Koska varhaisultraan?

.....
Jos olet varma hedelmöittymisajasta, sinne voi mennä 6+ viikolla jo. Jos et, kannattaa tähdätä vasta viikkoon 7+. Mä kävin 6+5 viikolla. Siellä suositeltiin viikkoja 7-8, jotta näkyisi kunnolla. Oli kyl rahastusta, yli satasen korvauksen jälkeen...
 
Omaa
Kannattaa varmaan odottaa että ainakin 7 viikkoa on täynnä, että varmasti näkyy syke jos on näkyäkseen ja vältytään turhalta panikoinnilta. Liian aikaisin jos menee, voi olla ettei vielä näy syke vaikka kaikki olisiki hyvin.

Itse olen sairaushistoriani vuoksi menossa ensi viikolla julkiselle ultraan, laskivat viikot edellisistä menkoista, joiden mukaan raskaus on silloin jo viikolla 8+. Itse luulen kuitenkin, että ovulaatio on ollut vasta paljon myöhemmin, eikä tuolloin ultratessa viikkoja ole oikeasti kuin 5+6 tms. Siinä ja siinä on saadaanko syke näkyviin, uuteen ultraan joudutaan/päästään varmaan sitten viikon päästä. Ikävää vaan joutua kuuntelemaan tuulimunaepäilyjä tms. kun itse kuitenkin luulen, että raskaus ei todellakaan ole vielä 9. viikolla tuolloin.
 
***
[QUOTE="heissan";22297184]jokus vk 12, sitä ennen ei ole juuri mitään mitä nähdä. miksi kiirehtiä ja maksaa turhasta? esikoinenko?[/QUOTE]

Et varmaan ole kuullut kohdunulkoisista tai tuulimunista... siksi moni haluaa tarkistaa ennen neuvolan ultraa. Np-ultrahan on kaikille ilmainen ja saatavilla ja n. viikolla 11-13.
 

Yhteistyössä