<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Puna-Musta Toivotaan parasta, muuta ei pelätä pahinta! Tsemppiä! :)

ON Viime yö kieriskeltiin oviksen kourissa. En edes muista millon se olis tuntunu noin kovin, ihan ku koko oikee kylki olis yrittäny irtaantua muusta kropasta. Eli...jännäys aloitetaan täälläkin! =)
 
Hei vaan kaikille täältä alkukierron nettihiljaisuudesta. Pakko oli tulla teille hehkuttamaan, että hymynaama tuli ovistikkuun! Jei! Ensimmäinen mahdollinen ovulaatio viime toukokuun jälkeen. Siis voi apua tätä tunnetta, luulin jo etten ovuloi ollenkaan! Ihan itku tuli silmään kun hymynaaman näin. Toivon niin kovin että vihdoin tärppäis! onko teillä muuten miten kokemusta, että kumpi on luotettavampi liuska vai digitesti?

Puna-Musta: tsemppiä! Toivotaan että ei ole mitään vakavaa, aika usein tosiaan on monilla nuorilla on kystia, jotka vääriä hälytyksiä aiheuttaa.Olet kuitenkin vielä niin nuori!

Mary-Jane
: ihana kuulla että sun raskaus on sujunut hyvin!

Onnittelut myös Chiballe bongatusta hymynaamasta :)

Vastailempa samalla myös näihin Galluppeihin:

Vitamiinit: Mulla siis käytössä multivitan odotusvitamiini, otan kun muistan.. D vitamiinia olen kanssa nappaillut vielä joskus lisänä.

Perhetaustasta:
Mulla on takana onnellinen lapsuus, vanhemmat on edelleen yhdessä (olleet kohta naimisissa 40vuotta) ja minulla on 3 rakasta sisarusta, jotka ovat parhaat ystäväni ja joiden kanssa pidän viikoittain todella tiiviisti yhteyttä

Alkoholinkäytöstä: Nuorena join paljon, siis todella paljon ja joka viikonloppu.. Mutta se loppui siihen oikeastaan kun aloitin AMK:ssa. Nykyisin juon silloin tällöin, ehkä 1x/2kk saunasiiderin ja saatan juoda itseni humalaan asti 1x/vuodessa, eli ei ole hurjaa tämä alkoholinkäyttöni.. Luulen että tuo nuoruuden tyhmä alkoholinkäyttöni on vaikuttanut suuresti asiaan ja sen takia en pysty nykyisin edes kaikenlaisia juomia juomaankaan, kun tulee huono olo. Krapula on minulla yleensä myös paha, joten yritän välttää ettei sitä pääse tulemaan. Menee muutenkin viikonloput kuin pahaa oloa helpottaessa.. Meillä perheessä ei vanhemmat oikeastaan paljon käytä alkoholia, en ole ikinä humalassa nähnyt ja tästä olen todella kiitollinen. Mutta suvussa on alkoholisteja ja olen nähnyt miten kamalaan kuntoon on muutamia läheisiä sukulaisia vienyt..
 
Niin tylsää.. :| Tää odottaminen tekee hulluksi. Pelkään, että taas tulen pettymään, kun ei tule kahta viivaa testiin ja menkat alkavat. :( Tahtoisin niin kovasti oman pienen nyytin matkalle. :heart::'( KP 23 menossa, ja olisiko DPO 5-6

Mietin vaan, että tää projekti oikeasti voi viedä mielenterveyden, kun joka kuukausi joutuu vaan pettymään. En voi edes kuvitella miltä teistä tuntuu, jotka olette yrittäneet vuoden, jopa ylikin lasta. :'(

Olen huomannut, että huomaan aina ensimmäiseksi jos jollakin vatsa pullottaa siihen malliin, että siellä taitaa matkustaja olla kyydissä. Samoin liikenteessä kiinnitän huomioni salamannopeasti äiteihin, jotka työntelevät vaunuja.

Tuntuu, ettei mihinkään pysty keskittymään, kun vaan toivoo koko ajan, että tästä kierrosta tärppäis ja että olisin raskaana. Olen suunnitellut jo miten sisustan makuuhuoneen, minkälaisen pinnasängyn ja hoitopöydän hankin, puhumattakaan vaunuista ja vauvanvaatteista.

Auttakaa joku, kun multa hajoaa pää!!!! :headwall:
 
jonna_82 tooooosi paljon plussatsempitystä puuuuuuh!! :whistle: sun tilanne kuulostaa tosi lupaavalta!

