Hakutulokset

1. E

Sokeriseuranta

Meillä puhuttiin ainakin tunnin päästä ruokailusta, eli ruokailun lopettamisesta. Jostain luin, että paras aika mitata sokerit on 1,5h aterian jälkeen, ja kuka yli puolta tuntia syö?
  2. E

Plussa...

Kiitos vinkistä :) ihan sokea kun en huomannut koko ketjua, täytyy varmaan laskeutua täältä täpinävuorelta... :D
  3. E

Plussa...

Kiitos :heart: Esikoinen juu, la 28.4.11 jos kaikki menee putkeen... :) Ajateltiin, että sit vasta kun on pahin aika ohi, kerrotaan muillekin. Miten te muut olette toimineet?
  4. E

Plussa...

Voi apua :D Tuntuu hurjalta, jännittävältä, onnelliselta, ja tietty pelottaa, että menee kesken. Mies on ihan älyttömän onnellinen ja innoissaan. :heart: Oli pakko jakaa kun ei vielä kellekään uskalla kertoa (menossa vasta 4+4). Sormet ristiin, että kaikki menisi hyvin :heart:
  5. E

Kuumeen katoaminen?

Kiitos vastauksista.Ehkä se sitten tästä selkiytyy kun aikaa kuluu. Olen jutellut lisääntyneiden ystävieni kanssa, ja kyllä se vähän harmittaa ettei sellaista hillitöntä vauvakuumetta ole tullut ikinä :( Kaikki on jotenkin niin täpinöissään jne, u know :)
  6. E

Kuumeen katoaminen?

Eikä miehelle puhuminen tässä ollut se pointti, vaan tuo uuden oudon tunteen ilmestyminen. Uskalaa sana alkuperäisessä postauksessa on aika vahvasti sanottu, mutta sitä sen enempää en jaksa vatvoa.
  7. E

Kuumeen katoaminen?

Moni muukin varmaan niitä lapsia haluaa, minäkin jollakin tavalla, mutta kun sitä rupean enemmän miettimään, tulee jokin stoppi. Eikö kenellekään muulle ole käynyt näin? Huisi hippu, sellainen suhde ei ole toimiva. Minä voin sanoa, mutten halua, siinä on vissy ero ;) Haluan tätä asiaa...
  8. E

Kuumeen katoaminen?

Alkuun jo kerran tälle palstalle postaamani vastaus, josta tilanne siis muuttunut radikaalisti.. Ja nyt sitten apua. 17.10.10 15:54: "Olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, eli kuumottelee, mutta mies haluaa odottaa (mutta mitä, minä en tiedä, ja hän ei osaa sanoa). Olemme...
  9. E

Ehdotus=painostus?

Moi ja tsemppiä aloittajalle. Tämä on vaikea aihe =/ Olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, eli kuumottelee, mutta mies haluaa odottaa (mutta mitä, minä en tiedä, ja hän ei osaa sanoa). Olemme seurustelleet viitisen vuotta, asuneet vuoden verran omassa kodissa, jossa tarkoituksella tilaa...

Yhteistyössä