<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Kyllähän noita yk:ta ehti kertyä jo jonkun verran. Seuraavassa kierrossa olisin mennyt gynelle tutkimuksiin, mut eipä tarvinnut =)

Chiba Ei ole nuo sinun tuntemukset outoja minulle. Ei todellakaan. Välillä tuli itsellekin mieleen, että mitä jos meille ei sitä omaa nyyttiä ikinä suoda. Miehen kanssa käytiin siitä keskustelujakin.
Mitä me ollaan tehty niin olen juonut greippimehua kp1:stä ovikseen. Auttoi minua, lisäsi limoja huomattavasti. Tässä kierrossa heiluttelimme peittoja joka päivä aikaisemman joka toisen päivän sijasti. Stressiä vähensin sillä, että ekaa kertaa rehellisesti haaveilin plussasta ja laitoin ylös oireita. Tiedä sitten, mikä tärpin toi.

tiuhti_ Täytyy laatia teille oirelista niin pääsette tutkimaan ;) Tuo mun oirelista onkin kaikkea muuta kuin tavanomaiset raskausoireet.

Gabrielle Odottajien puolella olen koittanut etsiä sopivaa pinoa, mutta ei ne tunnu niin kotoisilta kuin tämä meidän. Tai kai ne alkaa tuntumaan kun taas porukkaan tutustuu. Olisi kivaa jos pinossa olisi esikoisen odottajia niin olisi ajatukset samankaltaisia, onhan se eri odottaa esikoista tai viidettä. Neuvolaan soitan vasta maanantaina, odottelen tämän viikon vielä rauhassa ja totun ajatukseen: mä oon raskaana! =)

Jaa. että oireita no tässä olisi:
Dpo3 Kylmä
Dpo4 Kylmä jatkuu, maha illalla todella turvoksissa
Dpo5 Kylmä jatkuu, aamulla tylppäkipu alavatsassa
Dpo6 Viiltävä päänsärky
Dpo7 Huimausta ja viiltävä päänsärky
Dpo8 Aamulla nenä tukossa, aavikko alapäässä, sorkkimalla ruskeaa valkovuotoa
Dpo9 Sorkkien kirkasta verta kohtalaisen paljon, aamulla nenä tukossa, kuiva kurkku (olin varma ettei tärppi ollut käynyt vaan menkat alkamassa)
Dpo10 Kylmä, kuukuppi tyhjä
Dpo11 HAAMU!! Selvä haamu!! Illalla menkkamaisia kipuja kohdussa
Dpo12&13 Unettomuutta, illalla ei väsytä, heräsin neljältä eikä enää väsytä, ei väsymystä päivälläkään neljän tunnin unista huolimatta. Nälkä tulee salamana eikä mitenkään normaalisti pikku hiljaa. Ja nälkä on todellakin NÄLKÄ!

Kylmä tulee aina iltaa kohti. Tuo unettomuus on todella outoa, koska olen aina ollut hyvä uninen ja nukahtanut vaikka ei väsyttäisikään. Mieli on todella virkeä ja hyvätuulinen, ei tietoakaan mielialavaihteluista. Rinnat ei edelleenkään oireile mitenkään, ei kipua eikä turvotuksia.
 
Viimeksi muokattu:
jonna_82 Mukava kuulla sun oireita. Mulla on ollu aivan samanlaisia oireita tässä viikon aikana. ..Mutta luulenpa että tämä tuhruvuoto on merkki lähipäivinä alkavista menkoista :/ Palellu on kyllä iltaisin tosi paljon, ja mahaa vihloo välillä tosi kovaa :(

Gabrielle Voi vitsi, kohta saat jännäillä :p pidän kovasti peukkuja!!

sinnamon Täälläki yks opiskelija, mutta valmistun tosin (toivottavasti!) nyt keväällä, joten ei raskaus vaikuttais mitenkä. Sen kummempia töitä en kyllä varmaanka kerkeis hankkia, jos nyt heti raskaaks tulisin..

