Hakutulokset

  1. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Huomenta ihanaiset!!:heart: Mulla on ollut teitä, ja tän porukan ilmapiiriä vähän ikävä, ja oon käynyt edelleen lueskelemassa teidän kirjotteluja.. tähän porukkaan vaan jää koukkuun...=) Ja Jomille HIRMUISESTI ONNEA!!:flower: ei munkaan viivani sen kirkkaammat ollut ja juuri tossa pari...
  2. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKKI IHANAISET!:heart: Pahoittelen, en oo voinut jättää tätä pinoo vielä lukematta ja käyn päivittäin vakoilemassa, et mitä täällä tapahtuu..;) Tuohon tupakointiin vielä, itse ehdin polttaa noin 8 vuotta, lopussa meni noin kaksi asia joka päivä. No mä lopetin tuossa...
  3. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Kiitos rakkaat! :heart: On tää pelottava tunne. tein tuon testin eilen illalla tosiaan tunnin vessassakäyntitauon jälkeen, enempään ei pystynyt kun koko ajan pissattaa..:D ja nyt aamulla tein uuden vielä, mies tönötti vieressä ja tuijotettiin yhdessä kun piirty heti tosi vahva viiva tänään...
  4. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    APUA!!! HUH! SELVÄT KAKS VIIVAA TULI PUOL TUNTIA SITTEN TESTIIN!! Kädet tärisee ja itkettää! Ihan hullua!:heart:
  5. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Romahdus, kp 3/29 ja yk8 lähti käyntiin. VITUTTAA! Tän piti olla SE kierto. :| Tuo mies jaksaa edelleen lohduttaa ja hokee että kyllä se vielä tärppää.. ääääh. Jaksais itekin aina olla positiivinen.
  6. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Heipsan kaikki pitkästä aikaa!:wave: Mä olin viikon lomailemassa Lapin hiljaisuudessa, niin en oo täällä päässyt käymään, luin kyllä kaikki tekstit ja huomasin että ollaan uuteen pinoon siirrytty, hienoo, mäkin oon näköjään siirtynyt mukana, kivaa!:) Mä nyt vaan omanapailen, anteeks rakkaat...
  7. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hyvää yötä tai huomenta tai mitä ikinä tähän aikaan kuuluukin toivottaa!!:wave: Täällä on taas tullut hirveesti tekstiä, niin en edes yritä kaikkiin kommentoida.. Horrorpop ONNEONNEAONNEA!!!:flower: taisit ehtiä vuoden ensimmäiseksi.:) elmijulle ppppaljon peukkuja ja ++++++puuuuh!:whistle...
  8. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille!!! Ja tänä vuonna ollaan kaikki raskaana, eiks vaan? :) Ihan ekaks, kaikki plussanneet, ONNEA ONNEA ONNEA!! :flower: Paljon porukkaa päässyt plussaamaan, hienoa! :) Tämä tyttö lopettaisi taustailun ja tulis mielellään takas pinoon, jos vaan sopii, OLI MUUTEN...
  9. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Öitä ihanaiset täältä työvuoron lomasta!:) Ihan ensimmäiseks Murmelille paljon onnea!!!!:flower: Ja sitten mä keskityn tähän OmaNapailuun. Elikkä tän kuun ovista ei oo hyödynnetty, en ees tiedä koska semmonen on ollut, jos on ollut. On ollut iso kiirus töissä, ja olen yrittänyt olla...
  10. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    t84, Sitä se sanoi itsekkin. tai sanoi juuri että haluaa, mutta on kuulemma ihan hirveä kaatoa mun jakokuisen tippumisen, ja syyttelee itseensä kun ei ole tärpännyt.. No minä parin kk päästtä 20 v, mies täyttää 26 samoihin aikoihin. että aika nuoria, mä ainakin..:) Jomi, niinhän se on, nytkin...
