Hakutulokset

  1. K

    Värisevä dildo

    \ Ei dildo ainakaan meillä ole varsinaisesti miehen korvike. Hassu kysymys. Kyllähän sitä kaikenlaisia leluja käytetään ihan normi-sänkyhommissa. Minä olen käyttänyt raskauden aikanakin värinää. Kysyin asiaa neuvolastakin ja siellä terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että ok. Fang-Annin tieto...
  2. K

    onko laillista

    Lapsen kuvaamiseen tarvitaan Suomessa aina huoltajan lupa. Se voidaan kysyä suullisesti, mutta varmempaa on pyytää lupa paperilla. Lupaa ei jokaista kuvaamista varten tarvitse erikseen huoltajalta kysyä, jos on esim. päivähoitosuhteen aluksi pyydetty yleisluontoinen lupa, joka kattaa kuvaamisen...
  3. K

    mitä kouluikäinen lapsesi pelkää?

    meillä 8v lapsi pelkää, että tulee tulipalo. On mm. iltaisin ruvennut pyytämään, että tarkastakaa, ettei levy jäänyt päälle ym,. Millaisia pelkoja teidän lapsilla on ollut 8-9-vuoden hujakoilla? Ja miten olette niistä selvinneet...
  4. K

    teutonia

    Ei jää mielestäni pidemmälle kuin muidenkaan vaunujen. Muistaakseni vertailtiin tosi paljon juuri mittoja ja oli jopa isoja vaunuja (kuten Brio ja Emmaljunga) lyhempi. Osa ns. juoksurattaista on pitkiä, mutta näissä etupyörä ei ole viety niin pitkälle eteen ja tosiaan tuo ominaisuus, että...
  5. K

    teutonia

    Vielä lisäys: bussissa menevät mukavasti ja hisseissä yms. pienissä tiloissa juuri näppäryytensä vuoksi tosi hyvin. Missään tapauksessa vaunut eivät ole kiikkerän tuntuiset. Moni tuttu on jo vaihtanut vauva-ajan vaunut pois ja ostanut rattaa, mutta meillä ei ole ollut tarvetta.
  6. K

    teutonia

    Meillä on ollut nyt Teutonian Spirit S 3 käytössä puolisen vuotta eli talven yli mentiin. Aivan loistavat vaunut, ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Meillä on pehmeällä kopalla. Pyörät ovat riittävän isot ja se, että etupyörä kääntyy, on ollut meille vaan etu. Lumessa oli talvella helppo liikkua...
  7. K

    Onko mahdollisuus ulkomailta adoptioon jos...

    lapsia on jo ennestään 4-5. Haluaisimme adoptoida lisää lapsia mutta mietin että onko tuossa joku raja, saako ennestään olla lapsia paljon. Kiinassa ainakin taisi olla, onkohan muissa maissa?
  8. K

    MarraskuunVauvat 2006

    Hei ja onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Minäkin lopulta ilmoittaudun tälle puolelle. Meille syntyi pitkähiuksinen peikkotyttö 22.11.2006, 3715 g ja 50 cm. :heart: Aika menee lasten kanssa touhutessa eikä koneelle enää ennätä / raaski tulla niin usein. Äitylipäityli: Meillä 2...
  9. K

    minkä ikäisen (ja luonteisen) lapsen olette jättäneet...