Kuinkas YLÄPÄÄ??! Eikö niitä plussia jo ala ilmestyä? :)

ON kp taitaa huidella jo päälle kahdeksankymmenen :/ Tänään siis eka Terolutiton päivä, ja ruskea tuhruvuoto jatkuu edelleen. Siis ihan pikkutippa päivittäin tulee.. Jospa se täti sieltä tulis. Eilen ja tänään on sattunu aivan sietämättömästi alamahaan. Eikä Panadolkaan auttanu tänään, onneks tässä illan mittään on alkanu helpottaa :) Jos ei huomenna viimeistään täti ilmaannu niin jopa ihmettelen (kivuista päätellen siis). No mutta odottelenpa tässä nyt sen viikon ainaki Terolutittomana ja sitten testailen jos ei tätiä ala kuulua, ja ainaki jo nää kivut jatkuu.. :)
 
Jonna hyvä että sait vielä varmistuksen digillä! Nyt tosi pitäviä tarrasukkia pienelle matkaan. Onnea vielä kerran!

Toivottavasti tullaan kohta kaikki perässä =)

ON: En oikein tiedä pitäskö edes haaveilla koko plussasta tässä kierrossa.. Ei sitä ovista tuntunut ja nyt ihme kivistys alamahassa ja vihloo. Vähän niinkuin menkat olis alkamassa. Sama taitaa olla kun viime kierrossa, kun olin jo ihan varma raskaudesta kun oli niin voimakkaat oireet. En taida edes haaveilla, ettei tarvii taas tippuu korkeelta ja kovaa. Olin tuossa antibiootti/kipulääke kuurilla, niin voihan sekin jo vaikuttaa negatiivisesti?? Kai.
 
Huomenta muruset :heart:

Mikella kyllä se vaan niin menee tässä maailmassa että mies saa aina syyt niskoilleen nujakasta vaikka nainen sen kaiken on aloittanut ja hakannut miestä, eihän nyt nainen voi saada sellaista jälkeä aikaa.. musta ihan kamalaa että joku voi edes ajatella että naiset ei pahoinpitele miehiä! aikoinaan isi joutui putkaan sen takia kun äiti hakkasi tätä nahkaremmin soljella päähän.. että näin..

Gabrielle jo dpo8 ;) WAU! tsemppiä muru :heart: tässä sulle kunnon plussapuhuri ++++++++++++++++++++:whistle:

AnniMu ja sulle mä pistän tulemaan tätitanssin *tansii vimmatusti* ja pistetään nyt ihan varmuudeksi myös plussapuhhuri +++++++++:whistle: *puuh*

ON nyt taas hieman hävettää, mutta kun tää mahakipu on taas samanlaista kun viime kierrossa kun tuli se km.. :ashamed: haluaisin kovin tehdä r-testin, mutta en uskalla kun jos käy samalla tavalla.. ja josko tää onkin vaan ovis? tissitkin on vielä arat menkkojen jäljiltä.. eikä mulla ole koskaan ollut näin, ensin ajattelin että mä kuvittelen vaan kaiken, mut on ne oikeesti aika kipeet :ashamed: voi ku oon ihan sekaisin.. :confused:
 
tiuhti_ Etkä mitään häpeile siellä! Kyllä mäkin tän kierron alussa tein testin kun epäilytti niukat menkat. Saapahan ainakin varmuuden! Voihan se tietty olla oviskin, mitäs tikut on tänään näyttäneet? Toivotaan todella että johtuu jommasta kummasta noista syistä, mielummin tietty ekasta mut voihan sun kroppakin olla vielä sekaisin siitä keskenmenostakin kun sitä vuotoakin alkoi viikon jälkeen tuleen uudestaan. Kurjaa kun joudut tommosia pohtiin! :hug: Kiitos tsemppauksesta, jaksat vielä muakin ajatella vaikka omissa jutuissakin on mietittävää, kiitos ihana!

AnniMu On se nyt ettei se täti tajua sieltä tulla!! Ootteko puuhaillu silleen et jos ovis on venyny niin sieltä vois plussa pärähtää?? :whistle:

niiskuneiti90 Mun ovisoireiden voimakkuus kyllä on vaihdellu eri kierroissa, voihan se olla vähin äänin tullut. Toi on kyllä totta, että pettyis ehkä edes hitusen vähemmän jos ei latais niin älyttömiä odotuksia näihin loppukiertoihin.. Tsemppiä!

jonna_82 Kiitos oirelistauksesta!! Lisää saa laittaa edelleen jos vaan ehdit! Ja muista aina välillä muutenkin käydä kertomassa meille teijän kuulumisia! Mua lohduttaa ettei sullakaan ollu tissituntemuksia, mulla vaan vähän arat, ei muuta. Toivon sulle oikein onnellista odotusta!

