Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Kylläpä heitän kirveen kaivoon.. :D
tänään kp1/41 viitsittekö mulle vaihtaa?
Oikeestaan oon helpottunut. en ois jaksanu enää testailla. Mutta ei muuta kuin jouluvauvaa kehiin sit vaan. ;)
Laskin et mies on just sopivasti 2 päivää ennen mun "oletettua ovista" hesassa. Onneks kotiutuu n. oviksen aikoihin. :D
toivottavasti kierto lyhenee.. pitäiskö koittaa tikuttaa ovista?
 
**Maanantai 7.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 151/28-32 ....... yk1 ......... 2.
kuumeilija 38.............. 69/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................68/30............ yk1 ......... 1.
Catherine- (21)............61/35 ........... yk 3 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...60/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................60/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................57/28-29 ........ yk2 ......... 2.
cita..........................55/?...............yk 4.......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 43/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)





Sininsilmä91...............35/28..............yk1......... 1.
Lolaa (19) ................ 34/? .............. yk2 ........ 1.
Teollisuuskypärä......... 33/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Anin.........................32/30-31..........yk 1...... 4.
miranda-81................ 31/28/33.........yk 2....... 3.
miida ....................... 30/33 ............ yk2 ....... 2. (5/09)




Hopefull (23)............. 26/34 ............ yk10.......1.
Mamu82 .................. 21/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) .... 20/24-27......... yk3 ........1.







Viida (25)…….......……..16/29...............yk1 ….……1.
Fionahelmi................13/28? ............yk 1 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........12/29-32(45) .... yk4 .... 1.
Kolmio .................... 12/29-33 ........ yk2..... 2.
Sunflower11.............11/28-31...........yk3......3. (-08,-10)





hzz .......................... 9/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 8/28-29 ........ yk3 .... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) ...7/26-28 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................6/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..4/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
InkeriIisakki................3/41..............yk1 ..........4.






Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2))

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
Voi höhhis InkeriIisakki ettei sitä plussaa tullutkaan.. Toisaalta parempi että menkat sitten alkoivat niin ei tartte kieppua epätiedon rajamailla :)

Nyt kaikki joululahjaa tekemään! Itsetehdyt joululahjat on niitä parhaita ;) Nähty vaivaa ja sillain :LOL:

Eilen väitän saaneeni haamun ovistestiin. Tänään en koska torppasin sen testin samantien pissa-astiaan kun pissaa sain ulos.. Taidon puutetta selkeesti :D Toisaalta eihän se ovistestin haamu kuulema edes mitään merkkaa :)

Meillä menikin häävalssi sittenkin uusiks. Mies ei sittenkään tykännyt. Plus kun halutaan bändi ja bändi soittaa valssin niin eihän tuohon mun haaveilemaan löydy edes nuotteja :(

Jaajaa, ei mulla muuta ku oikein mukavaa lauantaita kaikille <3
 
Inkeriiisakki Voi itkun itku : / Mutta toisaalta hyvä, ettei tartte sit tuskailla, kun plussaa ei tuu ja menkat myöhässä...

Olen myös sillä kannalla, et eikun Jouluvauvoja tekemään :xmas: Ambrosia on oikeassa siinä, että itse tehdyt joululahjat on parhaita ;)

On: Ei ole ollut nyt tiistain jälkeen minkäänlaista vuotoa...Ja josko olis ollut silloin ti:na ovis(?), niin vois ootella pikapuoliin menkkoja :whistle: malttamaton tai jotain...
Tänään oltiin jo koko perheen voimin kummipoikani synttäreillä (autossa on siis ainakin istuttu!) ja nyt illaksi saatiin lapsenvahti lapsille ja lähdemme kaveripariskunnan kaa hiukan nauttimaan yöelämästä =) Pitkästä aikaa...
Mutta nautinnollista iltaa kaikille!
 
Eilen olisi pitänyt menkkojen alkaa mutta vieläkään ei ole mitään tapahtunut, erittäin outoa, ei oo ikinä ollu tällee myöhässä... vaikee kuitenkaan uskoa että voisin olla raskaana koska perjantaina tein testin eikä siihen ilmestyny toista viivaa...

jos tänään ei mitään tapahdu niin käydään ostamassa uusi testi ja testaan huomen aamuna sitten... onko noi testit varmasti luotettavia vai onko mun pissassa jotain vikaa vai miks menkat on myöhässä? hirvee epätietoisuus mut mies on jo ihan varma et oon raskaana. mä taas pelkään koko ajan että menkat alkaa...

mikä testi kannattais apteekista ostaa?
 
