Hakutulokset

  1. L

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Suurperhekuumeilijat : Nimimerkki/ikä/kuinka mones lapsi toiveissa/jne :heart:SinnaH/lapset poika12/06 ja tytöt 02/09, 10/10 ja 05/12. /5. toiveissa :heart:milli78/7. toiveissa/lapset97,-99,-01,-07,-09,-11. :heart:Kristyr / 30v /lapset -02, -03, -05, -08, -12/kuudes...
  2. L

    Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

    :heart::heart::heart::heart:Suurperhekuumeilijat : Nimimerkki/ikä/kuinka mones lapsi toiveissa/jne :heart: SinnaH/lapset poika12/06 ja tytöt 02/09, 10/10 ja 05/12. /5. toiveissa :heart:Rakkaudesta äiti/32v , viides lapsi haaveissa, synnytys sairaala oys/ edelliset lapset ovat...
  3. L

    Mihin asti turvotus on normaalia?

    Kun kyse ei ole raskausmyrkytyksestä,paineet matalat ja pissa puhdas. Turvotus on ympäri vuorokauden,varsinkin nilkoissa ja sormissa.Varpaiden kohdalla on sellainen "vekki"kun jalkapöytä on niin turvoksissa eikä nilkan luut näy.Jalkoja kuten sormia kihelmöi ja pistelee.Vedenjuonti ja ananakset...
  4. L

    Suurperheelliset odottajat kevätpuolella 2012

    Saa poistaa
  5. L

    Ananaskapselit turvotukseen ja nesteen kertymiseen raskausaikana?

    onko tietoa kellään,onko turvallisia?
  6. L

    tulehduskierre ja ap-kuurit raskausaikana

    Kysyn nyt yleisesti täältäkin:mitä jatkuva sairastaminen (poskiontelontulehdus)ja ap-kuurit voivat "aiheuttaa"kehittyvälle sikiölle? Mua kovasti pohdituttaa asia,3 tulehdusta,3 ap-kuuria takana ja selvästi edelleen tauti päällä.Tuntuu ettei mene ohi millään! Lääkäri sanoi että katsotaan tämä...
  7. L

    Mitä kertoo rakenneultran painoarvio syntymäpainosta?

    Kysymys otsikossa siis=) Jos rakenneultrassa viikkoihin nähden suurehko vauva,tietääkö suurta syntymäpainoa? Olis kiva kuulla r-ultra painoarvioita ja syntymäpainoja:D
  8. L

    uudelleensynnyttäjällä huoli painaa

    Aloin tuntea liikkeitä jo varhaisilla viikoilla(12+)Nyt toista viikkoa liikkeet ovat olleet kateissa(tiedostan myös sen että näillä viikoilla ei välttämättä tunnukaan päivittäin),alun säännöllisesti tuntuneiden jälkeen.Jotain pientä tuntunut joka sekin alkaa tuntua mielikuvituksen oireelta...
  9. L

    gallup:Suurperheet kasvaneet

    Kuinka monta meitä on jotka odottaa jo neljättään,viidettään,kuudettaan jne? Lehdessä oli artikkeli miten suurperheiden määrä kasvanut ja kun noita kk ketjuja seuraa,on niissä paljon 4+ odottajia=)Joten mielenkiinnosta,huutakaa kaikki monilapsiset hep:D Muistakaa myös äänestää niin saadaan...
  10. L

    tuulimuna-millaiset oireet?

    Täällä varmaan jollain ollut se kurja tilanne että ollut joskus tuulimuna raskaus. Itse jotenkin pelkään,kun tuhruttelee,ilman muita km:n liittyviä oireita. Pahoinvointi kyllä valtavissa mittasuhteissa,mutta oon ymmärtänyt että voikin olla vaikka olis tuulimuna...:| Kokemuksia kaipaisin!
  11. L

    B vitamiini raskausaikana

    Eikös b-vitamiinia voi syödä ihan tavallisesti raskausaikana ja auttaa kuulemma vielä pahoinvointiin??? Mulla kaapissa Beko long merkkinen valmiste! Kiitos avusta:heart:
  12. L

    Toukokuisia 2012???

    Eipä pitänyt tänne puolen vielä tulla,mutten malttanut pysyä pois:saint: La jossain toukokuun alkuvaiheilla,kunhan kaikki vaan sujuu hyvin loppuun asti... Muita vielä?
  13. L

    Kaksoset?

    Voiko siitä että raskaustesti antaa voimakkaan plussan jo hyvin ajoissa päätellä jotain hormoonin määrästä=kaksoset? Kun itse plussasin rv 3+2 jo apteekin omalla kunnon plussan ja heti pelästyin miten mahdollista ja onko kaksi kun noin voimakas viiva....
  14. L

    Miten sen yli pääsee?(vauvakuume ja ies ei halua lasta)

    Miten siitä sitten oikeasti pääsee yli,jos vauvakuume vaivaa hirmuisena ja mies kuitenkin sitä mieltä että ei yhtään enempää lapsia? Kun sydän huutaa että syliin mahtuisi vielä yksi... Ja entä jos oikeasti sitä yhtä ei enää tule??? Nyt vielä jännään tämän kierron kun pari kertaa hetken...
  15. L

    Kuinka aikaisin,aikaisin plussa(haamu)testiin?

    Herkkien testien luvataan näyttävän plussaa mahdollisesti jopa jo dpo7:O Onko kukaan ihan oikeasti saanut plussaa niin ajoissa(tai haamuakaan)? Voiko se pitää paikkansa? Gallup mutoisesti olis kiva kuulla plussamis kp:t=)
  16. L

    Apteekin oma testi ja roskishaamu

    Huoh!Tiedän tiedän tiedän ettei nää roskishaamut merkkaa mitään,mutta ikinä,en kuuna kullan valkeana ole ennen saanut roskishaamua apteekin omaan testiin,moneen herkkään testiin kylläkin(ja niillä kerroilla en tosiaan ole ollut raskaana) Ja nyt tuossa apteekin omassa testissä komeilee upea...
  17. L

    Kuinka pian ekat raskausoireet?(jo plussanneet tai aiemmat kokemukset)

    Siinäpä se kysymys tulikin:)
  18. L

    Cerazetten lopetus ja vauvahaave?

    Mulla on 6 liuskaa vielä syömistä,sitten jää ehkäisy ja vauvatoive on suuri! Miten pian on raskaus alkanut kys pillereiden lopetuksen jälkeen ja ylipäätään miten kierto tasaantunut? Mulla ei oo juurikaan ollut vuotoa sitten pillereiden aloituksen ja aina välillä jännitän,toimiiko ne...
  19. L

    Kevät-kesällä 2011 vauvayrityksen aloittavia?

    Onko muita joilla vielä n 6kk edessä,ennen odotuksen odotuksen odotusta?:D Itsellä 6 liuskaa pillereitä joiden jälkeen vauva tervetullut. Aikainen iltatähti toiveissa:heart::whistle: Kumpa vaan aika kuluisi siivillä nyt seuraavat 6kk.....
  20. L

    cerazette ja myöhästyneet pillerin otot,kysympä myös täältä=D

    Elämä ollut yhtä hulabaloota viime viikot ja olenkin unohtanut/myöhästynyt pillerin otosta muutaman kerran(3).Kun normaalisti otan aamu kasilta niin nyt ne muutamat kerrat muistanut vasta illansuussa mutta kuitenkin 12h sisään? Onko mulla nyt syytä "pelätä"ehkäisytehon heikenneen?Ja kaivaa...

Yhteistyössä