Mikella Niinhän se on, että riitaan tarvitaan aina kaksi, todella kurjaa että toiselle siitä jää noin näkyvät seuraukset kuten tuomio, vaikka tilanne on ollut tuollainen. Kyllä toisten ihmisten mieli on kiero, ei voi muuta sanoa... Onneks mikään noista jutuista ei kuitenkaan ole vaikuttanut teidän suhteeseen häiritsevän paljoa.

).( Eilen oli kova polte kohdun kohdalla ja semmosta tuikkimista. Tänään ei oikeestaan mitään. Tissit tuntu aamulla aroilta kun juoksin autolta töihin.
 
tiksutin Haamuhan se siellä, ONNEAAAA! Toivottavasti pikkanen pysyy mukana loppuun asti <3

Gabrielle Joo, mahdollisuus tosiaan ois olla raskaana. Puuhailtu on miltei päivittäin, joskus jopa monene kertaan ;) Mukavaa ku ei oo ennää semmosta "tekemisen tunnetta"..

ON: Ei mitään uutta, kp 85/32.. Ja tuhruvuoto kadonnut tältä päivältä?
 
AnniMu siis voih voih :D mitäs jos kummiski vähä aikaistaisit sitä testin tekoa? mua meinaan kiinnostaa hirveesti :ashamed: anteeksi.. koska tuo tuhru vois olla aika lupaava "oire" raskaudesta!

Gabrielle tottakai mä jaksan muiden asioita miettiä, ja kun mua ihan tosissaan kiinnostaa miltä ihmisistä tuntuu ja onko hyvä vai huono päivä! :heart: nyt alkaa muakin Gabrielle jänskättää sun puolesta jos kerta kuumottaa alamasua! ja nuo tissioireet kuulostaa lupaavilta :) koska meinaat uskaltaa testata? ovistestiin tuli melkein samanvahvuinen viiva aamulla kuin kontrolliviiva, eli joko se on ovis tai sitten sitä toista, mä taidan kummiski käydä tänään cittarin kautta hakee lisää ovistikkuja ja otanpa samalla paketin raskaustestejä :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Hejssan!

Kiitos tytyt tuesta ja kauniista sanoista, vaikka välillä kyllä vähän hävettää purkautua ja tulee olo, että koska te kyllästytte meikäläisen ainaiseen itkemiseen ja valittamiseen. :D Mutta kun sitä jotain niin kovasti odottaa ja tahtoo, niin aina se vetää mielen matalaksi kun ei vaan ole onnistunut. Mutta olette aivan ihania, kiitos :heart: :kiss:

tiksutin, selkeä haamu! Voi vitsit, voisi sitä varovaisesti jo onnitella. Toivottavasti viiva vahvistuu kunnolla! :heart:

ON: Ihme alavatsakipua ollut jo pari päivää ja oikealta puolelta alavatsaa on vähän lihakset kipeänä, toiselta puolelta ei olleskaan. Nytkin juilii aika kovasti oikealta puolelta, äsken ihan emättimeen asti säteili. Myös nyt ollut sellaista, että aina kun nousee ylös sängystä niin alkaa alavatsan jomotus. Tiiä nyt sitten mitä se tämäkin on. Olen koittanut nyt etten mitään oireita listailisi enkä mitään, mutta tämä alavatsan kipuilu on kyllä niin huomattavaa, ettei voi sitä työntääkkään pois. Nythän on vasta dpo 3, laskujeni mukaan. Tai no, perjantaina sain ovisplussan digillä, lauantaina sain ovisplussan digillä ja liuskalla, että tiedä sitten.
Meillähän äiti tosiaan kun tuli aikoinaan pillereistä raskaaksi ja alkoi veljeä odottamaan, niin hakeutui lääkäriin vatsakipujen vuoksi, ja tyhjennysvuotokaan ei ollu vielä myöhässä. Oli kuulemma lentää perseelleen kun lääkäri totesi, että taidat olla raskaana. Juupajuu.

