkin keksiä itselleni tekemistä etten miettisi vain ja ainoastaan tätä vauvaprojektia.
Greippimehua lipittelen :D
 

Yhteistyössä