Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Onnea Otokalle plussasta :flower:
Täällä alko nyt "virallinen" yk 1, tänään siis kp 1/25-27. Kyllä itelläkin on aatokset aika kovasti vauvoissa... Ei malttas millään odottaa raskautumista, aikakin kuluu niin älyttömän hitaasti!
Hellun martalle ja RockMamalle peukkuja!!!
 
Hellun martalle :hug:

Menin sitten tänään tekemään testin, kun piti apteekista hakea pojalle panadolia ja tulin ostaneeksi parikin r-testiä, apteekin oman ja digin. Päätin etten testaan ainakaan ennen sunnuntaita, mut ollaan lähdössä viikonlopuksi mun porukoiden luo kylään ja testi "huuteli" vessan kaapissa siihen malliin, että pakko oli muka testata! Ja ihan puhdas nega tuli, tein sen apteekin oman testin. Digi saa vielä rauhassa odotella kaapissa, nyt keskityn rauhassa odottelemaan menkkoja ja jos niitä ei kuulu ensi viikolla niin sitten saatan tehdä sen diginkin (kuten todennäköisesti käy). Tulis vaan nyt ne menkat viikonloppuna, niin pääsisi kiinni ekaan viralliseen yrityskiertoon...
 
Menossa jo kp 36/28 eikä menkkoja kuulu. :headwall: Torstaina testasin sen negan ja nyt en todellakaan uskalla enää toivoa mitään. Tilasin ovistestejä, eli ku vain uuteen kiertoon pääsee voi koittaa paikallistaa ovulaation. Mutta jos menkat ei alakkaan ja r.testi muuttuu positiiviseksi, myyn ne mielelläni eteenpäin. :kieh: Eli fiilis on se että jotain on tehtävä vaikkei varsinaisesti asiaan pysty tällä hetkellä mitenkään vaikuttamaan.
 
Kp 20/35-?? ei mitään tuntemuksia puoleen ja toiseen.. Ei yhtään tunnu siltä, että olisi tärpännyt yritys, mutta ei kyllä siltäkään että täti tulisi kyläilemään. Voi, kun sitä toivoisi että kp olisi 28 eikä huitelisi missä sattuu:kieh:

Imetystä olen kovasti yrittänyt lopettaa, mutta neiti on hieman eri mieltä asiasta. Onneksi enään aamulla haluaa tissiä, joten voiton puolella asiassa ollaan. Yksi stressin aiheuttajan sain ratkaistua, kun päätin vielä jäädä hetkeksi kotiäidiksi.

Meinasi ihan unohtua,, onnittelut otokalle!!
 
Viimeksi muokattu:
kp 12/27-32 ja ovistuntemuksia alkaa olla. Odotettavissa on, että se olis tiistai-keskiviikon paikkeilla. Eli puuhakkaita aikoja elellään :D. Jänskättää jo valmiiksi, että onnistutaanko kerta yrittämällä vai rynniikö täti vieraisille parin viikon kuluttua.
 
Terppa tytskät!

Tääl tosiaan siirtyy yritys ainakin loppuvuoteen, ellei jopa ens vuoteen. Kävin gynellä, ja kystahan multa taas löytyi, tällä kertaa oikeasta ovariosta. Parin kuukauden päästä kontrolli, pitäis kuulemma sulaa sieltä itsekseen. Oviksesta ei mitään viitteitä kummallakaan puolella. Eli tjottaillen mennään ainakin kontrolliin saakka. Varmaan pidän itseni listoilla kuitenkin, että pysyn perillä kierroista, mutta mitään toiveita en nyt nostattele ennen kun näkyy, että mokoma mollero on mun sisuksistani häipynyt. Pyh..
 
