Hakutulokset

  1. M

    LENTO 1,3,7 VUOTIAITTEN KANSSA

    Minulla ei ole kokemusta 12 tunnin lennosta, mutta vastaan kuitenkin..Olen lentänyt 3-ja 1,5-vuotiaiden lasten kanssa kuuden tunnin lennon päiväsaikaan ja se sujuin aivan ongelmitta, vaikka isompi oli koko matkan hereillä. On ehkä hyvä ostaa matkalle joku uusi kirja tai palapeli, minkä parissa...
  2. M

    Bulgariaan 3-vuotiaan kanssa?

    Hei! Meidän perhe oli viime kesänä Albenassa, hotelli oli Tjäreborgin Flamingo Garden. Oikein hyvä ja siisti hotelli lapsiperheille. Lapset olivat tuolloin 3- ja 1,5-vuotiaat. Liikkuminen lasten kanssa on helppoa. Liikenne vähäistä ja minijunalla pääsee kätevästi kulkemaan paikasta toiseen...
  3. M

    Millä viikolla sait keskenmenon?

    21.12.2006 rv 8+2 :'(
  4. M

    jaksaminen pelottaa

    Hei! Voimia sinulle :hug: Minulla nuorin lapsi 4v ja vauva olisi tervetullut, muttei se niin yksinkertaista ole että niitä saadaan. Pyydä rohkeasti apua ja osapäivähoito on hyvä ratkaisu tai tilapäishoito. Otat itsellesi omaa aikaakin ja jätät kaikki lapset rohkeasti hoitoon. Ja myös miehesi...
  5. M

    ruoka

    kehtaisiko joku kertoa
  6. M

    ruoka

    1-vuotias han voi syödä jo samaa ruokaa kun muutkin perheen jäsenet joten miten olette tehneet ruuat oletteko laittaneet ketsuppia ja muita jossa on suolaa ja lisäaineita ja pitääkö jotain välttää joko saa antaa lanttua ja sellaisia jossa oli sitä nitriittiä niin ja tuo suola ja...
  7. M

    Minä osaan isse

    Kunhan esikouluun mennessä osaa niin se riittää.
  8. M

    eiks hävetä?

    Tämä ap on mitä ilmeisemmin tehty yhden illan seurauksena. Hänen vanhemmat ovat olleet nuoria eivätkä enää yhdessä. Mitä ilmeisemmin alkoholisoituneita ja tyttö rukka saanut elää pellossa. Sossun turvin eläneet koko perhe ja tyttö on peruskoulun jälkeen luuhannut jonkun hampparin kanssa ja...
  9. M

    mitä eroa?

    mitä eroa on hätä ja kiireellisellä sectiolla ????
  10. M

    3-vuotiaiden äitejä kuulolla?

    Meilläkin on tyttö 3v ja pikkuveli on 4kk. =) ilonen touhu täti, kova hoivailemaan pikkuveljeä ja laulamaan. välillä suututaan ja huudetaan..
  11. M

    3-vuotiaiden äitejä kuulolla?

    Meilläkin on tyttö 3v ja pikkuveli on 4kk. =) ilonen touhu täti, kova hoivailemaan pikkuveljeä ja laulamaan. välillä suututaan ja huudetaan..
  12. M

    3-vuotiaiden äitejä kuulolla?

    Meilläkin on tyttö 3v ja pikkuveli on 4kk. =) ilonen touhu täti, kova hoivailemaan pikkuveljeä ja laulamaan. välillä suututaan ja huudetaan..

Yhteistyössä