Hakutulokset

  1. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Hei! Ensinnäkin anteeksi etten oo käyny täällä pitkään aikaan, mutta tässä on ollu muutama "muuttuja".. Meille syntyi pienen pieni poika 9.1. klo. 00:28 raskausviikolla 30+1. Pikkuruisella oli painoa 1 420g ja pituutta n. 38cm. Eli meillä on kohta kuukauden ikänen vauva. Poika kasvaa ja...
  2. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Hei! Tutun näkönen maha Susannalla. Melkeen ku ois peiliin kattonu. Ihan samanlainen. :laugh: Nimet on meillä jo tavallaan päätetty, ku ne laitettiin synnärin esitietokaavakkeeseen. Saattaahan ne muuttua ennen ristiäisiä. :) Sinisilmä ja Mötky 21+2
  3. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Mulla kans istukka ihan edessä. :D Kyllä meki Mariaja vielä ne potkut tunnetaan! ;)
  4. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Tänään saatiin poikalupaus :heart: Sillä se pikku-ukko heilutteli pippeliä ja esitteli sitä joka suunnasta. Kätilö nauro ettei siittä voi erehtyä. :) Parin viikon päästä pitää menää uuestaan ku aivojen rakennatta ei saatu kunnolla kuvattua ku herra on niin alhaalla. Muuten kaikki pitäis olla ok...
  5. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Hei! Tänään on onneksi neuvola ja näkee onko kaikki kunnossa (meillä ultrataan joka kerta, ellei lääkäri oo pölliny sitä konetta..). Mies tulee onneksi mukaan. Ei tartte yksin jännätä. Sinisilmä jamötky 20+3
  6. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hei! Täällä on vieläki liikeet hukassa. Tai no välillä muka tunnen jotaki.. En sit tiiä onki se pieru vai vauva. :D Onneksi neuvola aika siirty ensi perjantaista keskiviikkoon. Ei tartte ootella niin pitkään. Siellä sitten selviää miten vauva voi. Onneksi mies tulee mukaan. :) Jadezalle...
  7. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hei! Onnea tyttö- ja poikalupauksista. Täällä sitä saa ootella vielä pari viikoa. Rakenneultra 7.11.. Liikkeistä Mä oli muka tuntevinani pari viikoa sitten illalla ekat liikeet mut sen jälkeen en oo tuntenu yhtään mitään. Pelottaa kauheena et pikkuselle on tapahtunu jotain tuolla mahassa...
  8. Sinisilmä91

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Ihania masuja! Apuva... Ens viikolla on jo puoliväli eikä vieläkään oo mitään kuvan arvosta.. : / Katteksi kyllä käy..
  9. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hei! En taaskaan oon kehannu käyvä täällä pitkään aikaan. Oon kauheen laiska. :D Täällä ei oo tapahtunu mitään erikoista, muuta ku viikot lissäyny ja oon ollu ainaki tuntevinani liikettä tuolla mahassa. Vanhemmillekki ollaan kerrottu jokku viikko sitten. Eli eipäs mitään kauheen erikoista...
  10. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Seksistä Mussa on varmaan jotain vikaa ku en oikeestaan koskaan haluu. Mä vaan en oo kovin eroottinen ihminen. Sillon ku söin pillereitä niin himot laski entisestään. Seksi tai siis sen puute onki meillä ikuinen riidan aihe. Mies on aivaan mahoton peto ja haluis joka päivä ja monta kertaa. Nytki...
  11. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moi! Tännehän on taas mahoton tullu tekstiä. Hyvä et jakso lukee kaikki. :D Mä muute eilen aamulla oksensin ekan kerran raskauden aikana. Astuin nimittäin koiran oksennuksen päälle. Teki pikkasen pahaa.. :x Vaikka oon ennenki astunu oksennuksen päälle niin nyt se oli joteki niin ällöä. :D...
  12. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Mariaja Olen unohtanut mainita että täytin viime kuussa 20v. Niin ja LA saa päivittää sen 18.3. Kiitos! :) Tehtiin muuten vasiten miehen kanssa "neulatesti" ja se näytti kummallekki samaa 2 poikaa, tyttö ja viel poika. :D
  13. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Hei! Hyviä ultrakuulumisia! Eli siellä se pieni pötkötteli. Pituutta oli 62,2mm ja viikoja oli 12+4, eli LA 18.3.2012. Päivää ennen kummipojan synttäreitä. :whistle: Niin ja nt oli 1,1mm. Mies tuli onneksi mukaan ja olihan seki haltioissaan ku pieni siellä pyörähteli. :heart: Sinisilmä ja...
  14. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Hei! Olettepas te paljon kirjotellu täällä mun sillä aikaa kun mä oon toipunu yövuoroista ja kaverin kanssa vietetystä saunaillasta. Auto Meillä on minun vanha Seat Toledo -97. Vanha reppana ei varmaan kestä enää kesään asti. Siinä on mahoton sähkövikaa yms. Eli uutta autoa etsitään...
  15. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Hei! Täällä ollaan ekasta yövuorosta selvitty. Vielä ois toinen jälellä... |O Vielä 3 tuntia seuraavan vuoron alkuun. Olipa muuten yöllä maha turvonnu. Näytin ihan siltä ku oisin ollu jo paljon pidemmällä. Onneksi työ vaatteet on niin epäseksikkään ja löysät ettei työkaveri huomannu. :laugh...
  16. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Lauantaita naiset! Kanasta Mulla ei kyllä kana ällötä yhtään. Tänäänki tei wokkia johon laitoin kanaa. Ja hyvää oli! :p Luin muuten hyvätervays tai SuPerin lehestä (en muista kumpi ku luin ne peräkkäin) että naisilla jotka juo paljon maitoa (2-3 lasia eli 3-5 dl) raskauden aikana syntyy...
  17. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Hei! Aattein nyt kirjottaa semmonsen kunnon pitkän jutun kun oon ollu niin laiska nyt viime ajat. :D Mun LA on 21.3. vaikka tuolla alussa onkin 20.3. Mutta ei se kyllä haittaa yhtään. :) Lääkäri kirjotti (onneksi lyijykynällä) äitiyskorttiin et la ois 21.8.2012. Nauroin et taitaa tulla pitkä...
  18. Sinisilmä91

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Piti taas käyvä ihastelemassa muiden ihania vauvamasuja. Oma kun ei oo vielä ehtiny kasvaa siipan ja kaverin vihjailusta huolimatta. :D Mutta onhan sillä vielä yli puolivuotta aikaa. :heart: Sinisilmä ja mötky 11+3
  19. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Täällä kaikki hyvin. Viikoja 10+6. LA 21.3.2012. Takana 4 ultraa. 8.9. nt-ultra.
  20. Sinisilmä91

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Hei! Olettepas te kirjotellu paljon. En millään jaksais lukee kaikkee. :whistle: ON: Tänne kuuluu hyvää. 2 ultraa takana. Perjantaina (5.8.) oli eka. Kätilö yritti eka ultrata mahan päältä muttei sieltä mitään löytyy. Aattelin jo et vähän noloo jos en ookkaan raskaana. Sitten se katto...

Yhteistyössä