virtsatietulehdus ja ab-kuuri

Mulla loppu virtsatietulehduksen estokuuri(seksin jälkeen otettava) puoli vuotta sitten.. Ihan hyvin on menny ilman tulehduksia kunnes lokakuussa tuli sitten tulehdus seksin jälkeen.. ja nyt taas pari viikkoa sitten jouduin hakemaan kuurin. Tuosta kuurista jäi yli 2 tablettia.. Voinkohan mä käyttää ne tuohon estoon? Vai pitääkö hakea taas uus resepti siihen estoon? Ja se tarkoittais taas seksitöntä joulua... :| ei pääse lääkärille ku vasta joulun jälkeen...
 
i
Pitää mennä uudelleen lääkäriin. Ne kuurithan pitää syödä loppuun jos olen oikein ymmärtänyt. Tai sitten olet saanut jonkun toisen ohjeen.

Kyllä minä menisin lääkäriin heti, jos on kyse pissatulehduksesta. Voi tulla pahempaakin jos ei hoida.Oletko kokeillut karpalomehua ja karpaloluontaistuotejuttua. Siis antibiootin rinnalle.
 
siis sain 5päivän kuurin jonka olen syönyt loppuun. Silti tuossa paketissa oli enemmän kuin 5 tablettia. Nyt olen siis terve ei ole tulehdusta. mutta sellaisia mulle tuuppaa tulemaan kun harrastan seksiä... ajattelin että voisinko käyttää nuo kaks ylijäänyttä tablettia silleen kun käytin niitä estokuuri tabletteja... aina yksi seksin jälkeen...
 
i
Itse sain pidettyä nuo virtsatietulehdukset estolääkkeiden jälkeen karpalovalmisteilla. Karpalomehukin on hyvä. Jotenkin ne vaan pysy poissa.

Itse menisin silti lääkäriin hakemaan tuon estokuurin. Saisin oikeat lääkkeet tms.

Tässä linkki karpalojuttuun :)

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE1688274
 
Onko kuuri sama kuin mikä sinulla oli viimeksi estolääkkeenä? jos on ni käyttäisin ne tpl pois, jos ei ni varmistaisin soittamalla onko kyseinen ab sellainen et soveltuu estolääkkeeksi
 
"vieras"
Tosi ärsyttävä vaiva, mulla on sama. Jos on samaa lääkettä ja saman vahvuista mitä oot saanu estoon, niin voi käyttää. Muuten ei.

Kannattaa kokeilla karpalomehua seksin jälkeen. Makeuttamatonta saa lasipullossa kaupan mehuhyllystä. Ja on muuten hapanta ja pahaa.
 
ei ole kyllä samaa :( harmi... joo tuota karpalomehua juon ja karpalokapseleita käytän päivittäin.. ei vaan oikeen auta.. lääkärikin sanoi ettei streptokokkiin mitkään c-vitamiinit tai karpalot paljoa auta... :(
 

Yhteistyössä