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Barbapörrö........kp8/26-30....................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 10/26-32.................yk 2........toiveissa 3
Jotain................kp 12/27-32.................yk 1........toiveissa 2
MeMaMi.............kp 12/25......................yk 4........toiveissa 2
Lunea................kp 18/28?....................tjot.........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 19/25-30............yk 10.......toiveissa 2
anneli80.............kp 21/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 29/25-27................yk 0........toiveissa 1
Kaneli................kp 29/30.....................yk 1.......toiveissa 1
RockMama81......kp 33/28.....................yk 1........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 37/28.....................yk 1........toiveissa 3
Gabrielle............kp 38/32.....................yk 1........toiveissa 1
Supuliini.............kp 45/32.....................yk 2........toiveissa 1


Mukana keskusteluissa
Anskuliina
LocoKako
Millimolli
Nannie
Peikko_
Pepe10
Viuhti10

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1
 
ON: Kp 29/30(?) eli jännittäviä päiviä eletään...ei melkein uskalla edes hengittää! Tuleekoahan se täti kylään vai olisiko siellä jokin pikkuinen "papu" jo matkassa mukana? Yk1 tosin menossa eli ei ehkä vielä tässä viheessa kannata toivoa liikoja mutta toivossa on hyvä elää (tosin kyllä kieltämättä vähän hermoja raastavaa kun yksi asia vain liikkuu päässä 24/7). Olen päättänyt että testin teen aikaisintaan tiistaina (aamulla). Jotenkin se testikin pelottaa, jos sieltä tuleekin se nega...:headwall: Kyllä tämä elämä on sitten rankkaa:LOL:
 
Lunea tylsä homma se kysta :hug:. Mutta onneksi sait nyt varmuuden asiaan ja homma saadaan hoidettua pois päiväjärjestyksestä. Ja eihän tässä oo jouluunkaan kuin kolme kuukautta...

Kaneli83 jännityksellä odotellaan, että pääsetkö testaamaan.
 
Lunea: Kurjaa kun yrittäminen lykkääntyy, mutta kuten Jotain sanoi, onneks aika menee nopeesti ja parempi kun tiedätte mitä on meneillään kun vaan ihmetellä ja odottaa turhaan... Tsemppiä!

Kaneli83: Peukut pystyssä, toivottavasti pääset testaileen!!! :)

Jotain: Ei kun virittäytyyn oviksen hyödyntämiseen!
 
Uusi tulossa ketjuun mukaan:) Ihana lukea teidän ajatuksia. Varsinkin kun miehen kanssa ollaan sovittu, ettei asiasta puhuta vielä muille, sillä pettymyksiä saattaa tulla vaikka kuinka paljon. Joten ihana täällä lukea ja jakaa muiden kanssa jännittäviä hetkiä elämässä.. Itse lopetin pillerit vasta tämän viikon maanantaina ja hirveä vauvakuume päällä. Ensimmäistä ollaan yrittämässä ja ikää meillä on 25v. Tekstejä lukiessani mietin, kuinka voin olla näin pihalla näistä kaikista raskaus jutuista;)

Miten nopeesti pillereiden lopettamisesta voi tulla ns.normi ovulaatio? Ennen pillereiden alottamista mulla oli säännöllinen kierto, mutta saas nähä kuinka nyt. En ite oo ajatellu tekeväni ovulaatio testejä..
 
Viimeksi muokattu:
kp.22/35-?? menossa ja kummia tapahtuu. Tänään vessassa käydessä paperiin jäi pieni veri jälki liman kera... Liekkö täti tulossa vai mitä tämä oikein on? en tiedä:confused: Minulla ei kyllä koskaan ole ollut näin lyhyt kiero, mutta katsellaampas miten tässä käy...
 
ON: Tänään kp 30/30?, eikä tädistä tietoakaan...tosin välillä alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia mutta täällä tietysti toivon että olisi merkki jostain muusta . Tekisi mieli jo testata (ClearBlue:n digi-testi jo polttaa kaapissa). Ristiriitaisia tunteita testaamisen suhteen, sillä haluaisin jo tietää onko ketään matkassa mukana mutta toisaalta ei haluaisi tuhlata sitä testiä negan takia. Se tässä harmittaa/mietityttää eniten kun en tiedä kiertoni pituuttakaan tarkkaan... Nyt siis eka kierto luomuna, eli ei tiedä miten sekaisin se keho on pillereiden jälkeen. Tosi ärsyttävää kun ei pysty sanomaan onko kuukautiset nyt myöhässä vai ei
 
HelenaM ; mulla oli kyl heti eka kierrol ovistuntemuksia,en ole ennen sellaisia tuntenut joten ei voi erehtyä... itselläni eka kierto oli 35pv,toinen 30 ja nyt odotellaan,29/30? menossa.. ja ensimmäisen jälkeen tais mennä samaan tyyliin,eli eka kierto pidempi ja siitä tasottui...ens kierrolla ajattelin kokeilla ovistestejä kuite jos ei nyt tärppää..

