Hakutulokset

  1. N

    Minkä verran teidän 2-vuotiaat nukkuu vuorokaudessa?

    Täällä aletaan olla jo aika sippi, kun poika suostuu vasta siinä 21.00 nukkumaan ja herää 5.30 joka aamu. Samalla herättää siinä sit koululaiset, ennenkun tulee mua herättään. Eskarilaisella on alkanut aivan älytön uhma, mikä alko just samaan aikaan, kun nämä aikaset herätykset, eli uhmaa...
  2. N

    Eka kertaa keskimmäinen meidän kanssa keskenään kotona tänään :)

    Tän viimeisimmän kullannupun jälkeen ei ole keskimmäinen ollut vielä kertaakaan "yksin kotona" meidän kanssa niin et sisaruksen on mummulla :heart: On kyllä nauttinut olostaan täysillä! Käytiin pitkällä hiihtolenkillä, saunottiin ja syötiin nakki/juusto/kinkku tikkuja :) Ehkä vielä aamulla jtn...
  3. N

    Jotenkin ku luin, että satuhäät paria on moitittu netissä...

    tuli tää palsta mieleen, mut en löytänyt mtn :O Hassua :saint:
  4. N

    Onko teistä väärin?? Siis on tottakai, mutta voisko joku tehdä näin?

    Mun ystävä on baarissä töissä. Hänen lapsensa siis menee aina 18.00 hoitoon ja haetaan seuraavana aamuna 12.00 ja taas illalla viedään jne... Viikoloppuisin, viikolla.. Nyt tällä tutulla ei ole töitä tänään, mutta vei silti pojan hoitoon... Eihän hoitotäti mtn epäile kun neiti menee...
  5. N

    Miksi SOTKA kalusteet on mauttomia ja mitä ne ees on?

    Siis jos tarkotetaan sotkasta ostettuja niin meillä ei ole mtn muuta kun pojan säkkituoli. Miksi se on mauton tai sen ketjun tavarat muutenkin?
  6. N

    PARASTA "kahvileipää". Tai mulla menee ihan ilman kahviakin :D

    Tähän tulee muropohja. Yks appelsiini-tuorejuusto Yksi sunnuntai vanilja-rahkavalmisteen Ranskankerma Kolme munaa. 1dl sokeria 2rkl perunajauhoja 2tl vaniljasokeria Kaikki sekasin pohjan päälle ja uunii 175c uuni ja noin 40min. PARASTA! Pakko vääntää heti uus ku entinen loppuu :D
  7. N

    Onko muut bonganneet tän juustokakun pirkka lehdestä? Tai yhteishyvästä, en muista :)

    Tähän tulee muropohja. Yks appelsiini-tuorejuusto Yksi sunnuntai vanilja-rahkavalmisteen Ranskankerma Kolme munaa. 1dl sokeria 2rkl perunajauhoja 2tl vaniljasokeria Kaikki sekasin pohjan päälle ja uunii 175c uuni ja noin 40min. PARASTA! Pakko vääntää heti uus ku entinen loppuu :D
  8. N

    Kuinka pitkään hoitaisitte lapsenne kotona, jos se olisi rahallisesti mahdollista?

    Meillä täyttää marraskuussa nuorimmainen sen 3-vuotta ja mä oon nyt jo ihan paniikissa :headwall: Onneksi irtisanoin itseni vakituisesta työpaikasta, kun muutettiin niin ei ole "pakkopaikka" valmiina =) Mä haluaisin niin kovin olla kotona siihen saakka, kun nuorimmankin eskari on takana...
  9. N

    Öps, jäin kyllä suu auki aamulla poikaa kouluun viedessä...

    Kerroin opettajalle, että pojan jalka on kuukaudessa venähtänyt niin paljon, ettei villasukat mahdu monon sisään ja et mennään lauantaina toiseen kaupunkiin ostaan uudet, kun täällä ei myydä. Opettaja sitten ehdotti, että voitaisiin myydä toi vanha suksipaketti koululle, kun piipillä ei ole...
  10. N

    Onko kellään kokemusta NORFLEX nimisestä lääkkeestä?

    Tämä lääke määrättiin mulla pari viikkoa sitten ja nyt olen vkon aikana huomannut,että lähinäkö on TODELLA huono. Valoisalla näen hyvin, mutta näin pimeellä ja väsyneenä en mtn. Nytkin menee ihan sumuun tämä teksti. Päiväkirjaa en ole voinut kirjoittaa, se on silkka mahdottomuus, samoin...
  11. N

    Mua ärsyttää ja en voi käsittää ton pojan opettajan ajatusmaailmaa!!!!!!

