Hakutulokset

  1. äitsykkä77

    ENNUSTAN JA ANNAN ENERGIAA!

    tarvitsisin tosiaan energiaa... miltä työasiat näyttää? ja myös taloudellinen puoli kiinnostaisi!? kiitos jo etukäteen.......
  2. äitsykkä77

    Monelta miehesi työpäivä päättyy?

    aamu yhdeksältä normaalisti
  3. äitsykkä77

    Hyvinkäällä synnyttäneet?

    ensimmäinen -98 synnytys kesti 11 tuntia kätilö oli aivan ihana (juuri valmistunut) kuusi päivää (vauva hetken happikaapissa ja valohoidossa) normaal synnytys toinen -05 synnytys kesti 22 tuntia |O kätilö oli hieman töksäyttelevä virolainen nainen... eli ei mikään kovin ihana. yhden...
  4. äitsykkä77

    minkä rotuisia koiriia teillä on?

    rotikka uros (profiilista löytynee kuvaa)
  5. äitsykkä77

    Kauneudenhoitoala?

    aikuispuoli on juu, ainakin meidän koulussa vuoden lyhyempi, koska siinä pystyy jättämään ns. turhat opintoviikot pois. ja eipä kai sinne mitään sen kummempia kriteereitä ole, kunhan olet perusopinnot suorittanut ja tarpeeksi vanha :D ja koulu missä minä olen on suomen ainoa valtion tukema...
  6. äitsykkä77

    Kauneudenhoitoala?

    minä opiskelen paraikaa kosmetologiksi aikuislinjalla. ehdottomasti enemmän on käytäntöä. vauhti on hurja kun kahden vuoden päästä on tarkoitus valmistua, mutta aikuispuolella kaikki turhat on jätetty pois... esim. meillä reilu 3 kk:tta koulun aloittamisesta ollaan jo koulun hoitolassa...
  7. äitsykkä77

    hyvinkään sairaalassa synnyttäneitä?

    kummatkin sielä "pusertanu". ensimmäinen -98 ja toinen -05 ihan hyvät muistot on kummastakin jääny...
  8. äitsykkä77

    Miehesi ammatti?

    palomies... se letkeä letkun heiluttaja :D
  9. äitsykkä77

    Mitä tukia saa jos on hoitovapaalla ja lähtee opiskelemaan?

    mun mielestä se on 5 vuotta kun pitäis olla samalla työnantajalla että sais sen olikohan se nyt se aikuisopintoraha... eli tietty prosenttimäärä palkasta, en ole kyllä nyt varma (kannattaa kattoa kelan sivuilta) mutta muuten opintotuen ainakin (ja lainan jos haluaa ottaa...)
  10. äitsykkä77

    G: opiskeletko jotain äitiyslmalla/hoitovapaalla?

    opintotuen saa kotihoidontuen päälle, edellyttäen tietenkin että lapsi hoidetaan kotona... tosin opintotuki on kyllä niin surkean pieni että oikeen naurattaa... :whistle:
  11. äitsykkä77

    G: opiskeletko jotain äitiyslmalla/hoitovapaalla?

    mä olen hoitovapaalla ja samalla opiskelen kosmetologiksi, tosin ilman miehen loistavia työaikoja tämä ei ainakaan meillä olisi mahdollista.
  12. äitsykkä77

    mistä kaksirenkainen potkumopo????

    Nyt kaikki jotka tietää mitä tarkoitan niin auttakaahan toivotonta äitiä... eli metsästän muovista potkumopoa jossa kaksi leveätä rengasta (eli ei sitä plaston perus mopoa vaan nimenomaan kaksi renkaista yksilöä) jos jollain tietoa mistä niitä vielä saa niin suuren suuret halaukset lähtee...
  13. äitsykkä77

    Ompeluihmiset (onko kellään myydä....) lisäsin vielä yhden jutun, joka kiinnostaa.

    nuita ei löydy mutta sellanen tehdaskone löytyis pölyttymässä varastossa... :D
  14. äitsykkä77

    G: Ottaisitko miehesi/naisesi nimen tatuoituna kroppaasi?

    En ottais itse missään nimessä. Enkä kyllä haluaisi että mieskään ottaisi, mun mielestä mautonta... Ja tosiaan se peitteleminen jos joskus ero tulisi... no way...
  15. äitsykkä77

    koirien omistajat!! minkämerkkistä ruokaa teidän koirat syö?

    hussen lammasta ja riisiä... toimii meillä oikein hyvin. (kaupan sössöt ei sovi alkuunkaan, pakki ihan sekasin ...)
  16. äitsykkä77

    tahtoo tietää miten saatte niitä

    heii.... MÄ OSASIN... MÄ OSASIN... :D
  17. äitsykkä77

    tahtoo tietää miten saatte niitä

    [img]http://www.mesenet.org/hymiot/2/MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(63).gif voihan pylly.... ei osaa ni ei osaa :ashamed: :snotty:
  18. äitsykkä77

    Liuskoittuvat ja lohkeilevat kynnet.Mikä avuksi?

    sinkki auttaa kynsiin ja hiuksiin. tod. näk. saat tarvittavan kalsiumin jo muista maitotuotteista jos niitä paljon käytät... kynnen kovettaja on myös hyvä apu liuskottuville kynsille ja tietenkin päällilakka.
  19. äitsykkä77

    Käytätkö minihameita?

    noup... on niin kamalat pattipolvet ettei kehtaa :ashamed:

Yhteistyössä