<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Ansku83: Kiitos mielenkiintoisesta vinkistä, täytyypäs muistaa ensi kauppareissulla ostaa kevytmaitoa rasvattoman sijaan :) Ja onnea kihlauksesta!

Onnea myös kaikille plussanneille ja viivojen selkiytymistä odottaville, ihana on ollut lukea onnellisia uutisia <3 Alkukierto menee enemmän taustaillessa, ehkäpä loppukiertoa kohden tulisi kirjoiteltuakin enemmän

Omaa napaa: Viime viikolla gynekäynnillä löytyi syy pitkille ja epäsäännöllisille kierroille, eli PCO. Tänään otettu ensimmäinen terolut ja nyt vain odotellaan tätivierailua. Ultrassa ei näkynyt yhtään johtofollikkelia, joten toivo tämän kierron suhteen hävisi samantien... PCO:n myötä tarkoituksena aloittaa ruokavalioremontti, ilmeisesti ruokavaliolla pystyisi jonkin verran vaikuttamaan (edes lumevaikutus, kiitos!) rakkuloiden määrään. Kaikkea kannattaa kokeilla, eikä herkkujen jättämisestä mitään haittaakaan ole, joten pikkuhiljaa sokerit ja turhat hiilarit pois ja tilalle terveellisemmät herkut
 
Ihanaa Tiuhti Kyllähän tuo oli odotettavissa :flower: :) Ja Anskulle onnittelut kihloista :wave:

Itse en ole pahemmin rasvattomasta maidosta ikinä välittänyt ja mun mielestä on ihan järkyttävää että esim kouluissa on lapsen valittava rasvattoman maidon ja veden välillä... Kuka sitä helkutin tiskivettä haluaa juoda?? Sama juttu nyt kun olen lastenneuvolassa harjoittelussa (paha paikka vauvakuumeiselle sen sanon ;) ) niin terkkarin on pakko neuvoa vanhemmille rasvattoman maidon juottaminen koska se on valtion virallinen suositus. Ihan oikeasti, jos se kevytmaito on se mikä meidät suomalaiset tappaa niin aika heikosti menee. :D Onnistuin kuitenkin itte laihduttamaan vuosi sitten 13 kiloa syömällä voita, kermaa, lihaa, juustoa ja vihanneksia. Uskon että luonnonmukainen käsittelemätön rasva on ihmiselle 100000 kertaa terveellisempi vaihtoehto kuin käsitellyt kevyttuotteet joissa monesti rasva on korvattu sakeutusaineilla, sokerilla ja suolalla. Onko se sitten ihmiselle hyväksi kysyn vaan??? Anteeksi paasaus mutta kehoittaisin kaikkia asiasta kiinnostuneita lukemaan esim Varpu Tavin tuotantoa. Tiesittekös muuten että karjaa on lihotettu meikäläisten lautasmallilla jo vuosikymmeniä? Eli samassa suhteessa kun ihmisiä kehoitetaan syömään hiilihydraatteja, proteiineja ja rasvaa, on karjaa lihotettu :D
 
Namppis88 Viisasta puhetta! Ihana huomata, että muutkin mun ikäiset miettii näitä ruoka-asioita. :) Kaveripiirissä on liian vähän tyyppejä, jotka oikeesti miettii mitä suuhunsa pistävät.

Äipäksi91 Onnea! :heart:
 
Laretzki
Apuva...Tää ketju näyttää niin aktiiviselta, että mahtaako tänne raskausfoorumeilla pyörimistä aloittaja mahtuakaan? :D. Täällä siis tänä vuonna 21 täyttävä naisihmeinen, jolla alkaa olla jo aikamoinen kuume ja esikoisesta ollaan kovasti miehen kanssa jo puhuttukin. Valitettavasti mun keksen olevien opiskelujen takia, just nyt yrittäminen ei ole ajankohtaista, vaan joudutaan lykkimään sitä kesä-hienäkuun vaihteeseen. Kuumetta nostavaa tai ei, olen pikkuhiljaa alkanut katsella että mitä muut täällä netin ihme maailmassa kirjoittelevat ja onko nää keskustelut kuinka suljettuja..
 
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Laretzki! :) Ei tämä mikään suljettu keskustelu ole. Mullakin on yliopisto-opinnot kesken, mutta silti kovasti yritämme jo esikoista! Luotan siihen, että kaikki järjestyy rahallisesti ja jäljellä olevat opinnot ehdin suoritella lapsen saannin jälkeenkin. Opintotauko ois ihan paikallaan kun oon mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon. Opiskelu kyllästyttää jo! :D
 
anteeksi omanapaisuuteni näin heti aamusta:ashamed: mutta mä oon melko varma, et se reagoi ovikseen nyt jotenki se testi.. meinaan eilen testasin negan, kun tein pelkän r-testin.. tänään aamulla tuli tällainen:

Aijaa.com - 7605890.jpg

ja tiedättekö mitä älysin, pregcheck testissä on testiaika on 5min, ei 10min niinkuin luulin, meinaan 5 min kohdalla alkoi tuo viiva siihen piirtuymään, ja SEN JÄLKEEN KUN OLIN LAITTANUT TESTIT VIEREKKÄIN VERRATAKSENI OVISTESTIN TESTIVIIVAA JA KATSOAKSENI ONKO SIINÄ SITÄ HAAMULAISTA, HETI TÄMÄN JÄLKEEN ALKOI PIIRTYMÄÄN SE TESTIVIIVA SIIHEN R-TESTIIN :stick: eli olen melko varma, että tää on nyt ovikseen liittyvä homma..
 