    ... kotiin yksin arki-iltana n klo 18-21?Tiedän että lapset ovat erilaisia luonteeltaan ja toiset voi varmasti jättää yksin nuorempana kuin toiset. Onko eroa sunnuntai-illalla tai arki-illalla? Mun lapset on vielä ihan pieniä, mietin tätä vaan kun mulla ei ole oikeastaa koskaan omaa aikaa, että...
  10. K

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Esikoisen syntyessä 18, toisen 21 ja tämän kolmannen syntyessä 29 v. (ja kaikilla sama isä)
  11. K

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Rouvahuldahuoleton: Katselin, että oot Kotkasta, saanko udella vähän taustoja? Miä oon ensisynnyttäjä Kotkasta enkä tunne oikeestaan ketään, joilla ois vauvoja, ei kavereilla eikä sukulaisilla. Ois mukava jutustella, vaikka vain näin keskustelupalstalla, jotenkin vähän lähentää, kun tutkimukset...
  12. K

    Milloin kertoa sisarukselle

    Milloin voi kertoa 5-6 vuotiaalle sisarukselle että ollaan adoptoimassa lasta? Millaisia kokemuksia asiasta on?
  13. K

    kuinka kauan prosessi kestää

    kiitos vastauksista ! Näin todellakin aika kuluu paremmin ja on ihana kuulla että joillekin on jo jotain konkreettistakin tulossa. Kaksi vuotta ei tunnu pahalta ajalta. Mutta parempi kai varautua kolmeen vuoteen.. Ja niin lapsettomuudestahan tässä kärsitään joskin sekundaarisesta, eli ensimmänen...
  14. K

    Pälkäneläiset...

    Olemme harkitsemassa Kangasalta Pälkäneelle muuttoa ja haluaisinkin kysellä millaista siellä on lapsiperheen asua? Meillä itsellä on 2kuukauden vanha pikkuprinssi. Ilmeisesti Pälkäneellä ei ole kuntalisää, jos olen oikein ymmärtänyt. Onkohan sellaista edes suunnitteilla? Kiitos paljon jo...
  15. K

    kuinka kauan prosessi kestää

    minua kiinnostaisi ihmisten kokemukset adoptioprosessin kestosta täällä uudenmaan alueella. olen kuullut että aikaa saattaa mennä, mutta miten se on oikeasti. Olemme jonossa adoptio neuvonnan ajanvaraukseen, joka jo pelkästään kestää puoli vuotta ,eli ensimmäisen ajan varaustakin jonotamme...
  16. K

    alapää kipu

    Minulla oli imukuppisynnytys ja 2. asteen repeämä. Synnytyksestä 5kk ja vieläkin välillä jomottaa alapäätä. Myös yhdyntä tekee edelleen kipeää. Palautuminen ollut hidasta, mutta varmaa.
  17. K

    Rokotuksia pelkäävät

    Äiti, Tottakai mainitsemillasi asioilla on olennainen merkitys lasten sairauksien ja lapsikuolleisuuden vähentämisessä, mutta eiköhän rokotuksilla ja esim. antibiooteillakin ole jonkinlainen osuus asiassa?
  18. K

    Rokotuksia pelkäävät

    Olen myös täysin samaa mieltä "vieraan " kanssa - eikä Suomessakaan tarvitse mennä kovin kauas historiassa, kun täälläkin lapsikuolleisuus oli aivan toista luokkaa kuin nykyisin. Lisäksi todella olen sitä mieltä, että se oma "vastustamisenergia" kannattaisi nyt suunnata rokotusten sijaan...
  19. K

    Rokotuksia pelkäävät

    Hyvät ystävät, Tämä loputtomiin jatkuva väittely rokotuksista tuntuu ihan uskomattomalta... Yksi huomio (jonka kirjoitin tänne jo kerran aiemminkin): MPR-rokotteen ja autismin linkistä ei ole todistettua, tieteellistä tutkimustietoa. Aiheesta löytyy paljon asiaa mm. Iso-Britannian...
  20. K

    Meillä nukutaan!

    Hei, mukava kuulla että hyvät unet on jatkuneet! :) Et arvaa, mutta meilläkin on alettu nukkua (paremmin) kuin ihmeen kaupalla lähes samaan aikaan kuin teillä. Toteutin sitä viiden minuutin huudatus-tekniikkaa muutaman illan ja nyt poika jää jo itekseen nukahtamaan eikä protestoi enää yölläkään...

Yhteistyössä