Piti tulla kurkkimaan teitä! Voimakkaita plussapuhureita tasapuolisesti kaikille :heart: kohta alkas olla aika tulla maaliskuun ekojen plussien ;)

Lolaa itse ainakin otin apteekin halvimman testin, makso n.5e. Ja antoi heti oikein selvän plussan. En usko että sillä merkillä on niin väliä, varsinkaan apteekin myymissä testeissä. Toivottavasti saisit vahvan plussan!! :)

Täällä voidaan aika paksusti, masu niin turvoksissa, ettei kelläkkään jää epäselväksi oonko raskaana, vai en :D

Niiskuneiti ja pikkuinen 7+2
 
Iloista laskiaissunnuntaita kaikille :wave:
Kohta aletaan muksujen kanssa leipomaan laskiaisspullia, nami :p
ehkä se laihis alkaa taas huomenna.. onhan maanantai :whistle:
Täällä ei vieläkään mitään ovistuntemuksia... nyt mennään jo kp20... :headwall:
menkkojenkin pitäis jo viikon päästä alkaa! Ehkä en sit ovuloi tässä kuussa ollenkaan : /
Oon niin kyllästynyt tähän kyttäämiseen...tärppäis jo!
Miksi raskautuminen on ennen ollut niin helppoa? Voiko toi hormoonikierukka oikeesti vaikuttaa näin paljon että kroppa on sekaisin monta kk:tta... :headwall:
Mulla ei kyllä kierukan aikana tullut kuukautisia laisinkaan että kaipa se sit aikansa vie että kaikki palautuu normaaliksi...
 
Pahoittelut niille joilla menkat alkanut :hug:

Anin ja Lolaa teillähän on jännät ajat menossa =) Jännityksellä odotamme, että miten yritys on onnistunut =)

Mamu82 minähän tulin nyt kierukan jälkeen heti raskaaksi (tosin lopulta huonoin tuloksin), vaikka tosiaan kierroista ei mitään hajua ollutkaan! Että kyllä se teillä vielä pian tärppää!

ON: Viihdeilta takana :xmas: Kyllä taas muistaa miksi niin harvoin mitään juopottelee...Hauskaa oli, mutta näin aamutunnelmat on kaukana hauskasta :snotty: Jospa tähän humputteluun tulis pian 9kk:n tauko =) Sitä odotellessa!
Minkälaista teidän alkoholin käyttö on näin raskaaksi tuloa yrittäen tai raskaana? Itse juon harvoin (n.1krt 2-3kk) ja raskaana ollessa en juo mitään. Eipä kyllä lapsiani odottaessa olisi maistunutkaan, jos oli kuoharia tms. juhlissa tarjolla, ei vain saanut menee mitään alas silloin...
 
Alkoholin käytöstä Ite ruukaan juua vaan muutaman saunasiiderin viikonloppusin anopin kanssa. =) Nyt oon vähän alkanu rajottaan. :)

Täällä ei vieläkään tuulu menkoista mitään. Ne on jo 6 päivää myöhässä. Kai sitä pitää antaa periksi ja testata ens viikolla. Itse asiassa tilasin raskauskeiju.fi perjantaina muutaman testin.. :whistle:
 
Voi harmi InkeriIisakki. Kuulosti jo niin lupaavalta tuo kuukautisten myöhästyminen ja oireet. :'( Onnea uuteen kiertoon toivottelen.

Ja omaan napaan taas.... Eilen kävin ostamassa apteekin oman testin ja pakkohan siihen oli heti pissiä. Vaikka olinkin käynyt just tuntia ennen viimeksi vessassa. Pikkasen malttamatonta meininkiä. :p No... sieltähän ne kaksi tasavahvaa viivaa ilmestyi muutamassa minuutissa. Vaikea tätä on uskoa. Tänäänkin olen vähän väliä kaivanut testin esille, ihan vain varmistaakseni, että viivat on edelleen paikallaan. :LOL: Oonkohan vähän hullu.

No... joka tapauksessa olen hiukan shokissa. Mies on onnesta ympyränä.

Ja siis edelleenkään ei minkäänlaisia raskausoireita. Toívottavasti ei tulekaan. (siis sitä viime raskauden jatkuvaa pahaa oloa)

Anteeksi. En nyt pysty oikein keskittymään mihinkään muuhun kun että plussa on saatu.:saint:
 
Sunflower11
Onnea plussasta Alice!

Täällä on ollut hiukan tekemistä niin ei oo kerennyt tänne kurkkimaan :)

Alkoholin käytöstä: Joskus harvoin tulee saunakalja otettua, muuten varmaan juonut enemmän 1-2 kertaa vuodessa.
 
Paljon onnea plussasta Alice :heart:

itteä ei tosiaan paljon harmita noi menkat. olen itseasiassa aika luottavaisin mielin. ehkä tässä kierrossa sitten?
Stressikin katosi kun mies sanoi että jos ei nyt tärppää niin voidaan jatkaa yritystä sitten kun mä saan koulun päätökseen ja pääsen töihin. :)
Mä kun luulin että mies ei missään nimes halua iltatähteä ja luulin että mulla on vaan 2-3 kuukautta tulla raskaaksi ja jos ei onnistu niin kolmatta ei tuu koskaan.
huh.. mutta mua ei tosiaan haittaa vaikka ensin hankkisin sen ammatin, ja kierukan. ainoo mikä harmittaa on se että ei pääsis teidän kans kuumeilemaan. Tuskinpa täällä sama porukka on enää viiden vuoden kuluttua? en ainakaan usko niin. ellei sitten uudella kierroksella.. ;)

Alkukierto on tylsä.. laskin muutes että tällä kiertopäivien määrällä(41) mun ovis olis joskus 17.3-1.4. :D hehe.. varmaan seurailen limoja, en jaksa tikuilla vieläkään varmistella ovista..