Ansku83, on kaunis sormus :) en tiedä miksi, mutta mä otin kivellisen nyt kihlasormukseksi, miehelle samanlainen, mutta ilman kiveä ja hänellä pyöristettiin reunat ettei sit tuu kipeetä ihan töiden puolesta käteen :)
 
t84
tiuhti nyt jopa mä nään ton viivan tällä mun paskalla näytöllä...
Mun on kyllä vähän vaikea kuvitella että toi ovikseen reagoi noin voimakkaasti. Kun tosiaan tälläkin sen nään niin ei toi mikään haamu enää oo vaan viiva. Ellei toi raskautta tarkota niin sit on pakko olla takana joku kemiallinen tai vastaava josta vielä näkyy jälkiä... Millon sulla oli ovis viimeks?

muoks eli uskaltaisko sua vähän onnitella muru ;) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
siis mulla oli ovis musta viimeksi 7.2, MUTTA sain ovistestiin tasavahvat viivat 22 tai 23.2 eli viime viikon ti tai ke ja luulin silloin, että se tarkoittaa raskautta.. mutta olisko se voinutkin olla ovis? eli tänään oliski n. dpo8? siis en oikeesti älyä, kun nyt kun tuota testiä katsoo niin se on ihan selvä plussa :ashamed: siis en oikeesti pysy enää kärryillä, vahvempi se on ku eilen.. ja eilen kyllä testasin pelkällä raskaustestillä kun pääsin himaan niin mun mielestä tyylipuhtaan negan.. en meinaan katsonu testiä enää sen 10min jälkeen.. siis mä oon oikeesti niin pihalla ku voin vaan olla :ashamed:
 
siis et tiedä kuinka mulla on perhosia ollu vatsassa viimeiset 3 päivää?!? :D mut arvaa, eilen olin niin väsynyt tästä jännittämisestä ja menin 8 nukkumaan :D heti salkkareiden jälkeen.. eikä ollu ongelmaa nukahtaa..

pitäisköhän mun nyt vaan soittaa neuvolaan ja sanoa tilanne ja pyytää veritestiä??
 
Kiitos rakkaat! :heart: On tää pelottava tunne. tein tuon testin eilen illalla tosiaan tunnin vessassakäyntitauon jälkeen, enempään ei pystynyt kun koko ajan pissattaa..:D ja nyt aamulla tein uuden vielä, mies tönötti vieressä ja tuijotettiin yhdessä kun piirty heti tosi vahva viiva tänään.. Jeeei, ei kai noi testit sitten kahta kertaa peräsin vääärin näytä? :) Aaaaa, tuntuu ihan hullulle, tässä kierrossa en bongannut edes ovista eikä pupuiluakaan ihan hirveesti, joten tottapuhuen mä olin luopunut toivosta täs kierros plussaamiseen.. niin ja tajusin että oon ollut nyt reilun kuukauden pois yötöistä, ja heti tärppäs. mahtaisko vaikuttaa..:) Anteeksi, tää suuri omanapailu, mä oon pahoillani..:whistle:
Ja te loput rakkaat, paaaaaljon plussia!! kyllä tekin jos mäkin onnistun tosiaan!!:heart:
 
joo tosiaan, ihan älytön ylläri tää olis.. mut kyllä mä oisin ollut valmis luopumaan tästä yrityskierrosta muru (jos tää nyt on ovista), jos sä vaan olisit saanut/saisit nyt sen plussan :ashamed: kyllä se musta olis ennemmin ollut sinun vuoros!

joo, nyt tää lähtee soittelemaan neuvolaan..
 
Äippä91 Paaaljon onnea :heart: :)
tiuhtille tsempppiä ja soittele sinne neuvolaan, mä ainakin tulisin sun tilanteessa jo ihan hulluksi, kun ei tiedä mitä tikku haluaa viestittää :hug:

ON: piti sitten eilen illalla tehdä uusi testi, kun en vieläkään usko. Samaan aikaan alkoi piirtyä kaksi viivaa vierekkäin ja siihen ne jäi möllöttämään. :heart:
Vielä on pari testiä kaapissa jemmassa, voin niitä tikutella, kunnes uskon ;)
 

Yhteistyössä