Hakutulokset

  1. N

    Kavereita Hyvinkäältä

    Laitanpas nyt vielä tännekkin viestin eli täällä olisi äiti vm-84 ja lapset 8/2010 ja 5/2012. Ja kavereita ois kiva löytää puistoiluun, lenkkeilyyn yms. Olen Nurmijärveltä, mutta nopeasti täältä autolla Hyvinkäälle hurauttaa :)
  2. N

    Kokemuksia kiropraktikosta tai akupunktiosta raskausaikana

    nostelen ja kiitos jo vastanneille :)
  3. N

    Kokemuksia kiropraktikosta tai akupunktiosta raskausaikana

    Eli onko kellään kokemuksia kiropraktikosta tai akupunktiosta raskausaikana?? Eli itselläni vaivaa selkä todella pahasti, on sellaista iskias tyyppistä kipua ja toinen jalka pettää alta kun sen päälle koittaa astua ja kipu on ihan kamalaa. Alan olla aika epätoivoinen kun LA on vasta 3kk...
  4. N

    Eikö lapset voi muka syödä häissä samaa kuin muutkin? Tuli kyselyä lasten omasta menusta häävieraalta...

    Eikö lapset tosiaan voi enää syödä muuta kuin nakkeja, lihapullia yms. Ja juoda maitoa....en ymmärrä miksi lapset ei voisi syödä samaa kuin muutkin ja juoda vettä!!???
  5. N

    Äitejä Hyvinkäältä / lähialueelta?!

    Moikka! Täällä olisi yksi 27-vuotias äiti Hyvinkään läheltä eli Nurmijärveltä ja seura olisi oikein tervetullutta :) Lapseni on 1,5 vuotias ja toinen lapsi on tulossa, LA on toukokuun lopussa Laittakaa ihmeessä viestiä joko täällä tai s-postilla: noonis84@gmail.com
  6. N

    Missä vaiheessa pulleasta vauvasta tulee ylipainoinen lapsi?

    Mä oon miettinyt ihan samaa, meillä lapsi syntyi 3500g kokoisena mutta alkoi hirveetä vauhtia saada painoa ja kyllä tosi kova juomaan maitoa silloin. Nyt on 1,5vuotias ja minun mielestä aika pullea (tosin käyrän mukaan normaali), mutta jos vertaan jossain muihin saman ikäisiin niin on...
  7. N

    Hyvinkää + lähiympäristö

    sartza:): olit laittanut viestiä...koitin vastata sulle mutta en oo varma osasinko käyttää tota viesti juttua :) mutta olen fb:ssä ja s-postilla löytää parhaiten sieltä :)
  8. N

    Hyvinkää + lähiympäristö

    Moikka! Täällä olisi yksi 27-vuotias äiti Röykästä vailla kavereita. Itselläni on 1-vuotias poika ja toinen lapsi tulossa LA olisi 28.5.2012. Ottakaa ihmeessä yhteyttä s-postilla: noorama@suomi24.fi
  9. N

    Hyvinkää tai lähiseutu!!

    Moikka! Täällä olisi yksi 27-vuotias äiti Röykästä vailla kavereita. Itselläni on 1-vuotias poika ja toinen lapsi tulossa LA olisi 28.5.2012. Ottakaa ihmeessä yhteyttä s-postilla: noorama@suomi24.fi :)
  10. N

    Onko täällä muita odottajia joilla la 5/2012??

    Mulla on LA 29.5 ja toista odotan, esikoinen on syntynyt 8/2010. Ja Nurmijärveltä ollaan :)
  11. N

    Helsingin Sanomat: Hei muijat, töihin sieltä

    Siis luuletko tosiaan, että jotkut ihmiset keinottelevat lapsien teolla!!???...SAIRASTA! Ja ei lapsen kanssa kotona olo ole sama asia kun yksin kotona olo!! Minulla on 5,5kk vauva ja hyvä jos ehdin päivän aikana vessassa käydä rauhassa.
  12. N

    Helsingin Sanomat: Hei muijat, töihin sieltä

    Nyt on pakko kans kommentoida. Siis miten joku kehtaa valittaa jostain muutamien satasien hoitotuista ja kuntalisistä...ite kerkesin olla 10 vuotta työelämässä. Aloitin työt opiskelun ohella aikoinaan, olen siis ravintola-alalla. Nuorempana tein 3 vuotta pitkää päivää eli menin töihin aamulla ja...
  13. N

    Mitä öljyjä pitäis omistaa?

    Paistamiseen suositellaan ainoastaa kylmäpuristettua kookosöljyä tai ihan voita (mielellään luomuna). Ja muuhun esim.salaatteihin muita kylmäpuristettuja öljyjä esim.oliivi tai avokado
  14. N

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Moikka! Mä aattelin nyt kans kirjoittaa tänne, jo raskaana ollessa aloin luin teidän ketjua mut en sit saanu aikaseks ite kirjotettuu..mutta nyt sit tartuin härkää sarvista :) nuuno...26vuotias...31.8...esikoinen...poika...kätilöopisto Ja tosiaan Nuutti syntyi rv 40+2 synnytys kesti...
  15. N

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moi! Täällä ois kanssa 26-vuotias äiti, jos mukaan vielä mahtuu? Meille syntyi poika rv 40+2 ja päivä oli 31.8. Jos mukaan vielä mahtuu niin miten tuonne kerhoon pääsee liittymään?

Yhteistyössä