    Meidän poika oli eskariin mennessä erittäin rauhallinen ja jopa ujo tapaus. Normaalit käytötavat eli itsensä esittelyt ym hallitsi. Heillä on paljon eskarissa juttuja mitä tehdään pareina. Opettaja on sit laittanut luokan rauhallisimman eli poikani ja luokan vilkkaiman pariksi... Arvatkaa...
  12. N

    Toi naapuri on totaalisen sekaisin nupistaan!!!

    Sen kanssa on ollut niin paljon ongelmia vuoden aikana mitä on tässä asunut, ettei sitä voi edes selittää. Mutta on sillä pokkaa, kun yks päivä huomasin et heti, kun postiauto tulee se menee tonkimaan meidän laskut. Ihmettelinkin miten se aina sopivasti kyselee paljon meillä sähkölasku tai...
  13. N

    Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti...

    Mennäänkö kokovartalohierontaan bikinit päällä vai ihan normi alusvaatteissa? :confused: Oon käynyt vaan ylävartalon hierottaan, niin on ollut itsestään selvää et rinnat on paljaana...
  14. N

    Hoitajat/asiasta tietävät? INR-arvo.

    Sain verikokeiden tulokset tänään ja P-TT-INR on 0.9 ja perässä lukee "hoitoa vaativa". Mitä se siis tarkoittaa? Mitä toi arvo meinaa? Ei puhunut mtn se hoitaja ja mulla on lääkäri vasta tammikuun 21.pvä. Pitäisikö yrittää saada aikaa aiemmin, vai... : / Ikää mulla siis 28-vuotta.
  15. N

    Pikajelppiä!

    Kun mulla on mennyt lääkkeiden maksukatto täyteen niin saanko myös noi lääkärin määräämät perusvoiteet ja kortisonit siihen 1,50 hintaan, koska niistä saa kelan korvausta normaalistikkin, kun respalla ostaa, eli decubal ja novalan...
  16. N

    Alkoholi on huumeista pahin!!

    Mun mies, jonka kanssa oon ollut yhdessä 8-vuotta ja naimisissa 4- vuotta, on viimeisen vuoden aikana muuttunut täydellisestä ja luotettavasti miehestä aivan päinvastaiseksi! Pelkässä vuodessa ja mä en keksi siihen mtn selitystä. Hän ei itsekkään keksi... Taas on tilanne, niinkuin suunnilleen...
  17. N

    Täälä on varmasti keskusteltu jo aiheesta, mutta sika/influensa piikistä?

    Me käytiin se lasten kanssa ottamassa perjantaina. Neuvola täti niin kovasti meille sitä suositteli, ku lapsilla on astmaa, joten otin itsekkin. Isommat ei ole valitelleet, mutta pienimmäinen on kamalan kitkunen :| Mites, onko muilla kokemuksia?
  18. N

    Miten teidän muiden 2-vuotiaat nukkuu? Päikkärit, yöunet?

    Meillä aletaan nukkumaan 20-21.00. Aamulla noustaan 7-8.00. Päikkärit on n.13-15.00 ja välillä pidemmätkin, tai siis oli. Koska meidän poitsu täytti lauantaina kaksi ja sen jlk ei ole nukkunut päiväunia :O Tänäänkin oli 11-nyt omassa huoneessaan, kun ajattelin et heräs aamulla niin aikasin...
  19. N

    Miksi ET anna lapsellesi kausi-influenssa rokotetta?

    Tänään oli meidän 2-vuotiaan neuvola ja hän kysyi, että laitetaanko. Mieheni sitten tiedusteli, että onko yleisesti ihmiset ottaneet sitä, niin tämäm täti kertoi, että tänä vuonna isompi osa on jättänyt ottamatta, kuin ottanut sen lapsilleen.
  20. N

    Onko kokemuksia n.70-vuotiaiden ihmisten aivoinfarktista?

    Mummoni sai vko sitten. On ollut koomassa siitä saakka, tai siis ei herännyt enää nukutuksesta sen jlk kun shuntti laitettiin, että likvorinesteet saadaan pois, alkoi painetta kertyä. Eilen jo lääkäri puhui shuntin poistosta jne. Tänään kuitenkin avannut silmät, tehnyt spontaaneja liikkeitä...

Yhteistyössä