Niin juu ja taustailen täl palstalla ;)
 
Uusille kuumeilijoilla tervetuloa porukkaan :wave:

Aika monella täällä on jännät paikat. Koskakohan saadaan toinen plussa tähän pinoon (=eli täällä jo odotellaan innokkaasti iloisia uutisia)?

Kp 13/27-32 menossa ja nyt ollaan jo, ainakin limanerityksestä päätellen (sorry inhottava kuvailu) aika lähellä ovista. Eli lemmiskelyä tiedossa jälleen tänä iltana :D
 
Tuntuu että kuvittelen itselleni jotain raskausoireita nyt jo tai sitten ne oikeesti on niitä.. tai sitte menkat alkaa lähipäivinä :D Ruoka ei ole oikein maistunut koko päivänä, lähinnä ällöttää ajatuskin et pitäis jotain syödä.. mut sitte kuitenkin on koko ajan nälkä :D muutenkin sellain äklö olo, mahakin oli aamulla vähän sekaisin.. nännit aristaa vähäsen ja näyttää isommilta ja tissit muutenki vähän turvonneet.. valkovuotoa ollut muutamana päivänä reilusti. Niin ja vkonloppuna oli alavatsa kohdun kohdalta kipeä, ja nyt parina päivänä ollut pistelyä toisen munasarjan kohdalla.Aivastellutkin olen monesti.. Pitää välillä palauttaa itsensä maan pinnalle tuolta pilvistä, mut minkä sille voi kun on vilkas mielikuvitus ja vauvat vaan mielessä :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti JiiMii82 tiedosta:) Täytyypä ruveta seurailemaan ovistuntemuksia kropassa. Ollaan kyllä ajateltu, että tää eka kuukausi vois vaikka lemmiskellä joka toinen päivä, ei ainaskaan tarvis noita päiviä laskeskella ja näin ekalla kierrolla ilman pillereitä se onkin vähän vaikeempaa kun ei kiertoa vielä tiedä. Kiitti Jotain, on mukava olla täällä hehkuttamassa, kun muualla ei voi-> Oon jo kehittänyt pilvilinnoja, josko heti ensimmäisenä kuukautena tärppäis, mutta saapi nähä. Mies yrittää aina välillä muistuttaa, ettei se niin helppoo oo..Kyllähän sen itekki tiiän, meidän kaveriporukassa on moni jo yrittänyt vuoden päivät eikä oo vieläkään tärpännyt:( Joten koko ajan yritän sitä muistuttaa, ettei tarvis pettyä niin kovasti.. Mutta saasnähä koska plussaa näkyy..

Mitä muuten toi "täti" sanonta tarkoittaa, kovasti oon yrittänyt ymmärtää, mutta ei vaan valkene?:)

Voi Nannie, sullahan on hyvät oireet, vaikuttaapa lupaavalta:)
 
Otokka
Hello hello ja puuh puuuuuh plussatuulia jakoon :whistle:!

Täällä eletään viikkoa 5+3 ja olo on tasaantunut. Tissit ovat hieman vähemmät kipeät (tai sitten olen tottunut tähän aristukseen tai sitten öisin kaarituettomien rintsikoiden pito on auttanut asiaa), vatsaa ei kipuile niin kovasti, mutta tuntuu välillä pinkeältä. Makeaa ei edelleenkään tee mieli ja liian suuret ruoka-annokset aiheuttavat pienen pientä kuvotusta. Välillä mietin, että onkohan masussa ketään kyytiläistä, kun ei ole voimakasta pahoinvointia eikä ole oksetuttanut... Onneksi kahden viikon päästä on alkuraskauden ultra ja ensi viikolla voisi käyttää viimeisen r-testinkin oman mielen rauhoittamiseksi :D.
 
