Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Onko teillä olguli ja Sannuli esikoismasut kyseessä? Ihanat kuvat molemmilla! :heart:

Enemmänkin näitä voisi katsella ;)

Viikkopäivitystä täältä suunnalta.. eipä sitä viikossa suurta eroa tule/näy :) ja kakkonen siis masussa, esikoisen odotuksesta reilu 6v.

 
Olguli, ihanaa, että jonkulla muullakin tuollainen pieni massukka, kuin minulla vain! Nyt oon kyllä jo ajatellut, että hyvä niin kauan, kun pieni on. Meinaan tällä hoitoalalla ei oikein työt luonnistu ison pallon kanssa niin hyvin. Onneksi pieni ainakin täällä myllää jo sen verran, että ainakin matkassa mukana on :) Tässä 19+5 (anteeksi taas iso kuva, en vain osaa laittaa pienemmäksi):

 
  • Tykkää
Reactions: Eina
Jep, ehkä mä nautin tästä "sirosta ja kevyestä" ajasta vielä :D Vaikka välillä tuntuu nyt jo, että töissä kyykkäämiset ja kotona sohvalta nouseminen tuntuvat jo normaalia rankemmalta..

Tuosta muodosta muuten vielä, masunihan on ihan kulmikas?! Missä pyöreä söpö kumpu ja mitäköhän tuo muoto mahtaa tarkoittaa/mistä johtuu?
 
Kyllähän suiitä sanotaan, että sivulle päin leviävä, ilmeisesti myös pyöreämpi masu olisi tyttö ja takaa päin ei-näkyvä, suipompi masu olis poika. Tai näin olen ymmärtänyt? Kyllähän nuo aika useasti paikkaansa pitävätkin, joskin ei aina, mutta omastani on kyllä mun mielestä vielä mahdoton sanoa kummanlaiseksi tuo muodostuu :D No perjantaina rakenneultran jälkeen toivottavasti tiedetään, kumpi yksiössä majailee!

Ja kyllä, napakoru löytyy. Mulla ei tietenkään vielä ole ollut ongelmia sen kanssa, ultraan pitää sitten ottaa pois hetkeksi. Napa on kuitenkin selvästi "noussut enemmän pintaan", sillä mulla on ollut tosi syvä napa, jonka pohjaa ei edes normaalisti näe ja nyt pohja on tossa ihan pinnalla. Toivotaan, että sais kuitenkin mahd. kauan vielä korua pitää, sen verran aikoinaan ottaminen kirpaisi :$
 
Pakko tulla tänne huutelemaan, et iteltä meni kyl usko mahanmuoto-höpinöihin (vaikka kivahan niitä on leikkimielisesti pohtia!) ku oma massu on täydellinen sekoitus molempia. :D Pyöreä ku rantapallo, muttei kyl leviä tippaakaan sivuille, takaa ei ees huomaa et oisin raskaana. Ja tosiaan tyttölupaus saatu.
 
apua.. voiko masu ruveta näkymään jo rv 10? mun elämän tilanne on katastrofaalisen kauhean sekava ja pikku sintti sais pysyä piilossa mahdollisimman kauan, onneksi tulee talvi ja saa kätkeytyä villapaitaan :)

Ihania masuja teillä, mä silittelen omaa pikkuistani vielä salaa 4+5 :heart:
 
Sinisilmä91 voi onhan sillä aikaa vielä kasvaa! :) Ja ole siltä osin onnellinen, että luultavasti siun masu ei tule kasvamaan "kamalan" isoksi, niinko vähän pelkään omani kohdalla. :p Miulla on kohtu edessäpäin joten.. Jännityksellä odotan! :D

Mama19, suloinen pikku pyöreä masunen :)
 

Yhteistyössä