Mietin vaan tässä tämmöstä, että gyne sanoi että vasemmalta puolelta irtoaa munasolu, mutta nyt kun oikeaa puolta on jomottanut että onkohan gyne tarkoittanut, että hänestä päin katsottuna vasemmalta irtoaa, ja minusta itsestäpäin katsottuna se olisikin sitten oikea. Kun muistaakseni vielä se otti kuvaa kun ultrasi ja oli juuri oikealla puolella, mutta en nyt mene niin varmaksi kun se niin nopeasti tutki.
 
Chiba josko se olis keltarauhanen se toispuoleinen kipu!? ja mun mielestä eka plussa minkä saa ovistestiin niin se on se oikea plussa, mutta en mee varmaksi sanomaan. eli josko sulla oliskin dpo 4 jo :) ja siellä pikkunen yrittää kovasti kiinnittyä jo :heart:
 
Mikella, muakin pistelee kyllä niin vihaksi tuommosten pikkukylien juorupiirit jotka vetää johtopäätöksiä asioista joista eivät edes tiedä sitä oikeaa totuutta... Itekin niistä saanu aikanaan kärsiä ja paskanpuhujia on kyllä kaikkialla mutta siinäpähän ovat, ku ite tietää miten asiat on niin se on kaikkein tärkeintä :) Pääasia että te ootte löytäneet toisenne! Ja kiva kuulla että sulla on jo parempi vointi. =)

Chiba, vaikka et olekaan ainoa jolla on noita tuntemuksia, ei se tee niistä yhtään vähempiarvoisia! :) Voin vaan kuvitella miltä teistä pidempään yrittäneistä tuntuu, ja teille erityisesti toivoisin kovasti pikaista tärppiä. Onneksi on paikka mihin purkaa kaikki angstit! :vampire:

Itestä tuntuu ruikuttajamaiselta jatkuvasti, vaikka yritys on vasta alkanut... varmaan oisin valmis tekemään mitä tahansa että saisin nauttia odotuksesta. Kaverien odotuskuvia kattelee onnellisena heidän puolesta, mutta silti jotenkin haikeana... Se on jotain jota toivois niin kovasti itelle ja muille että järki lähtee... :ashamed:

Gabrielle, jotenki semmonen olo että peitot ei oo heilunu tarpeeksi tai oikeaan aikaan että tästä mitään tulosta tulis. Pessimisti ei pety jne :D Mies nihkeilee just kriittisellä hetkellä, tulee mieleen että onkohan tarkotuksellista vaikka mitään ei ääneen myönnäkään. Mutta juu, sepä se kun monet oireet sopii vähä kaikkeen... : / Tsemppiä sulle, täällä jännätetään sun puolesta! :heart:

sinnamon, mulla on opintostressi sellasessa vaiheessa että toisen pääaineen kanditutkinnon yritän saada nyt keväällä ulos ( :headwall: ) ja sitten syksyllä tulee miehen kanssa ruottiin lähtö, ja toisen pääaineen tutkinto (joka on kandivaiheessa mutta tarkotus tehä maisteriksi asti) jää roikkumaan pariksi vuodeksi kunnes tullaan takaisin. Onhan tämä mietityttänyt että tuleeko tästä ikinä valmista, mutta silti on aika varma olo siitä että tässä välissä vois mukulan ellei parikin pyöräytellä ja jatkaa opiskeluja myöhemmin. ;)

jonnan oirelistaa oli kyllä kiva lukea! :) mutta ei tiettykään sillä silmällä että itteäni ja oireitani tutkailisin mitenkään erityisemmin :whistle:

tiksutin ojjojjjoj! :heart: *toivoo ja jännättää*

ON: Känkkäränkkä edelleen yläpäässä, aavikko alapäässä. Ovistelut tais olla tässä tällä erää. Eilen illalla vilu ja horkka, kurkku on arka ja vähän räkäinen. Flunssaa tässä oon kaipaillukin :headwall: Ainiin, lupasin itselleni etten aio puhua oireista yhtään mitään ääneen, koska kuitenkin ovat vaan mielikuvituksen tuotetta. Parempi ois myös ehkä koittaa olla kurkkimatta vähän väliä kaksplussaa :ashamed:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :heart:
 
niin ja jonna, kiitos kun kerroit oireistasi! tuolla odottajien puolella on muuten sellainen pino kuin "the esikoisesta haaveilevista plussanneet", sinne me ollaan menty täältä kuumeilupuolelta :)

voi tytöt kun me kaikki nyt päästäis sinne samoihin aikoihin! meinaan musta ainaki olis tylsää erota tästä porukasta : /
 
