Heips,
Onnea cissus ja Lilya sekä kevlasoul:flower:
Omaa napaa taas, sori...Käynti Äpolilla takana, kestikin vähän kauemmin, kun jouduttiin käyrään kun neiti ultrassa hiljainen ja mun verenpaineet sen verran koholla ( 142/94), että muutaman verinäytteenkin käväsin antamassa sen ja vatsakipujen takia, käyrä ok ja verikokeiden tulokset samaten, joten kotiin, häätöpäiväksi annettiin ensi maanantai, ja rehellisesti sanottuna en usko ollenkaan että ennen sitä tulee itsekseen ulos...Kohdunsuun tilanne sama kuin 4 vkoa sitten (sormelle auki ja 2 cm kanavaa), nämä supistukset eivät ole muuttaneet tilannetta suuntaan tai toiseen, huoh..Käyrällekkin edelleenkin mukavat supistukset 6 min välein, mutta ei niistä ole tehoa tekemään mitään alakerrassa näköjään. Kokoarvio nyt 3,9 kg, ja mua alkoi ihan kauheasti pelottamaan, että kun kasvaa vielä vkon, niin yli neljän kilon mennään niin että paukkuu, ja mahdolliset virhearviot tohon päälle, voi KÄÄK :|...Mutta kun vauvalla kaikki hyvin ja mun verikokeetkin ok, niin ei lääketieteellistä syytä käynnistää ennen, ja etenkin kun kohdunsuun tilanne niin kehittymätön vielä. Että sitä kesäkuuta odotellessa, mutta tietääpähän nyt ainakin että on joku tietty päivä mitä odottaa...
Terveisin JA (joka nukkunut viimisen 3 vrk:den aikana ehkä yhteensä 10 h) ja Nöpsy 40+5