Alkoholin käytöstä:minä oon lähes tulkoon absolutisti, alkoholismia paljon molempien suvuissa niin ollaan yhteisestä päätöksestä täysin raittiita. Elämä on parasta huumetta. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Alkoholia tulee täälläkin käytettyä erittäin kohtuullisesti, vaikka sitä hurjaa opiskelija elämään vietänkin (varsinkin jos vertaa joihinkin luokkatovereihini) :D. Ehkä kerran kahdessa kuussa tulee otettua pikkulauantaina silleen että seuraavana aamuna on huono olo, mutta yleensä jos bileisiin tulee lähdettyä se on se pari. Sama kavereiden kaa illanvietoissa, että yleensä se siihen muutamaan jää. Sitten kun jossain vaiheessa raskaaksi asti päästään niin sitten ei kyllä käytetä tippaakaan.
 
Alice81, onnea plussasta :heart:

Tätiä ei vieläkään kuulu...huomenna vois taas vaikka testailla jos ei tämän päivän tai yön aikana ala tapahtumaan :D

Alkoholin käytöstä: käytän tosi harvoin, käyn ehkä kerran kolmessa kuukaudessa viihteellä. Muuten en alkoholia käytä ollenkaan, kotona juon saunan jälkeenkin vain limua =)
 
Jahas, hyvää maanantaita ja uutta viikkoa vaan kaikille täältäkin!
Alkoholikeskusteluun ottasin osaa myös. Tässä parsiuhteessa juon huomattavasti enemmän kuin ennen tätä parisuhdetta. Ennen tuli juotua ehkä yksi siideri kerran parissa kuukaudessa ja kännejä tuli vedettyä ehkä pari kertaa vuoteen.
Nykyään alkoholi näkyy elämässä enemmän mutta ei onneks vielä ongelmaksi :) Tykkään ruan kanssa ottaa punkkua, mutta viimeiset kolme kertaa annos on ollu yhdessä lasillisessa joten tokkopa se paha on :D

Vielä on helppoa ottaa ja mennä - mikään ei periaatteessa estä meitä jos tehdään himassa ruokaa ja juodaan vaikka pullollinen punaista pois että lähdettäis vielä parille keskustaan. Puhumattakaan jos mennään ulos syömään.

Mulle ei onneks oo ongelma olla baarissa selvinpäin. Enemmän mulle ongelmaks alkaa muodostumaan se jos oon siellä vaan pienessä sievässä :D

Mutta joo, kohta testailemaan ovistikkua.. Isäntä oli sitä mieltä kun eilen juteltiin että hyvähän se on jos tikutan sitä ovista, että häntäkin kiinnostaa :D
 
Ai niin alkoholista.. en oo viimiseen noin puoleentoista vuoteen kauheesti nauttinut alkoholia, tosin tuossa oli tuon pikku neidin odotus ja siihen sit vielä imetystä päälle. Nyt oon muutaman kerran juonut sauna siiderin, muuten ei oo oikeen maistunut. Vaan eipä oo kyl ollu oikeen sellaisia tilaisuuksiakaan jossa olis voinut ottaa
 
Ambrosia: päivitätkö mulle 4/35 nyt siellä tais olla 339/28-35 tai jotain=)
Minähän se varsin pitkäks merkkailen noita kiertoja :LOL: Kyllä onneks aina parin päivityksen jälkeen huomaa että jotain "mätää" on ja niitä sitten korjailen. Itsellänikin oli vielä enne viime päivitystä listan mukaan kp1 :D Ei pitäs hutiloida eikä luottaa 10sormijärjestelmään näiden kanssa :)

Meillä oli eilen asunnon ensinäyttö 4 kävijää ja 3 kiinnostunutta ja 1 tarjous :cool: Välittäjä käy läpi nää 2 muuta kiinnostunutta vielä tänään ja sittenpä mietitään tuo tarjous että hyväksytäänkö. Aika vahvalla kyllä-viivalla mennään tämän kanssa :D


Ja ovis l häämöttelee tikussa eiliseen verrattuna vahvenee kokoajan! Ans nähdä miten mimmin käy.. eilen tehty talletus jopa neljästi, joten hyvässä lykyssä uimareita riittäis sieltäkin asti varsinaiseen ovikseen, ja eiköhän tässä vielä ennen loppu viikkoa pääse touhuilemaan =)
 
Alice81 Onnea plussasta!! :) :flower:

Itsellään ei mitään uutta kerrottavaa, edelleen odotellaan kierron loppupäiviä. Ei edes oo bongaillut mitään oireita, kun aina on menneet mönkään.. Onnea kaikille plussailuun ja toivottavasti saadaan paljon plussia <3
 

Yhteistyössä