Romahdus, kp 3/29 ja yk8 lähti käyntiin. VITUTTAA!
Tän piti olla SE kierto. :| Tuo mies jaksaa edelleen lohduttaa ja hokee että kyllä se vielä tärppää.. ääääh. Jaksais itekin aina olla positiivinen.
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei kaikille

Ilmottaudun mukaan tähän(kin) pinoon! Koen tämän ehkä itselleni ajankohtaisimmaksi pinoksi sillä tekin haaveilette siitä ensimmäisestä, aivan kuten minäkin.


ikää mulla 26v ja miehellä 33v.
Tämän päivän tiedot : kp 24/29-32 ja yk3

Miehellä on kohta 10vuotias poika, mutta haaveissa on meidän rakkauden hedelmä.
Mulle esikoinen.
Onko täällä muita keiden puolisolla on entuudestaan lapsia? Onko teidän ollut helppoa suhtautua miehen lapseen ja heidän väliseen suhteeseen / menneisyyteen? Oletekko kauan toivoneet esikoista ja kauan on kestänyt että mies on intoutunut lähtemään mukaan tähän?

Itse olen miettinyt että tilanne voisi olla helpompi jos myös mulla entuudestaan olisi lapsia. Tietäisin ja ymmärtäisin varmasti helpommin kun mies puhuu lapsensa syntymästä ja lapsen elämän ensimmäisistä ihannista vuosista joita ei koskaan unohda..
 
Ambrosia85 tervetuloa! :) Miehelläni ei ole lapsia, mutta en usko että pystyisin mitenkään helposti suhtautua jos olisi; Tottakai hyväksyisin lapsen tietenkin mutta itselleni se olisi ehkä liian iso muistutus jokapäiväisessä elämässä miehen entisestä elämästä :ashamed: Meillä meni vuoden verran että mies alkoi kypsyä lapsi-haaveisiin ja toinen (vajaa) vuosi että päästiin tähän pisteeseen että ihan todella yritetään. Ja kuumeileekin nyt melkein enemmän kuin minä! :)

Äipäksi91 Tsemppiä! :( Ikävä täti, täälläkin luultavasti petytään tähän kiertoon..

Ja kiitos juoruilu-asiasta myötätuntoisille, olihan se rankkaa mutta palkinto ollut sen arvoinen; Saatiin nähdä ihmisten naamat kun onnellisena kävellään kotikylällä, ilman mustelmia tai muitakaan ongelmia :D Ja toivottavasti pian lastenrattaita lykäten.. :heart:

Herpeksestä, kuume on nyt pysynyt koko päivän poissa, mutta vessassa käynti on aivan hirveää, kuin ulosteet olisi chilitahnaa --> Polttelee niin pirusti! :'( samoin kuin kävely (koiran kanssa pakko käydä lenkillä) ja istuminen. Olen tässä vielä kahden vaiheilla, haenko lisää sairaslomaa sillä en ole varma kuinka pärjäisin töissä ja sitäpaitsi työmatkoihin minulla menee jo 2,5h.. Ja kuljen pyörällä! En omista nääs ajokorttia, enkä autoakaan.... :(

Oviksestaki ois jo kulunut n. 4 pvää, ei kyl olo oo yhtään toiveikas tärpin suhteen, ehkä siksikin että just piti tuo vaiva tulla.. Mut saapa nähdä, yhen kerran kumminki kerettiin limojen alettua hommata joten toivoa on :) Limailu jatkuu muuten edelleen, kirkasta ja venyvää ja alkoi siis perjantaina.. Mut ei tiedä liittyykö herpekseen, tosin luulis rakenteen muuttuneen jos sairaudesta limailis :x

