LENTO 1,3,7 VUOTIAITTEN KANSSA

  • Viestiketjun aloittaja IIRIS
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:55 IIRIS kirjoitti:
ELIKKÄ MATKAN KESTO 12 TUNTIA. MITEN LAPSET ON JAKSANNUT, MITÄ VIIHDYKKEITÄ, MITES TOI 1V, ONKS SILLE OMA PAIKKA VAI MITÄÄKS SE PITÄÄ SYLISSÄ. :/
Alle 2-vuotiaalle voi ostaa omalla rahalla paikan, mutta sillä n. 50 euron maksulla lasta pidetään sylissä.

Viihdykkeenä meillä on ollut sarjakuvalehtiä, satukirjoja, muovailuvahaa, palapelejä, jotain uusia leluja, esim. pikkuautoja, lentokoneessa lentokoneetkin ovat olleet kovin pop. Lisäksi on ollut karkkirasioita. Lentokoneessa näytetään filmejä. Ja varmaan osan tuosta ajasta lapset nukkuvatkin.
 
Minusta jo 6h lento on ollut aika pitkä :)

Meillä oli viimeksi kannettava DVD soitin mukana ja pojat (3v ja 4v) katsoivat onnellisena omia DVD elokuvia vaikka kuinka pitkään ennen kuin nukahtivat.

Sitä edellisellä kerralla olin ostanut esikoiselle halvan MP3 soittimen ja ladannut täyteen lasten satuja, mutta ei jaksanut tätä kuunnella.

Tuo DVD oli aivan loistava koko lomamatkan; iltaisin ravintolassa saivat katsoa sitä syötyämme ja aikuiset saivat rauhassa istuskella pidempään kuin olisi muuten onnistunut.

Sit olen aina ostanut jotkut uudet lelut lahjaksi, jotka on avattu vasta jonkun matkaa lennettyä.
 
Minulla ei ole kokemusta 12 tunnin lennosta, mutta vastaan kuitenkin..Olen lentänyt 3-ja 1,5-vuotiaiden lasten kanssa kuuden tunnin lennon päiväsaikaan ja se sujuin aivan ongelmitta, vaikka isompi oli koko matkan hereillä. On ehkä hyvä ostaa matkalle joku uusi kirja tai palapeli, minkä parissa voi puuhastella. Matkustaminen lasten kanssa sujuu useinmiten odotettua paremmin. Hyvää ja turvallista matkaa teille! :)
 
Me ollaan lennetty noi pitkät lennot yöllä ja lapset on kaikki nukkunu kun tukit. Vauvoille jaetaan patja, että saavat nukkua lattialla. Olettaisin kyllä, että sen makuualustan saa noin pitkälle päivälennollekin.
3 ja 7v:t saa tietenkin ostaa lentokentän lehtikiskalta itselleen itse jotain, meillä se on aina iso ohjelmanumero ja vie muuten aikaa...ei tarvi surra miten kuluttaa ajan lentokentällä :p !
 

Yhteistyössä