Chiban perjantai kuulostaa ihan unelmalta, toivottavasti tulee toivottu tulos ;) Ja ei sitä ihan ois joskus ajat sitte uskonu että menkkojen ajankohtaa näin kovasti odottelee :p

Lilli88, ymmärrän hyvin tuon kärsimättömyyden, ja se kismittää tosi paljon :headwall: Eihän sitä tiedä vaikka sulla muuttuis vielä plussaksi myöhemmin, kaikki on mahdollista!

mimmu1984, onnea ovisplussasta :heart: Ei muuta ku vaan hyödyntämään ;)

tiksutin, tiedetään, tiedetään! :hug: Toiveet on tosi korkealla, joskus taas menee toiseen ääripäähän että ei tästä mitään tuu, turha luulo. Kirppareilla kierrellessä väkisinkin kiinnittää huomiota vauvanvaatteisiin tai äitiysvaatteisiin, tekis mieli ostaa jo mutta jotenkin ei vaan kehtaa. Kaupungilla kävellessä kiinnittää huomionsa heti kauniin pyöreisiin vauvamassuihin ja lopulta havahtuu siihen häpeän tunteeseen että on tuijottanut niin kauan, mitähän tuokin äiti ajattelee... Näitä tilanteita tulee tosi usein : / Vaikka kuka sen sanoo ettei vaikka sais ostaa etukäteen mitään kivaa, muu kuin ääni pään sisällä? :headwall:

ON: Greippimehu ostettu ja sitä myös juotu (hyiiiiyöks...). Sekstailujen jälkeen lepäilty hetki jalat korvissa tai muuten vain. Miekkonen kyseli kovasti mun kierron tilanteesta (vaikka monesti on paremmin kartalla kuin mä itse...) ja julisti että tässä nyt sitte täytyy kovasti yrittää hedelmällistä ajankohtaa hyödyntää, joten ei kai tässä sitte muu auta ;) Ovisoireita en oo koskaan erityisemmin hoksannut, mutta eihän sitä tiedä vaikka nyt tuntisikin selvästi nipistelyjä lähiaikoina jos vähän herkemmin niitä tarkkailee. Vaikka viime kierron jälkeen lupasin itelleni että otan rauhallisesti ja keskityn muuhun, niin silti odotukset ovat taas aika kovat... : /
 
Heipsis taas!

Pelkkää omaanapaa, anteeksi siitä. :( Ollut kuumeessa nyt pari pvä, ja väsy painaa edelleen.. Ovislimailut alkoi perjantaina oikein reippaasti, että täällä nyt ollaan oltu hommissa kuumeesta huolimatta! :p Nyt siis kp 16 yk 2

Hommaa varjostaa nyt vain semmoinen, että alapäähän on ilmestynyt ikäviä ja kirveleviä rakkuloita, voisimpa kuvailla sitä niin kuin ois lasivillalla pyyhkinyt tai hiestänyt nokkoskimpulla alapäätä.. Nivusetkin on kosketusarat, ja epäilen sitkeän kuumeenkin liittyvän tähän kaikkeen.. omat arvailuni heittäisivät genitaalialueen herpeksen suuntaan :'( Tänään käyn päivystyksessä tai huomenna meidän omassa tk:ssa asiaa selvittelemässä.

Ikävää vain, kun tuo vissiin saattaa vaikuttaa siihen että en saisi tulevaa lasta synnyttää, vaan kyseeseen tulisi sektio, ainakin jos synnytyksen lähettyvillä herpes olisi aktiivinen.. :/ :/ Miehen kanssa ollaan oltu järkyttyneitä, pettämis-epäilysten vuoksi en ole voinut puhua ystävillenikään, en jaksaisi kuunella "auttavia neuvoja" siitä kuinka jättää mies kun se on petturi (tästä siis ollut suhteemme alussa keskustelua, koska ystäväni eivät pitäneet miehestäni?) .. Olemme kuitenkin molemmat toisistamme 100% varmoja, ja miehellä huuliherpestä josta voi tarttua myös alapäähän...

No mutta, nyt lepäilemään. :) Toivotaan että kaikkien ovikset tuottaisivat tulosta! :heart:

Ja pidelkäähän peukkuja että nämä minun oireet häipyis, on sen verran kurja olo sekä fyysisesti että henkisesti.. :(
 
Mikella, voi kurjaa. Mutta tosiaan suurinosa ihmisistä kantaa herpesvirusta. Joillakin se sitten puhkeaa, joillakin ei. Tai näin ainakin olen käsittänyt. Ja olethan voinut kantaa virusta jo kauankin aikaa, nyt se vasta sitten puhkesi.

