Hakutulokset

  1. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    14.10.2010 Kuumeilijat skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2 Barbapörrö........kp19/26-30....................yk 1........toiveissa 2 Punkku...............kp 10/26-32.................yk 2......toiveissa 3 Jotain................kp...
  2. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    skorpioni07 Kiitoksia vastauksesta! Eli nyt kun laskeskelin niin tänään olisi siis kp 14/??, nyt on vaan hankala kun ei tiedä tuota kierron pituutta...no, eiköhän se ajan kanssa selviä! Olen aina vain niin malttamaton! Oikein paljon plussatuulia kaikille!
  3. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Kuulkaas naiset! Olen niin huonomuistinen että haluaisin kysyä että laskettiinkos ne kiertopäivät menkkojen viimeisestä päivästä vai ensimmäisestä? :O Niin ja missäs kohtaa kierrosta ovista voisi pongailla? Kait musta on äidiksi tultua tullut niin huonomuistinen etten ihan oikeasti muista yhtään...
  4. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Heipähei pitkästä aikaa! Elikkäs, täällä on nyt jätetty pillerit pois, viikonloppuna en enää pillereitä syönyt. Kierrot on ollut minulla todella epäsäännölliset ja toivonkin pillereiden lopetettuani niiden tasaantuvan. Suututtaa kun ennen ensimmäistä raskautta tiesin päivälleen koska menkat...
  5. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Hei kaikille! Mahtuisiko mukaan vielä yksi yrityksen aloittava? Olisin jättämässä pillerit pois loka/marraskuussa, pikkukakkonen olisi haaveissa, esikoinen on syntynyt marraskuussa 2009. Hieman pieni ikäero jännittää, mutta halutaan miehen kanssa lapset pienillä ikäeroilla ja koskaanhan sitä ei...
  6. L

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hei kaikille! Olen taustaillut ja ajattelin kirjoitella. Eli emme ole mieheni kanssa vielä alkaneet yrittämään toista lasta, mutta tarkoitus olisi vielä tämän vuoden puolella...Jätän pillerit varmaan pois tuossa loka/marraskuun aikana... :) Haittaakos teitä jos pyörin kuitenkin jo nyt täällä...
  7. L

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hei kaikille! Olen uusi palstailija ja ajattelin tulla esittäytymään :) Olen 24 vuotias naisen alku ja ihanan pienen tyttären äiti. Lapseni syntyi marraskuussa 2009. Nyt vauvakuume on vaivannut jo useamman kuukauden, ja miehen kanssa olemmekin puhuneet että haluaisimme lapset pienillä...

Yhteistyössä