Hakutulokset

1. C

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Heippa! Poika syntyi aamuyöllä 26.5. (rv 41+4). 3755g, 50,5cm. Aamulla oli normi neuvola eikä mitään tietoa että supistukset alkaisivat iltapäivällä. Synnytyksen kesto oli jotain 9h, repeämä tuli ja useita tikkejä jotka nyt tosi kipeät.. Mutta ihana poika saatiin :)
  2. C

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Heippa!! Onnea kaikille vauvan jo saaneille!! En ole kirjoitellut kuukausiin mitään mutta lukenut tekstejänne olen. Täällä raskaus on mennyt ainakin neuvolan papereiden mukaan hyvin. Verenpaineet, hempat, paino ja kasvukäyräkin ollut ihan keskitasoa koko ajan. Nyt on alkanut olla...
  3. C

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

Heippa piiitkästä aikaa! Jos nyt vain kertoilis vertailun vuoksi omia tietoja :) Viime neuvolakerralla sf-mitta oli 29cm, painoa tullut nyt n. 9kg. Piti käydä lääkärillä saikkua hakemassa ja kohdunkaula on lyhentynyt ja on nyt 2cm (alun alkaen ollut 3cm). Ei kuitenkaan mitenkään lääkäri...
  4. C

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Helmikuussa

Heippa! Tekstin saa värjättyä samoin kuin nuo lihavoinnit oli tehty, eli esikatselutilassa maalataan (klikkaa ennen sanaa ja hiiri pohjassa vedä sanan yli) lause/sana ja valitaan värivaihtoehto ylhäältä missä on iso A-kirjain. :p Täälläkin nyt käyty sokerirasituksessa ja odottelen...
  5. C

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

Heippa! Sokerirasitus on mullakin edessä ensi viikolla. Ensin meinasin jättää sen väliin mut on kuitenkin suvussa ollut diabetesta ni kai se nyt on mentävä. Ahdistaa vaan hieman ajatus istua se kaksi tuntia terkkarilla.. Paniikkioireista kärsineenä tuommoiset tilanteet ovat vieläkin...
  6. C

Heippa! Johan on taas tullut tekstiä luettavaksi :) Kommentoin nyt joihinkin omalta osalta.. Mulla edellisellä neuvolakäynnillä katsottiin hemoglobiini ja oli terkkarin ilme jotenkin hämmästynyt kun se olikin noussut. Ehti juuri sanoa että hempalla on tapana lähteä laskuun raskauden...
  7. C

Heippa! Tervetuloa minunkin puolesta uusille! :) fyssari86: kestovaippakeskustelua oli aikaisemmassa, olikohan joulukuun ketjussa jos jaksat lueskella :) Tuliko neuvolasta hyviä uutisia? Itse ensisynnyttäjänä ekan kerran tajusin vaavin liikkeen "kuplintana" rv17+0. Mulla tuntuu...
  8. C

Kuinka aikaisin sait plussasi?

Testasin mammaksi.fi:n testillä, varmistus vielä Clearblue digitalilla, näytössä luki "raskaana 3+". Oli silloin rv 5. näin jälkeenpäin laskettuna. Toodella epäsäännöllinen kierto ettei voinut tietää. Aikaisemmalla viikolla testattu nega mammaksin testillä. Oireina tosi kipeät rinnat yhtäkkiä...
  9. C

***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

Heippa! zikiziki: onnea hyvistä uutisista! Meillä oli rakenneultra ja niinhän se poikaolo vahvistui ja poika olisi tulossa :) Kaikki on hyvin ja kätilökin tuntui olevan kunnon ammattilainen mikä oli kyllä mukavaa! :) Itsestä tuntuu että vaavi olisi jotenkin pieni ja hiljainen mutta...
  10. C

Heippa! Nukkumisesta: itse en osaa nukahtaa selällään ja kylkiasento on aina ollut normaali mulle. Mä herään kyl joskus selältäni. Vaavin liikkeet tunnen kyl parhaiten kun makaa selällään käsi vatsalla. Muutoin sitä pientä nykimistä mikä on kyllä ihmeellistä :) Mies ei ole jaksanut odottaa...
  11. C

