Keiju123: Tervetuloa :wave:. Mä en sitten katsele sua täällä tota yhtä kiertoa kauempaa, et siihen tahtiin on sitten raskauduttava
. No joo, hurjasti onnea tulevalle kierrokselle!
t84: Kohdun sijainnista en ossa sannoo, kai se siellä alhaalla jossain on
. Mä kyllä luulisin et raskausoirevihlonta on selkeesti erilaista kun vatsalihasvihlonta, tosin mä en kyllä reenaa vatsaa et en sillee siitäkään osaa enempää sanoo
. Mut se mistä osaan sanoo on toi herkkä testi mitä kyselit (vaikka ei enää pippaloiden suhteen ajankohtaista ookkaan...). First Signal kasettitesti on tosi herkkä mut sitä ei kyllä sitten saa mennä tiiraamaan yhtään testiajan jälkeen, se nimittäin tekee viivanpaikat (varmistin tän vielä tekemällä miehelle ton testin ja eikös siinäkin roskishaamu ollut
).
NiQ: *tulee ja rutistaa oikeen kunnolla* Olen pahoillani. Mut sä nouset jälleen! Toivottavasti ei oo kovin paha krapula?
Gabrielle: Kiitos kunniasta *niiaa kauniisti* =). Joo, tulihan se ovis hyödynnettyä. Meillä oli silleen meininki että seksiä joka toinen päivä menkoista lähtien. Ma tuli sitten harrasteltua sänkypainia ja sitten ti pärähtikin o-plussa (ainakin toivon sen edelleen olleen sellanen) ja oltiin sitten hetken huuli pyöreänä et täytyskö painia vai ei kun just edellisenä päivänä irroteltiin. No eihän sitä tietenkään uskaltanu jättää väliin ja voi jesus sitä hien määrää mikä miehestä lähti kun se vihdoin ja viimein sai kaverit sisuksiin!
Ei sitä kato enää tossa 36 iässä jokapäiväistä seksiä niin vaan vedetäkään. Ei silti, ihan yhtä puhki sitä itsekin oli: se on kyllä niimman totaalista fuulaa se että sillon kun ovuloi niin tekis mieli seksiä. Voin kertoo et ei inspannu ei sitten pätkääkään, mut mitä sitä ei tulevan lapsensa eteen tekis...
. No joo, ke tuli vielä plussan kaltasta viivaa testiin ja mietittiin ettei kyllä ihan oikeesti jakseta enää. Yöllä sitten siinä kahden aikaan ku oltiin menossa nukkumaan päätettiin vielä kuitenkin laittaa kavereita uimaan ja se kerta oli kyllä seksistä kaukana, touhu oli enemmänkin sellasta spermanluovutusta et mies jerkkaa ittensä laukeemispisteeseen ja sitten törkkää tavarat vaan sisään. Mä en olis pillereiden lopetuksen jälkeen uskonu että meidän täytyy oikeesti
tehdä töitä ihan kunnolla saadaksemme muksu
. Mut joo, tällasta meillä..
. Siitä testaamisesta; jos oppikirjan mukaan menee niin oviksesta 14 päivän päästä alkaa menkat, mut mulla oli viime kierrossa 15 päivää. Mä kyllä luulen et alan testailee kyllä jo tossa dpo 8 tai 9 paikkeilla, ihan vaan itseni kiusaks =). Mä jaksa odottaa kahta viikkoa testaamatta...
Nuplu: Oo, stressitön kierros edessä :heart:. ...ei kun hei, ethän sä lähde sellaselle!!
AnniSofia: Toivotaan et menkat ei alkais sen takia et oot raskaana (ja tää on se päätoive tietysti =)) ja toivotaan et menkat alkais sen takia et saat sitte selvyyttä juttuihin gynen kautta
.
Shih: Mä taas pelkään ihan mahottomasti sitä että jos ja kun raskautuu niin sitten tulee ihan kauheesti painoo ja mä joudun etsimään mammavaatteita Etolasta tai jostain muualta, missä myydään jätesäkkejä ja vastaavia halvalla... Mä tuun näyttää niin tyylikkäältä...
. (Hitto, mä teen siitä muotia niin ei tartte sitten hävetä..: -Oletko raskaana? Osta nyt uusinta muotia oleva jätesäkki! Väreinä perinteisen mustan lisäksi nyt pinkkiä, sinistä, vihreää ja keltaista...
Ella83: Seksiorja.. mmm..mielenkiintoista
. Peukkua pystyyn tärpin suhteen!
Ai vielä omaanapaa vai...no mikäs siinä, eihän tässä tätä tekstiä vielä niin paljon ole.. Niin, eilen oli pientä vihlontaa oikeella alavatsassa et saas ny kattoo. Tänään ei oikeestaan mitään. Eikä mulla sitten muuta. Peace.