Kannattaa ihmeessä mennä lääkäriin nyt kun rakkulat ovat aktiivisessa vaiheessa. Muuten niitä ei voi hoitaa.
 
MJ Ihanaa kun kävit pistäytymässä! Ja kiva kuulla, että kaikki on hyvin! Ajatella että oot jo puolivälissä, tuntuu että ihan vastahan sä plussasit täältä! Ja mä oon vaan vieläkin täällä... : / Siinäkin oot oikeessa että tää pino on ihan mahtava!

jonna_82 Oi oi oi!! Kuulostaa todellakin lupaavalta, täällä ainakin peukut niin pystyssä kun vaan voi olla! Aiotko edelleen testata tiistaina? Olis kyllä aika saada tähän pinoon seuraava plussa, edellisestä on huomenna jo kaks viikkoa! Tsemppiä!! b=)d

mimmu1984 Onnittelut oviksesta! Voin vaan kuvitella kuinka upea tunne on nähdä se hymynaama noinkin pitkän tauon jälkeen kun se on suuri helpotus näin epäsäännöllisessä kierrossakin yrityskertojen kertyessä. Paljon onnea oviksen hyödyntämiseen!!

Mikella Antaisin saman neuvon kun Chiba, samantien vaan lääkäriin, että voidaan hoitaa mahdollisimman hyvin. Ja missäänhän ei ole sanottu että virus olis aktiivisimmillaan synnytyksen aikoihin eli älä heitä kirvestä vielä kaivoon senkään suhteen. Kaikkihan meistä tietty luultavasti haluais synnyttää alateitse, mutta sehän voi olla mahdotonta monesta muustakin syystä johtuen ja sit pitää vaan yrittää löytää jotain hyviä puolia siitä sektiosynnytyksestä. Ymmärrän ettet halua puhua kavereilles jos tuntuu että sieltä tulee vaan negatiivista palautetta sun miehestä. Onko sun miehellä ollu se aktiivisessa vaiheessa silleen et ootte puuhaillu elikä tiedät lähes varmaksi että se on sitä? Ajattelin vaan että voisko olla joku tulehdus kun on kuumettakin? Joka tapauksessa parantavia tuulia (mikseipäs samalla plussa-sellaisia.. ;)) ja koitahan jaksaa... :hug:

ON: Toiveet taas niin korkeella kun olla voi ja vielä pitäis yli viikko jaksaa odotella. En oo ikinä saanu niin vahvaa ovisplussaa kun tässä kierrossa, siitä se toiveiden elättely jo alkoi. Eilen oli tosi oksettava olo, mutta tais johtua karkin syönnistä kun en oo viime aikoina sitä harrastanu muuta kun lauantaisin. Olispa mullakin jotain noin konkreettisia oireita kun sulla, jonna!

Meitä onkin täällä nyt monta jännäilijää seuraavan parin viikon sisällä! Nyt naiset plussataan oikein urakalla, edellisestä kun on huomenna jo kaks viikkoa!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Chiba ja Gabrielle! Menenkin, heti kun tältä tuppukylästä päästään.. Täällä kun ei minkään näköisiä terv. huollollisia palveluita enään ole ollenkaan vaan pitää mennä kotikaupunkiin.. Tänään siis jokatapauksessa! :) Herpekseltä tosiaan vaikuttaa suuresti, mitään varmuutta ei kylläkään ole! :) Kirveitä ei kaivoon nakata kuitenkaan, mutta harmittais kuitenkin kun herpeksestä ei pääse ikään lopullisesti eroon... : /
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 30.1.2011



AnniMu...........20.........kp 82/32......................yk 2
Angela88.....................kp 53/24-38.................yk 0/1
iloksi...........................kp 46/31-33.................yv 4,5



pöppinen.........22.........kp 41/28-30...............yk 2
Skooby........................kp 39/28-31...............yk 3
Lilli88................23........kp 32/?......................yk 2



Äipäksi91.....................kp 29/29....................yk 7
Gabrielle............29.......kp 28/32....................yk 5
soleigh..............24.......kp 26/?......................yk ?
sharita..............27.......kp 25/30-49...............yk 1
AnniSofia.....................kp 24/30....................yk 5
BlueNote...........28.......kp 24/?......................yk 5
tiksutin..............22......kp 24/28-30...............yk 4
mimmu1984.......26......kp 20/31-38...............yk 8
Miimau...............31......kp 20/?......................yk 7



