Munatorvien tuubaus

  • Viestiketjun aloittaja Karoliina
  • Ensimmäinen viesti
mulle on tehty. suoraan sanottuna kävi ja paljon, mutta menisin uudelleen jos olisi tarvista. munatorvet oli auki. kipu oli vain hetkellinen ja meni nopeasti ohi. pieni ilmakupla laitettiin varjoaineen kanssa kulkemaan munatorviin. en olisi kyllä halunnut pelotella mutta itse kysyit =) älä jännitä etu käteen, se on hetkessä ohi koko juttu.
 
Heips!
Mulla taas tämä toimenpide ei sattunu yhtään!Eli tämäkin on yksilöllistä,ja minulla oli röörit auki.ohjeissa oli että pitää ottaa buranaa tai jotain muuta särkylääkettä ennen toimenpidettä.Ainut oli että samanlaista särkyä tuntu kuin menkkojen aikaan kun ruiskutettiin sitä liuosta.Sekin oli minun kohdalla ihan pientä ja ohimenevää kipua.

Stemppiä!!
 
Karoliina
Tänään oli tuubaus ja ihan turhaan pelkäsin! Ei ollu ollenkaan paha juttu, eikä juuri paljon koskenu, samanlaista vihlomista kuin menkka kivut. Mulla oli kumpikin puoli auki, en tiedä vaikuttiko se sit asiaan. Mutta kaikille, jotka ootte menossa kyseiseen toimenpiteeseen, niin rohkeesti vaan!!
 
Karoliina
Tutkimus tehdään kierronpäivinä 8-10
Aikaa tutkimukseen menee noin. 10min
Ja jälkeen päin, ei ollu mitään kipuja tai tuntemuksia, kunhan ottaa
särkylääkettä kohdun supistelemisen ehkäisemiseksi.
Tsemppiä!!! :wave:
 
karoliinalle
:flower: Kiitos karoliina..

AIkamoinen hintaero on yksityisillä tuossa tutkimuksessa..
70-170e..... :eek:

Kävitkö Karoliina yksityisellä??????

KUinka nopeasti aikoja saa??????????
 
Karoliina
Mulle tehtiin tuubaus kuopion yliopistollisessa sairaalassa, lapsettomuudenhoitoyksikössä, ja maksoi ainostaan poliklinikka maksun eli 22e. Hurjat hinnat tuntuu olevan yksityisellä :x
 
Itselleni tehtiin noin 1 1/2 vuotta sitten kyseinen operaatio. otin särkylääkettä etukäteen ja olin varautunut kipuun. Minulle se kyllä sattui mutta taisi johtua ahtaista kohdun väylistä (myöhemmin tehdyssä tähystyksessä löytyi kohdusta väliseinä). Operaation jälkeen oli sellaista menkkamaista jomotusta, ei muuta. Nopea toimenpidekuulemma jos paikat kunnossa.
 
Hei

Mulle tehtiin tänään munatorvien aukiolo ultra. Se ei mielestäni sattunut (kivun kyllä kesti buranan avulla). Vaikka varjoainetta lisättiin ainakin kahdesti ja vieläkään ei saatu virtausta toiseen munatorveen. Toisessa se oli heikko ja toisesta sitä ei saatu. Jonkin verran on vuotoa vielä ollut mutta olen vielä ihmeissäni miten tälläiseen tuloksen päädyttiin.
Nyt edessä laparoskopia heinäkuussa ja sekös vasta jännittää. Tehdään kuulemma nukutuksessa, mutta silti epäilyttää(en ole koskaan ollut nukutettuna). Entäs jos sielläkin todetaan sama tilanne toinen on auki ja toinen ei?? jatketaanko hoitoja yhdellä toimivalla vai lopetetaanko hoidot siihen. Yhdellä toimivallahanahan voi myös hyvin tulla raskaaksi. Onko kellään kokemuksia vastaavasta vai olenko menossa turhaan koko tutkimukseen.
 

Yhteistyössä