Apteekin oma testi ja roskishaamu

Huoh!Tiedän tiedän tiedän ettei nää roskishaamut merkkaa mitään,mutta ikinä,en kuuna kullan valkeana ole ennen saanut roskishaamua apteekin omaan testiin,moneen herkkään testiin kylläkin(ja niillä kerroilla en tosiaan ole ollut raskaana)
Ja nyt tuossa apteekin omassa testissä komeilee upea roskishaamu:confused::confused::confused:
Jotta saisin lisää päänvaivaa,kertokaa kokemukset,niin negat kuin positiiviset ja ennenkaikkea,ootko itse saanut kys testiin roskishaamua=)

Kiits:flower:
 
Sen kerran ku sillä oon tehny oon testiin saanu haamun testiajan ulkopuolella. Pari päivää aikasemmin pregheckin liusketestiin kans testiajan ulkopuolella haamu. Verikokeiden tulos tyly negatiivinen. Ikinä en oo saanu noihin liusketestiin haamuja, joten oletan et on varmaan ollu jotain kiinnittymisyritystä...
 
Olen saanut kahdesti roskisplussan tuolla testillä. Kummallakaan kerralla en ollut raskaana, mutta molemmilla kerroilla aika tarkkaan kuukauden päästä tein positiiviset raskaustestit. Eli ennustajan lahjoja sillä testillä kyllä on. :LOL:
 

Yhteistyössä