Kuinka pian ekat raskausoireet?(jo plussanneet tai aiemmat kokemukset)

Kiinnittyminen tapahtuu n. viikon kuluttua ovulaatiosta (siis keskimäärin 3 viikon kuluttua viimeisten kuukautisten alkamisesta) ja sen jälkeen alkaa yksilöllisesti tulla raskausoireita. Toisilla oireita ei ole juuri ollenkaan ja toisilla alkavat selkeinä jo kiinnittymisen jälkeen.
 
Mulla alkoi pojasta heti kiinnittymisen jälkeen vatsan pömpötys, eli dpo 7 illalla. Siis iltaisin ihan alavatsa tuntui ja näytti pallomaiselta. Samoin heti siitä alkoi todella kova väsymys. Töissä ihmettelin etten tiedä oonko koskaan ollu niin väsyny enkä mistä se johtuu kun olin nukkunut hyvin (en tienny silloin et se on raskausoire, työkaveri kyllä arvasi siitä vaikkei sillon mitään sanonut.. :) ) Sitten kahvi alkoi maistua pahalta, mutta ei muuta etomista ennen plussaa. Rinnoissa tuntui kipua kp 25 muistaakseni, kun menin töissä portaita alas. Samana päivänä testasinkin hailukan haamun! <3
 
Sandemar > Purkillinen punaista väriä ja tuubi vauvaliimaa! :flower:

Mulla on mysö tuntunut oireita jo pian kiinnittymisen jälkeen, mutta yksikään ei ole tarrannut kunnolla kiinni. Oireet on sitten loppuneet hieman ennen vuotoa kemiallisten kohdalla ja varhaisen km:n kohdalla ensimmäisen tihkuhavainnon aikoihin. Tällä hetkellä on hieman oireita, mutta johtuvat varmaankin apuna olevista lääkkeistä, joten en niistä vielä innostu. Mahdollisuudet raskauteen lienevät hyvät, mutta palaan kommentoimaan lisää sitten joskus plussattuani. :)
 

Yhteistyössä