Hei, vieläkö vois tulla mukaan kuumeilemaan? Täällä olis vielä ylsi "matti myöhäinen"...Luin tässä illan kuluksi koko ketjun ja hyvin paljon samanhenkistä porukkaa tuntuu olevan. Ja onnittelut Otokalle plussasta!

Lopetin pillerit heinäkuun lopulla ja eka kierto oli 32 pv. Aiemmin pillereiden kanssa oli 29 pv, joten kerkesin jo ekan negan testailla hätähousuna siinä odotellessa. Toka kierto olikin sit vaan 27 pv, joten vähän vielä heittelee. Ovista yritin tikuttaa viime kierrossa, mutten sitä oikein löytänyt. Nyt kokeilussa on sylkitesti ja greippimehut, saa nähdä liekkö niistä apuja :) Nyt on menossa kp 7, joten vasta tuossa kuun lopulla pääsee taas jännäämään. Tai, no jännittämistähän tää on koko ajan. Hirvittävä on vauvakuume, täällä on kiva purkaa vähän mieltään, kun ei oikein muuten juttuseuraa näissä asioissa ole :)
Plussaonnea kaikille!
 
HelenaM siis täti on menkat ;) ja sindi ,mie ainaki otin jo nyt laskuun sen ekanki pillereiden lopetuksen jälkeen,jossaki sanotaan et se on hedelmällisintä aikaa,tiedä sitten..
mut vois melkee lisätä listoille eli mulla kp 29/30 yk 3...saas nähä ylihuomenna mitä testi sanoo,jos ei täti tule kylää ennen sitä : / on kyl rinnat kipee,maha ollu 4pv niinku menkat alkais ja muutenki...tänään ollu huono olo,tiedä sit johtuuko viel vklopusta :p mut toi dpo.siis se on ilmeisesti oviksen pvm? mulla siitä on ollu ihan selvät oireet,hieman sellaset ku menkat alkais tai jotai..ja ihan säikähin eka kierrol ku tuli ku en ole ennen huomannu sellasia,siis eka raskautta toivoes,enkä sillo oikee ees tienny tollasist :D mut nyt ukko tuli töistä joten moi!:wave:
 
Uusille tervetuloa! :wave:
Muutamilla pian jännät paikat, toivottavasti saadaan pian plussauutisia! :)

Omaa napaa sen verran, että kierto taitaa olla jotain ihan muuta, kuin 30 vrk, jos lasken vuodosta eteenpäin, niin nyt taitaa olla jo kp 33/30 eikä näy tätiä (siis ei ole mekkoja). Tein eilen päiväpissasta digitestin ja vastaus oli EI RASKAANA, tuntemuksia kuitenkin on mm. rinnat arat ja "ajovalot koko ajan päällä" (eli nännit kovat ja töröllään), kahvi maistuu metalliselta ja koko ajan vähän huono olo eikä ruoka maistu. Näitä oireita oli aikoinaan esikoisenkin odotuksen alussa eli sen takia olin jo toiveikas, että olisi tärpännyt. Nyt harmittaa ettei menkkoja kuulu eikä näy, ei siis mitään hajua kierrosta tällä hetkellä! :(
 
Heipähei pitkästä aikaa!
Elikkäs, täällä on nyt jätetty pillerit pois, viikonloppuna en enää pillereitä syönyt. Kierrot on ollut minulla todella epäsäännölliset ja toivonkin pillereiden lopetettuani niiden tasaantuvan. Suututtaa kun ennen ensimmäistä raskautta tiesin päivälleen koska menkat alkaa (Hyvä, etten kellon aikaa tiennyt :) ) Ja nyt olen ollut ihan hukassa. Kuitenkin, en nyt vielä sano mitään kierrokseni koska en todellakaan tiedä sitä!
Ja vaikka jätin pillerit pois, niin mennään nyt alkuun "tulee jos on tullakseen", eli ei aleta heti yrittämällä yrittämään! katsotaan vaan kuinka kauan sitä taas malttaa mennä tällä linjalla!
Mutta nyt tytön kanssa nauttimaan syksy ilmasta!
 

Yhteistyössä