Tsemppiä kaikille plussan suhteen ja muutenkin sitä tarvitseville, ja tosiaan toivottavasti päästään nopeesti sinne odottavien puolelle samaan pinoon :)
 
Gabrielle kiitti tuosta "lämäristä", saattoi olla lievää ylireagointia havaittavissa täällä tuon asian suhteen, hypin miltei pitki seiniä! :ashamed: :D Lämmöt on ja pysyy näköjään alhaalla tuon kuumeen jälkeen. Dpo 4....tuskaista tää oottaminen ja vielä saikulla kun on ni tuntuu että päivät matelee vaan entistä hitaammin.

tiksutin selvästi näkyy väriä viivassa! Varovaisesti onnittelen!! =) Viivan vahvistumiselle puhureita!! :whistle:

Ja tervetuloa mukaan Ambrosia85!!

Onks teistä muuten kukaan koskaan testannu tai muuten tietoinen miten tuo LH käyttäytyy oviksen jälkeen? :)
 
Chipa kiitos! Tuo ennen ovista LH:n käyttäytyminen onkin tiedossa, mutta tosiaan tuosta jälkeisestä ajasta. Tuon mukaan se ei siis ole oviksen jälkeen tasaisesti alhaalla, et se hormonitaso voi nousta vielä hieman myös sen jälkeen...jos nyt oikein tulkkasin! :D
 
Äipäksi91 :hug: Ymmärrän täysin tunteen!

Nyt on lääkärireissu takana, ja täytyy sanoa että mukavampi fiilis kuin viimeks! Syksyllä siis sanottiin että jos ooteltais vielä 1/2 vuotta.. No 4kk maltoin ja nyt on Klomifen-resepti laukussa! Ja kyllä, ei ole minun osaltani kirjoitusvirhe, vaan lääkäri näin reseptiin kirjoitti (K:lla) :D Kaikki muuten pitäis lääkärin mukaan olla ok, nyt vaan kierrot lyhyemmiks ja ovulaatiota kehiin!! Olis niin mun tuuria että jäis resepti käyttämättä kun tärppäiskin nyt tästä kierrosta!! ;) Toivottavasti! No, vaikkei tärppäis niin paremmalla mielellä olen jatkon suhteen kuitenkin. Clomien on parempi sit auttaa asiaan :whistle:
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 2.2.2011



AnniMu...........20.........kp 85/32....................yk 2
Angela88.....................kp 56/24-38...............yk 0/1
iloksi...........................kp 49/31-33...............yv 4,5
pöppinen.........22........kp 44/28-30...............yk 2
Skooby.......................kp 42/28-31...............yk 3



Lilli88................23.......kp 35/?......................yk 2
Gabrielle............29.......kp 31/32....................yk 5



soleigh..............24.......kp 29/?......................yk ?
sharita..............27.......kp 28/30-49...............yk 1
AnniSofia.....................kp 27/30....................yk 5
BlueNote...........28.......kp 27/?......................yk 5
Ambrosia85.......26.......kp 24/29-32...............yk 3
mimmu1984.......26......kp 23/31-38...............yk 8
Miimau...............31......kp 23/?......................yk 7
Chiba.................21......kp 20/30-35...............yk 9
niiskuneiti90.......20......kp 20/26-31...............yk 3
Ella83................28......kp 20/31-57...............yk 3



Ansku83.............27.....kp 19/30-40?.............yk 2
Mikella................19.....kp 19/30-32...............yk 2
t84.............................kp 18/26-28...............yv 2
Mirwu.................24.....kp 16/28....................yk 2
iseeyou.......................kp 16/25-29...............yk 6
PikkuHöttiäinen....27.....kp 11/27....................yk 2
lemonade.....................kp 11/42?..................yk 7-11



Tryffe.................29.......kp 9/35-37...............yk 2
Epa_88...............22.......kp 9/30....................yk 4
sinnamon............24.......kp 7/?......................yk 1
tiuhti_.................21.......kp 7/25-28...............yk 4
Puna-Musta.........22.......kp 7/26-28...............yv 1,5
Sokruli................23.......kp 7/30....................yk 2
Äipäksi91............20.......kp 3/29....................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT


tiksutin..............22......kp 27/28-30...............yk 4


TAUSTALLA KUUMEILEE


viida
Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
 

Yhteistyössä