Hakutulokset

  1. Elivo

    Muutama kysymys pillereistä

    Onko kukaan käyttäny sellaisia minipillereitä kun 'Mini-Pill'?? Oliko hyvät/huonot? Hirveän vähän kokemuksia ym olen näistä kuullut... Mitäs luulette jos cerazette aiheutti järjetöntä vuotamista, aknea ja hiustenlähtöä aiheuttaako nuo saman?? Nämä olis vähän niinku mun viimeinen...
  2. Elivo

    miten teillä sujuu..

    myynti huutonetissä? Mulla ei oikein suju... :D Saa vissiin kiikuttaa nuo ylimääräiset jonnekkin pietarin katulasten hyväks...
  3. Elivo

    hassu kysymys liukkarista

    Vähän hassu kysymys mutta jos on ollut pissatulehdus jonka on saanu seksin jälkeen ja on käyttänyt liukuvoidetta. Kannattaako se liukkari heittää pois ja ostaa uus? Voiko sinne purkkiin päästä niitä pöpöjä? Koskeehan kädet siihen ja jos on alapäätäkin kosketellu jne... vai onko ihan rahan...
  4. Elivo

    Voihan joululahja

    Nyt olis kaikki lahjat ostettu paitsi miehen... Hitto että pitikin jättää se asia näin myöhälle ja varsinkin kun en tiedä yhtään mitä ostaa... En kehtaa olla ostamattakaan kun tiedän itse saavani häneltä lahjan... Mutta mitä ostan? Musta tuntuu etten oikeen nykyään enää edes tiedä esim...
  5. Elivo

    Voi ei... :/

    Mitäs tätä kaunistelemaan mutta mies tahtoo varmaan panna jouluna.. olishan se toki mukavaa mutta siitä ei taida seurata mulle muuta kuin virtsatietulehdusta... :headwall::'(
  6. Elivo

    Ehkä ensimmäinen hiivatulehdus?

    Sitä siis epäilen... Ei ole ennemmin ollut minkäänlaisia tulehduksia tuolla alakerrassa... Oma lääkäri on jo lomalla ja palaa vasta uuden vuoden jälkeen... Eikä hiivatulehdus ei ole päivistys asia... Soitin terveyskeskukseen missä hoitaja neuvoi hakemaan hiivalääkettä gynodaktarini/canestenia...
  7. Elivo

    Karjalanpaisti

    Mitä mausteita laitatte? Entä kuinka kauan uunissa ja missä lämpötilassa?
  8. Elivo

    voi hiton kuukautiset

    meidän on tarkoitus lähtee reissuun 27.12 ja mulla alkaa kuukautiset just 28.12. en todellakaan halua sillon lähteä minnekkään muualle vuotamaan ja kärsimään kivuista.. mutta jos perun mies saa varmaan hepulin... :(
  9. Elivo

    Voileipäkakku

    onko olemassa sellaista joka olis tosi nopea ja yksinkertainen tehdä??
  10. Elivo

    hormonit sekasin vai mitä?

    Mikähän mulla mahtaa olla kun nykyään naama ihan rasvanen ja täynnä finnejä. Normaalisti mulla on virheetön iho ikään ollu tämmöstä ei edes teininä. Hiuksetkin rasvoittuu super nopeasti. Alapään limakalvot on herkät ehkä kuivatkin. Hiivatulehdukset, emätintulehdukset ja virtsatietulehdukset on...
  11. Elivo

    virtsatietulehdus ja ab-kuuri

    Mulla loppu virtsatietulehduksen estokuuri(seksin jälkeen otettava) puoli vuotta sitten.. Ihan hyvin on menny ilman tulehduksia kunnes lokakuussa tuli sitten tulehdus seksin jälkeen.. ja nyt taas pari viikkoa sitten jouduin hakemaan kuurin. Tuosta kuurista jäi yli 2 tablettia.. Voinkohan mä...
  12. Elivo

    Jännitysniska

    Millaisia oireita se teillä aiheuttaa? Mikä teillä on auttanu? Entä oletteko huomannu että osa oireista olis ns "kuviteltuja" pelon ja paniikin aiheuttamia? Vaivaako teillä niska jatkuvasti vai saattaako olla viikkoja tai kuukausia poissa ja palaa sitten? Entä kuinka kauan yleensä pahin...
  13. Elivo

    Koska varhaisultraan?

    Millä viikoilla sinne kannattaa mennä?? Yksityiselle ajattelin mennä. Plussasin viimeviikolla, kuukautiset sillon 5pvä myöhässä.
  14. Elivo

    Luonnolliset ehkäisyt

    onko kellään kokemusta "varmat päivät" "ehkäisy" menetelmästä?? Miten olette toteuttaneet asian? Mitä siihen tarvitaan? Ja miten toimi tuliko yllätyksiä?
  15. Elivo

    Raksa aika

    Millaista teillä on ollu aika kun ootte rakentaneet?? Onko teillä ollu sillon pieniä lapsia? Onko mies enimmäkseen rakentanu vai ootteko päässy mukaan auttamaan? entä onko parisuhde kärsiny paljon?

Yhteistyössä