Hakutulokset

  1. I

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Tiiä vaikka törmätään Kaksilla :wave:
  2. I

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi! Odotan joulua innolla!Toivottavasti ei mene töissä,viime aaton olin vapaalla eli nyt ois töitä :( Me ollaan vietetty yhteiset joulut tähän mennessä minun vanhempien luona,en tiiä miten tulevana jouluna. Eilen oli nt ultra.Turvotus oli 1,1mm,saatiin taas kuvia mukaan ja yhessä on peukku...
  3. I

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Täällä mennään jo tasan 11 viikolla.Viikko sitten oli eka ultra ja siellähän se pikkunen teki kuperkeikkaa.mies oli mukana ja kummallakin oli tippa linssissä :whistle: Ens viikolla menen niskapoimu ultraan,jänskättää...onneksi ei yksin tartte mennä. Selkä...
  4. I

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Huomenta!Huomena ois se odotettu eka neuvola,jänskättää :D Töissä pari jo tietää raskaudesta,vaikka olen yrittäny salata...Yks kysy ihan suoraan,kun kuulemma naisen huulien muoto muuttuu jotenki pehmeemmäksi ja muutenki ulkonäkö muuttuu.Onkos joku kuullut tälläsestä?Niin ja muut sitten...
  5. I

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Nyt se sitten alkoi :x Alku meni ilman minkäänlaisia oireita niin nyt se paha olo sitten alkoi,yökkäyttää kokoajan...Nälkä ois kaamia,mutta mitään ei tee mieli suuhun laittaa.töihinki pitäs illaksi lähtiä. Tänään 7+6 aika matelee.... Mie popsin myös niitä multitabs 2+ jo ennen raskautta tuli...
  6. I

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moro! Täällä mennään edelleen melkein oireettomana :D Kohta pitäs kaupoille lähteä,tuli nimittäin hirviä halu kasviskeittoon!Eilen illalla jo teki mieli... Vattalla tuntuu pieni kumpu jo,sitä pitää silitellä aina illalla.Ekaan neuvolaan on viikko vielä,ultraan kaksi viikkoa.Yllättävän nopeesti...
  7. I

    Munatorvien tuubaus

    Heips! Mulla taas tämä toimenpide ei sattunu yhtään!Eli tämäkin on yksilöllistä,ja minulla oli röörit auki.ohjeissa oli että pitää ottaa buranaa tai jotain muuta särkylääkettä ennen toimenpidettä.Ainut oli että samanlaista särkyä tuntu kuin menkkojen aikaan kun ruiskutettiin sitä liuosta.Sekin...
  8. I

    TEROLUT ja tärppääminen?

    \ Tänään alkoi...Eli en oo
  9. I

    TEROLUT ja tärppääminen?

    \ No,nyt menossa kp 31 "menkkakivut"oli viikko sitten,nyt ei niitäkään.Rinnat vaan kipeet....
  10. I

    TEROLUT ja tärppääminen?

    Mulle tais terolut tehdä tepposen,menkat ei tule siltikkään ja raskaanakaan en ole!Kyllä ottaa päähän :kieh:

Yhteistyössä