Chiba................21.......kp 17/30-35...............yk 9
niiskuneiti90.......20......kp 17/26-31...............yk 3
Ella83................28......kp 17/31-57................yk 3
Ansku83............27......kp 16/30-40?..............yk 2
Mikella................19......kp 16/30-32...............yk 2
t84..............................kp 15/26-28...............yv 2
Mirwu.................24......kp 13/28....................yk 2
iseeyou........................kp 13/25-29...............yk 6



PikkuHöttiäinen....27.......kp 8/27....................yk 2
Tryffe.................29.......kp 6/35-37...............yk 2
Epa_88...............22.......kp 6/30....................yk 4
sinnamon............24.......kp 4/?......................yk 1
tiuhti_.................21.......kp 4/25-28...............yk 4
Puna-Musta.........22.......kp 4/26-28...............yv 1,5
Sokruli................23.......kp 4/30....................yk 2



HAAMUJENGI/RKTT


jonna_82..........28.......kp 29/29-32...............yk 8

TAUSTALLA KUUMEILEE


Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
 
Viimeksi muokattu:
hei! vieläkö sopii joukkoon? meilläkin olisi esikoinen haaveissa kun monen vuoden jälkeen elämäntilanne sen sallii ja molemmat sen tahtoisivat. ikää on 27vuotta ja mies muutaman vuoden vanhempi. vahvat epäilykset sen suhteen että kestää jonkin aikaa kun on matkalla kaikenlaisia ongelmia (kilpirauhasen vajaatoiminta ja pcoepäily). ovistestit otin käyttöön ja niillä oviksenkin tässä kierrossa bongasin. nyt ollaan menossa kp 25/ 30-49 yk 1
 
Tervetuloa mukaan Sokruli ja sharita!! Toivottavasti visiittinne on nopea! :wave:

ON: Ekan clomifen -kuurin jälkeen kävin seurantaultrassa ja gyne kertoi, että clomi-annostusta voisi nostaa tulevissa kierroissa, kun johtofollikkeli ei ollut kovin (tarpeeksi?) iso tässä kierrossa. Noh, metsästin ovistikuilla ovista ja testiviiva vahvistui kyllä muutaman päivän ajan mut en lopulta saanut yhtä tummaa viivaa kontrolliviivan kanssa. Mut sitten yks päivä sain taas ovistestillä negan, joten oletan, että ovulaatio on saattanut tapahtua n. viikko sitten sunnuntai-maanantain välisenä yönä. Tänään on menossa dpo 7 ja odotan innolla, että pääsen testailemaan, oliskos nyt tässä kierrossa vihdoin tärpännyt!! :popcorn: Toisaalta yritän olla miettimättä koko asiaa ja olen kyllä valmistautunut siihen, että pitää vielä jatkaa toisella (…ja kolmannella…) clomikuurilla - mut kyllähän sitä aina toivoo, että NYT olis se tärppikierros, eikö vaan? :headwall:

Suhteeni alkoholiin on rauhoittunut vuosien saatossa ja naimisiinmenon jälkeen olen siirtynyt kotitissuttelijoiden leiriin. Opiskeluaikoina kyllä maistui - vähän liiankin paljon :ashamed: - joten on hyvä, että "villiä nuoruutta" on tullut kokeiltua, niin nyt voi nauttia elämästä vähemmälläkin viinamäärällä :whistle: Raskauden yrityksen aikana olen vähentänyt kyllä alkoholin käyttöä varsinkin loppukierrosta. Nytkin olen ottanut korkeintaan yhden sauna-siiderin.

Gabrielle: mullekin voi päivittää iän, eli 28.

