Hakutulokset

  1. N

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Hei kaikille! Saanko liittyä takasin seuraanne. Kirjoittelin jonkun verran tonne vauvakuume puolelle, mutta nyt tämä odotuskirjoittelu jäänyt:/ Ehkä osasyynä sekin että viikolle 20 asti oksensin joka käänteessä ja koneella olokin oli mahdoton ajatus. Kaikki sympatia siis oksentelusta ja 24/7...
  2. N

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Terveiset täältä sängynpohjalta, olo on mitä hirvein.. Eli oksetus alkoi viikko sitten maanantaina ja sen jälkeen ei oo mikään muu ku hedelmät pysyneet sisällä:( Aivan tajuton olo, tuntuu että joka aamu herään aina vaan pahempaan krapulaan ja se ei rajotu vaan aamuun. Toivotaan että kaikki muut...
  3. N

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    MJ Ja otokka: kiitokset onnitteluista:) Keiju123 kiva kun mennään ihan samoilla päivillä=) Ei mullakaan mitään sen kummempia oireita. Tuntuu että rinnat alkaa kipeytyä pikkuhiljaa. Näläntunnetta mulla ei oo pahemmin ikinä ollut ja nyt tuntuu että sellanen on ilmaantunut, sekin lievänä...
  4. N

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Hei kaikille! Kiva lukea teidän kuulumisia =) Täällä olisi siis yksi esikoishaaveilijoista äskettäin poistunut (viettämään stressittömämpää yritysaikaa) ja taisi tuottaa heti tulosta. Poistumisen jälkeen 3 päivän jälkeen vahva ovisplus (kp9?) ja siitä tasan 2viikkoa(eli viime torstaina) vahva...
  5. N

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Hei mut saa poistaa listalta. Yk6 käynnissä ja yritän nyt olla stressaamatta ja ajattelematta liikoja. Plussa onnea kaikille!=)
  6. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Oih, sydämmelliset onnittelut valkokulta! :heart: Ihanaa kuulla hyviä uutisia! Täällä yk 6 käynnistyi viimeviikolla:( Mut saa poistaa listalta, yritän nyt vähentää stressausta ja ajattelua. Plussa tuulia kaikille!:)
  7. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Murmeli, Mimmu ja NiQ :hug: Voimia paljon! Kyllä se aina kirpasee kun ne menkat sieltä alkaa ja itsellä ainakin kyynel silmässä menee ensimmäiset päivät, sitten se toivo pikkuhiljaa palailee ja positiivinen mieli. Tsemppiä! Mulla ainakin shoppailu ja hömppäelokuvat, sekä läjä suklaalevyjä hieman...
  8. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Iloksi: kiitos viestistäsi. Kävin kurkkaamaassa kuvan sun testeistä ja juuri samanlaiselta omani näyttää! Tänään aloin jo masistella että entä jos se ei ollutkaan ovis+. Onnittelut muillekin ovis plussista, päästään piinailemaan samoihin aikoihin. Ja uusiakin ilmaantunut. Tervetuloa!=)
  9. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Oih, onnea Otokka:flower: Gabrielle toivotaan että plussa tulis! Ja iteki oon niin paha testaamaan että ei mitään rajaa, viimeksi lauantaina, jotta kuppia kehtas kallistaa:whistle: Täällä kenties ovis bongattu? Tikkuihin tullu aina jonkin näköistä viivaa, mutta pari päivää sit viiva...
  10. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Onnittelut haaveilija87:flower: Kiva kuulla että yrittämällä yrityskin voi tuottaa tulosta, kun itsestä tuntuu että siihen se aina lopulta menee. Tässä kierrossa oon kyllä yrittänyt ottaa hieman rauhallisemmin ja tähän asti onnistunut. Voih kun saisi jo itsekkin plussan, tuntuu että kaikki...
  11. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Onnea fyssari86 ja Supuliini :flower: Mun mielestä ihan selkeä plussa tuo supuliinin! Kiva kuulla että plussa voi tulla ilman mitään suurempia oiretuntemuksiakin! Tervetuloa Munakoiso ja peikko! =) Jomi: Täällä kanssa greippimehukuuri meneillään. Oma käsitys on että ovikseen asti, jos...
  12. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Täältä myös iso läjä onnitteluja kaikille plussanneille:heart: Toivottavasti me muut tullaan pian perästä. Voimahalit tädin kiusaamille:hug: Itsellä ainakin niin kovat odotukset aina kierron lopussa, että kyynel silmässä menee ensimmäinen kiertopäivä. ON: Kp10 ja ovistikut saapuivat...
  13. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Kävin nyt tilaamassa noita ovistikkuja, saas nähdä miten niitten kanssa käy=) Ja greippimehuakin ajattelin kokeilla, vai olenkohan jo myöhässä tän kierron suhteen:confused: Valkokulta mahtavaa,onnitteluni roskishaamusta! Toivotaan että saat kunnon plussan lähipäivinä. Mary Jane kiitos kun...
  14. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Tiudeliinille onnittelut! =)
  15. N

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Ilmoittautuisin mukaan, kun olen tätä pinoa jo jonkin aikaa sivusta seurannut. Eli esikoisesta täälläkin haaveillaan. Olen 23-vuotias ja toukokuussa jätettiin pillerit pois. Nyt on kp 5/32-35 ja yk 5. Viimekierrossa sain itelleni kehiteltyä hirmusen hysterian ja stressin. Tuli vaan epätoivo ja...
  16. N

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Tervetuloa uusille! Kiitos Macy gray kun lisäsit listalle, seuraavaksi kun päivität niin saa tiputtaa ihan hännille nyt on nimittäin kp 2 ja olotila sen mukainen. Toisaalta pikkuhiljaa alkaa uusi toivo jo nousta mutta kyllä tässä hetki menee. Näköjään kierto hakee paikkaa ja sen voi laittaa...
  17. N

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Tervehdys! Täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoon, jos vaan passaa. Olen jo muutaman viikon taustalla seuraillut ja nyt tuntuu että pakko päästä mukaan:D Omaa taustaa sen verran että toukokuussa lopetin pillerit ja parit menkat tuli orjallisesti pillerikierron mukaisesti, viimeisin kierto...

Yhteistyössä