  11. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hjelooou kaikki taas pitkästä aikaa!:) Täällä tullut monta sivua tekstiä tässä kun oon ollut taka-alalla..:) Ekaks pahottelut tippuneille!!:hug: ja ON.. täällä kp13, ovis todennäköisesti pian, MUTTA. Äh. Mies tiputti Lauantaina pommin.. Pyysi että pidettäs yrittämisestä pientä taukoa...
  12. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Oi että! Täällähän on oikeen tapahtunut viikonlopun aikana, kun oon ollut taka-alalla!! HienoaHienoa! :wave: NiQ ja Anu84 ONNEAONNEA!!!!:flower: Tuosta taas toiveet heräilee että ehkä mäkin vielä pääseen plussaamaan..:) ON, Mä tosiaan pidin mökötysviikonlopun tädin kanssa. nojoo, kyllähän...
  13. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Jeps, täällä kans tiputtiin kovaa ja korkeelta. Itketty hysteerisenä koko aamu, maha kouristelee.. Aivan hirveetä, ja asiaa viel pahensi et mieskin alkoi jo jännittää ja odottaa et päästään testaamaan, aamulla hän soitti ja kyseli oloa, ja taas itkettiin kun jouduin tuottaan pettymyksen ja...
  14. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    NiQ, Mä aatteli kans odottaa vähintää viikonloppuun et ilmestyykö täti.. En kans jaksas tehdä enää yhtään negaa..: / Hyppy, Ai sielläkin oireillaan, toivotaaaaannn..;) Ja ei enää yhtään plussaunia! tulee hulluks! :D
  15. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    NiQ, oliskin.. Alkaa toivo TAAS herää, mut pelottaa kuitenkin et kuin korkeelta täl kertaa tiputaan kun täti ilmestyy.. koko ajan juoksen vessas ja joka kertaa pelottaa että alkaako vuoto.. On kumminkin niin menkkamainen olo hetkittäin.. Turvottakin, yök, ihan pullamössö olo.. Mut kiva kun tääl...
  16. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    jos vaan pikakommentit välillä.:) Dreamangelille PPAAAAAALJON ONNEA!!:flower: Ja Hyppy, jännää, sun oireilu on aika samaa kun mullakin. Oli tossa viikko sitten valtavia kramppeja ym, mut sitte ei mitään. Ja mä oon kans nähny nyt parin viikon aikana kaks kertaa unta et plussaan...
  17. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    karoliina87: mulla on tissit muuten tosi kipeet, muttei nänneistä yhtään.. tuntuu vähän kuin painais hirveesti, turvoksissa, eikä tartte haaveillakkaan et pomppisin..:D ja galluppiin.. 19v ja vartija.:) ON, Ei vielä menkkoja.. ÄÄäää, kun ei alkais.. Olis niin hienoo saada plussa vielä...
  18. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Heips taas kaikki!:heart: Ekaks Paljon onnee Arianna ja Keiju!!!:flower: Tuo ittelle hiukan toivoo kun näkee et joku plussaakin!:) Kauheesti näyttäs olevan muilla samoi oireita kun mullakin. tosiaan, täällä tapahtunut kummia puoltoista viikkoa. alkoi painajaisilla plus muilla sekavilla...
  19. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Iltaa arvon naiset!:wave: Mä nyt vain OmaNapailen kun hiukan kiirus.. Apuva! Palauttakaa pliis joku mut maanpinnalle!! Pelon sekaisin tuntein odotan, alkuviikosta pitäis menkkojen alkaa.. Mun sekavaa oireilua.. AAAAAAAAAAAAAARRGG. On sitte ollut 4pvää niin kumma olo. juu ovikset tuli ja meni...
  20. Ä

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Öitä taas täältä välillä..:) Hyppy, kiitti tsemppauksesta, sait mulle hymyn aikaseks.=):heart: Memelisalle hurjasti tsemppiä ja toivotaan että tulee plussa!!:) ja BlueNote Ei tätiä, ei tätiä!! :hug: Ja täältä vähän OMAANAPAA taas.. Vuorokausi kun on vaihtunut niin olis meneillään kp...

Yhteistyössä