Raskaus-monivitamiineista:
Olettehan tietoisia, että ne Multi-tabsin ja Multivitan raskausvitamiinit on molemmat synteettisiä? Eikö niitä olis parempi ottaa luonnollisessa muodossa? Täytyy myöntää heti alkuunsa, että asia on mullekin uusi ja sain siitä "opetuksen" vyöhyketerapeutiltani, joka luennoi mulle juuri lisäravinteiden synteettisyyden huonoudesta ja siitä, että niiden vaikutus on kyseenalaista. Olin itsekin ostanut juuri noita Multi-Tabs Raskausvitamiineja, mutta vyöhyketerapeutti suositteli niiden tiputtamista "suoraan pönttöön"… Vyöhyketerapeuttini tarjosi minulle FitLine -ravintolisiä, jotka ovat luontaisesti valmistettuja ja näinollen tehokkaampia ja terveellisempiä kuin synteettiset. Tartuin syöttiin ja otin testaukseen muutamat ravintolisäjauheet (Basics, Activize Oxyplus ja Restorate) - vaikka olivatkin julmetun kalliita verrattuna synteettisiin. Mutta toivon, että kroppani olisi hiukan terveempi paikka uudelle elämän alulle. Kertokaahan ihmeessä kokemuksianne, jos tiedätte asiasta enemmän kuin meitsi… :attn:

JättiMegaHyperSuper paljon plussatuulia meille kaikille!!! ;)
 
Eikö tänään ole tiistai? :p Mä katoin kalenterista, että ois (eli malttia ei riittänyt..) ja tein aamulla testin... :whistle: Eipä tarvinnut kauaa odottaa kun selvä haamu sieltä kurkisti!! Mieskin unenpöpperöisillä silmillä sen näki. Jee!! Nyt vaan toivon sydämeni pohjasta, että pikkuinen pitää lujasti kiinni ja alkaa kasvamaan. Tänään tullut kuitenkin menkkakipujen olo mahaan.

Plussapuhurit kaikille sekä ovisbongaukseen että siihen suurimpaan plussaan!
 
Viimeksi muokattu:
jonna_82 Juu, ihan selvästi on tiistai!! :p Onnea!!! Isot onnenhalaukset! :heart: Laitan sut haamuilijoihin! Koska aiot testailla uudestaan? Peukutan sulle vahvempaa viivaa, mielellään siirtäisin sut plussanneisiin!

BlueNote Sullekin isot peukut plussan puolesta! Meitä on kyllä nyt monta jännäämässä samaan aikaan, sä pääset kyllä päivää paria ennen mua testaileen! Plussaonnea!

Tervetuloa uudet, lisäsin teidät listaan! Toivottavasti käytte vaan nopsaan kääntymässä... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan kaikki pitkästä aikaa!:wave:
Mä olin viikon lomailemassa Lapin hiljaisuudessa, niin en oo täällä päässyt käymään, luin kyllä kaikki tekstit ja huomasin että ollaan uuteen pinoon siirrytty, hienoo, mäkin oon näköjään siirtynyt mukana, kivaa!:)
Mä nyt vaan omanapailen, anteeks rakkaat. Täällä jännitetään... IIIIIIK. Ovis oli tässä kierrossa tosi kipee, ja ajattelin että jos ei tästä niin ei mistään kierrosta tärppää. Nooooh, viikon verran ollut super raskaana olo, testejä en oo tehnyt ja iiiik, huomenna täytys varmaan mennä ostamaan. nyt siis kp29/29.:D Maha on tosi turvonneen tuntunen ja päivällä vähän muljahteli, mut ei kunnollisia menkkakipuja.. niin ja väsymys ihan kiitettävä.. koko ajan vaan nukkusin.. ja pissattaaa, yök, KOKOAJAN. Ei muuta kommentoitavaa. :D välillä ihan varma olo että on tärpännyt, välillä pelottaa että oon turhaan intoillut liian aikasin.. Huoh, tylsää, sais jo varmuuden.. Mä niin toivoisin että vihdoinkin..

Niinjuu ja toi ikä. täytän ihan just 20.:)
Anteeks kaikki tää suuri napailu, ja pluspuuuh, en tainnut ainoo olla jolla rupee oleen loppukierto...:)
 
Heippa!

Ilmoittaudun tännekin mukaan, tuonne toiseenkin ketjuun jo laittelinkin viestiä. Esikoinen mielessä, miehellä kova kuume ollut jo pitkään ja nyt omatkin ajatukset on alkaneet olla samoilla linjoilla.

Pillereitä jäljellä vielä 1,5 listaa jotka syön loppuun, eli maaliskuussa olisi ensimmäinen mahdollisuus tärpätä. Tässä välissä muutto omaan kotiin maalle ja kämpän laittoa kuntoon. Ihan pihalla olen kaikista termeistä ja oikeastaan pelon ja jännityksen sekaisin tuntein odottelen tulevaa. Silti kumman onnellinen ja varma olo asiasta.

Minä siis 25, mies 21 ja perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa.
 
