Hyvinkää + lähiympäristö

Moi!

täällä olis 21v äippä ja tytöt kohta 2v ja 3kk. :) muutettiin hyvinkäälle muutama kuukaus sitte ja olis kiva saada jutustelu seuraa yms yms :) laitahan viestiä jos kiinnostaa!
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Täällä 33-v. 2-vuotiaan ja 1 kk ikäisten poikien mamma Jokelasta. Nyt kun taas ollaan äitiys”lomalla”, olisi aikaa hengailla mukavien ihmisten seurassa. Auto on satunnaisesti käytössä, joten vähän kauemmaskin pääsen joskus kahvittelemaan tai lenkille. Haussa siis fiksuja (?) tai kaheleita ihmisiä, joiden kanssa voisi treffata sekä lasten kanssa että joskus ilmankin vaikka keikalla ja kaljalla. Sposti: kiehkura@gmail.com.
 
Helloo! Täällä olis jouluna 21 vuotias 3v tytön äiti, sekä papunen 5+2 vailla mammaseuraa. Asutaan kans hyvinkäällä, ja muutettiin just uuteen asuntoon tytön kanssa (mies asuu opiskelujen vuoks tampereella), eli viikot kuluu aikalailla kaksin typykän kanssa, ja olis kiva saada vähän kavereitakin, jonka kanssa touhuta :) voi laittaa sp suoraan nea.kasurinen@wippies.fi tai fb:ssä nea kasurinen :)
 
Täällä yks 21 vee äippä Paavolasta. 1v2kk tyttö ja Papu 4+4 masussa:) Hoitovapaalla vielä, kevään ajattelin tehä töitä, oon muuttanu Porvoosta puol vuotta sitten enkä tunne vielä ketään. Pikkuveturissa kävin muutaman kerran, mutta eipä ketään tuntunu kiinnostavan, kun olin niin nuori heihin verrattuna:D

dupplina@hotmail.com
Facebookissa Jenny Pauliina Alapere
 
Heip

Muutamille jo kirjoitinkin yv:tä, mutta laitan vielä suuremminkin jakoon meidän kaverinhakuilmoituksen.

Olemme siis vastikään muuttaneet Hyvinkään Martinlehtoon ja olisi mukava tutustua lähipiirin perheisiin. Meiltä kotoa löytyy joulukuussa 2009 syntynyt tyttö sekä pikkusiskonsa (lokakuu 2011).

Toivoisin löytäväni muutamia äitejä, jotka eivät elä täydellisessä symbioosissa lastensa kanssa, vaan ovat säilyttäneet hieman omaa särmää tässä kaiken pyörityksen keskellä. Toivottavasti en saa tällä kommentilla aikaan kiukkuisten vastausten vyöryä. Yritän sanoa tämän vain hyvässä hengessä. Tytöt kaipaavat leikkiseuraa ja minä aikuista sellaista. :) Löytyisikö täältä sellaista?
 

Yhteistyössä