Hei äitix4: Osanottoni. :'( Paljon voimia ja tsemppiä jatkoon! cissus
  12. C

Heippa! Äitiyspakkaus aiotaan ottaa. Jotenkin sitäkin odottaa tosi paljon! :) Vakuutus myös pitäisi muistaa. Hyvä että täällä on tullut puheeksi. Univaikeuksista: Pari viikkoa taaksepäin yhden viikon ajalta unirytmi oli suurinpiirtein tällainen: nukkumaan klo n. 22, heräsin klo 6, valvoin...
  13. C

Heippa! Tiudeliini: :D kiva täälläkin nähdä jo kuvia. Pitäisi ottaa itsestäkin itselle kuvia mut ei ole saanut aikaiseksi.. Mahaa on jo niin ettei pysty peittelemään!! Meillä neuvolassa kuunnellaan aina sydänäänet dopplerilla. Täti laski sykkeen ja kertoi kyllä sen. Mulla ekan kerran...
  14. C

Heippa! Tänään 17+0 :) Niin se aika rientää taas.. Mulle sanottiin kerran ultrassa (ennen raskautta) että kohtu on taaksepäin. Voiko olla että siksi en vielä tunne liikkeitä? Nyt kun on saanut vkl huilata niin eipä vatsakaan ole enää niin iso kuin viikolla. Työt näköjään oikeasti turvottaa...
  15. C

***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

Heippa! nepula: mulla on nyt paino noussut vain reilun kilon kun verrataan ekaan punnitukseen joka oli syyskuun lopulla. Välissä vähän laski vaikka en ole oksennellut tms. Muutoin normaalipainoinen aina ollut. Eiköhän se tästä lähde vain nousuun :) Törkeästi nyt vain omia kuulumisia...
  16. C

Heippa! eltza: Me ollaan kerrottu kaikille. Perhanan facebook ;) . Kerrottiin jo ennen ensimmäistä ultraa vaikka tietty jännitti mitä sieltä tulee.. Onneksi mennyt hyvin. Täällä ei vieläkään tunnu liikettä. Pieniä nippailuja joo mutta en osaa tulkita niitä sitten ovatko liikkeitä. Ensi...
  17. C

Heippa! Valdemaria: ihan vaan mielenkiintoinen huomio että olet saanut propralia migreeniin kun mulle annettiin paniikkioireisiin, sydämen tykyttelyyn. Monikäyttöinen lääke. Tuutikiks: Mulla painon tunnetta on aina työpäivän jälkeen kun tulee paljon liikuttua. Silloin vatsa tuntuu...
  18. C

Heippa! Eihän tuosta lumisateesta tosiaan pitkäksi aikaa iloa riittänyt, täälläkään päin. :( Vähän inha kysellä mutta ilmavaivat varmaan kaikille tuttu juttu? Tosi raskasta kun töissä tulee seisoskelua paljon ja maha on killillään. :/ Muutenkin alkaa tuntua raskaalta vatsan paino ja...
  19. C

Hei! Johan on tullut tekstiä, en ole käynyt lukemassa moneen päivään! :D LA varmistui nyt 15.5 eli saa muuttaa tietoihin.. Mulla on kyllä poikaolo. En tiedä johtuuko siitä että meillä on lähipiirissä kovasti syntynyt poikia viime aikoina eikä tyttövauva jotenkin tunnu "läheiseltä". Mieskin...
  20. C

***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

Heippa! Täälläkin oireet lieventyneet. Nyt vaan on väsymys taas pinnassa. Menen vasta iltapäivällä töihin niin helposti tulee nukuttua 12h yöunet eikä millään jaksaisi edes nousta! Ja ykärefleksi on herkässä, joku nenän niistämisen kuuleminen inhottaa, yäääkkk!! Nelli: Olosta minullakin...

Yhteistyössä