Kävin eilen päivystyksessä ja melko varma oli lääkäri siitä että herpes on.. Näytteen otti silti ja sen tulokset voi soitella huomenissa.. Kova kuume jatkuu edelleen, ei ole kivaa :'(

Alkoholi keskusteluun voisin kertoilla sen verran, että mulla on omat vaiheeni ollut, noin 16-17 vuotiaana ja juominen ynnä muu sekoilu loppui lähes seinään kun tapasin oman mieheni. Tuntui että elämään tuli tärkeämpääkin ajateltavaa, jotain sisältöä ja vihdoin ikään kuin pohja jolle rakentaa :) Olin siis toivonut omaa poikaystävää 7-luokalta asti ilman tulosta ja mieheni ensimmäinen seurustelukumppani..Perheen perustamis vietti aktivoitui saman tien kun saimme "muiden hyväksynnän" suhteellemme, eli ensimmäinen yhteinen taistelu oli käännetty meidän hyväksi :) Saatamme joskus silloin tällöin juoda kotona, mutta harvemmin sillä kumpaakaan ei enään kiinnosta..

Vitamiineista sen verran, että itse en syö minkäänlaisia ravintolisiä, raskauden alettua (?) voisin pyytää että katsovat onko puutosta mistään. :) Rautaa minulla kehittyy "kuin itsestään" (en syö mitään erittäin rautapitoista, IKINÄ ja rautaa on riittämiin), Kalkkia saan juomalla ja syömällä runsaasti maitotuotteita (ja näissähän myös ainakin d:tä ja eri b vitamiineja?) ja c vitamiinia + foolihapot saan päivittäisestä appelisiinimehun kittaamisesta.. Itse kuulun siihen ryhmään ihmisistä joiden mielestä kaikki keinotekoinen vitamiini purkista ei voi olla hyvästä, vaan niitä tulisi käyttää vain äärim. tapauksissa jos puutostiloja tms. muutoin kaikki tarvittavat ravintoaineet pitäisi saada ruuasta :p enkä nyt halua tuomita ketään mutta itseäni vain pelottaa rasvaliukoisten vitamiinien kertyminen elimistöön, kun voi olla vaarallistakin.. Siks en syö purkista. :)

Muoks. Ja tervetuloa kaikille uusille! Plussia kaikille tasapuolisesti :heart: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
jonna_82 Sylintäydeltä ONNEA!!!!! Kivasti on vahvistunu viiva! =) :flower: Ja tarrasukkia pienelle matkaan!!! :) :heart:

Ja uusille tervetuloa mukaan ja lyhyttä vierailua tällä puolen!! =)

).( Mie kaappasin jostain lauantai-iltana 38,5 kuumeen. :confused: Nousi sen enempiä varoittelematta. Sunnuntaina oli päivällä 36,8-37,2 ja illaks se taas nousi siihe 38,5. Tänään on pyörinyt siinä 37 tietämissä. Jännä nähä kui illalla taas käy... Ja kp 18 ja dpo 2...

soleigh Mikäs tilanne siellä? :)
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

No kirjotellaanpas tännekin!

Eli nyt menossa 9/?, kierrot on epäsäännölliset (viimeksi 42vrk). Tällä viikolla lääkärille, taas, syksyllä oli sitä mieltä että odotellaan vielä jos kierto normalisoituis. No nytpä sit mennään kuuntelemaan mikä olis seuraava sotasuunnitelma. Saas nährä =)

Ensimmäistä vauvaa siis ollaan mieheni kanssa yritetty jo hetki. Pillerit lopetin syksyllä 2009. Kesään 2010 saakka kierrot oli 60-70vrk suunnilleen. Tutkimukset tehty molemmille. Kaikki vissiin ok..

Toivottavasti nyt tällä viikolla selviäis yks sun toinenkin asia!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt olis kp 26 meneillään. Ekan testin tein perjantaina ja se nyt luonnollisesti oli nega. Tänään on kuvottanu huolella, ees kahvia meinannu pystyä juomaan. Tosin tässä pelätään mahatautia molemmin ukon kanssa. Menkoista ei tietoa, vähän pettymys oli tuossa ku huomasin että tissit on pehmentyny eikä enää oo niin kipeet, niinku aina ennen vuotoa. En oikein tiedä hyödyttääkö sitä toista testiä ees tehdä.
Lisään että viime kierto oli siis 26päivää.
 

Yhteistyössä