Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Hei, täällä olis taas uusi tulokas mukaan! Ihana löytää samanhenkistä porukkaa kirjoittelemasta :) Mukava saada jollekin purkaa ajatuksiaan.
Elikkäs vasta sunnutaina päätettiin pillerit lopettaa ja tässä tyhjennysvuotoa odotellessa. Kierrosta vaikea mitään sanoa, pillerit ollu käytössä nelisen vuotta, ja niitä ennen kierto oli todella epäsääntöinen (28-joskus jopa 50).
Tulee jos on tullakseen -meiningillä mennään, joten mitään paineita en asiasta aio ottaa (toivottavasti!).

Plussatuulia kaikille ja Otokalle onnea plussasta! :hug:
 
Minä en tiedä missä mennään tänään kp 35/28 ja menkkoja ei kuulu, ei näjy... Tein tänään (taas) raskaustestin, joka oli negatiivinen. Menkat todellaaaaa myöhässä jos tulossa ovat.

Pitäiskö tästä lähteä jo itseään näyttämään jonnekin vai odotellaanko? :confused:
 
pikasesti omaa ).( tänään siis kp 30/30,ei menkkoja ja aamutesti liuskasta nega(kylläkin tällä krt löysin viivan paikan...!!),rinnat kipeet,pissalla ravannu koko pvn ja jotenhi huono olo,unet olleet todella todentuntuisia,ja muistaa aamulla kaikki vuorosanatki,eilis illan maha piti outoa pörinää...nämä muistelen oirehtineeni myös esikoista odotellessa...no oli pakko sit kaupasta ostaa uus testi huomisaamuksi ellei täti ennen sitä tule....jännäillään...
 
Nyt kp 32/30 (?) ja vielä "odottelen" tätiä kylään. Laskeskelin että e-laastaria, -rengasta ja -pillereita käyttäessä kierto oli sittenkin se 28, eikä 30. Mutta toisaalta eihän sillä ole väliä, luomukiertohan on ihan eri asia. No ei auta muu kuin odottaa...testin teen vasta viikonloppuna jos täti ei ole tullut ennen sitä (testasin jo hätähousuna yhden negan kp30)
 
Uusille tervetuloa :wave

RockMama81, JiiMii82 ja Kaneli83 kovasti plussatuulia teille. Toivottavasti ne negat ei pidä paikkaansa. Mutta jännäillään.

Itsellä kp 15/27-30 ja omista tuntemuksista päätelleen ovis on melko varmasti ollut joko eilen tai sitten se on tänään. Riippuu nyt pitkälti tuosta kierron vaihtelusta. Toivottavasti olis vasta tänään, koska eilen meni suunnitelmat lemmiskelyn suhteen vähän plörinäksi. Miehen päivystys pikkasen veny ja hän kotiutui töistä vasta yöllä puol kahden aikaan. Joten itsehän oon ollut siihen aikaan jo tukevasti unten mailla. Lisäksi itsellä painaa flunssa päälle ja kuumetta on tällä hetkellä yli 39. Mutta jos kuitenkin varmistelis vielä tänään. Mies lähti juuri viemään esikoista isovanhemmille täksi päiväksi hoitoon (jotta saan itse levättyä tän kuumeen kanssa), mutta tulee vielä kotiin muutamaksi tunniksi "nukkumaan" ennen kuin pitää taas lähetä töihin. Mutta katsellaan nyt... Jotenkin on vaan itsellä sellainen olo, että luultavammin tää kierto menee nyt ohi ellei sitten maanantain seksi-ilta olis täyttänyt tehtäväänsä.
 
Täällä aloitettu oviksen bongaus ihan ovistesteillä. Enpä ole moisia tikkuja ennen käyttänyt, mutta nyt ajattelin kokeilla. Helpottaa ajoitusta, kun nykyään ei ihan koska vaan pääse noita vauvantekopuuhia harrastamaan.

Tsemppiä loppukierrossa kärvisteleville!
 
huhuhuhuomenta!
Joo-o,täti tuli :'( eli miulla siis kp1/30 yk4 mietin noita ovistikkuja et pitäiskös tilailla,mistä ootta tilannu ja minkähintasia?hyviä sellaisia kiitos :D ja kuinka nopeesti saapuvat postissa?
Vaikka mulla onkin selvät ovisoireet niin tasan tarkkaa pv en tiedä,joten olis kiva tietää :)
RockMama81 ja Kaneli83,teille viel plussatuulia ;) ja muilleki joil nyt lähel...
 
Minä ostin ihan Cittarista noi testit. 10 kpl makso 9,90 e. Ja ihan ok:lta vaikuttaa. Eilen ei vielä näkynyt mitää, tänään tuli jo ihan selvä, mutta vielä hailakka viiva. Ovis siis lähenee. Omien laskujen mukaan pitäs olla viikonloppuna.
 
tilasin netistä,tulee suoraan kotiin... maksoi 15.50€ 21testiä(tarj.) ja kaupan päälle sai raskaustestin...joten ei hirveen hintasta,saa nähä miten sit toimivat,jännää :D milloi kannattis alkaa tikutteleen sit kp10?? luultavasti tuos kp12 aikoihin on tapahtunu.. jos oikein muistan...
 
Heippa vaan kaikille ja tervetuloa uusille munkin puolesta!

Musta tuntuu että tää kierto on menny jotenkin super hitaasti, koko ajan miettii että eikö jo vois testata tai että eikö jo vois olla se pv että vois testata. Mä sain toisenkin ovisplussan bongattua tässä kierrossa oisko ollu joku kp 16 tai jotain no sillai kuitenkin että viimeviikonloppuna olis ollu ovis ja siihen sopi hyvin limat ja kaikki tiedä sitten mikä se eka oli jossei ovis... Mietityttää vaan kun oon lukenu että jos ei ovuloi ennen terokuurin alkua se jättää oviksen pois ja alotin juuri uuden kymmenen pv kuurin niitä edellisenä päivänä siitä ovisplussasta, niin mietin että tulikohan sitä ovista kuitenkaan sit viikonlopun aikana... Ja mieskin oli pitkää päivää töissä viikonlopun joten makuuhuoneessa eleltiin aika hiljasia aikoja, mutta ehti siinä nyt pari kertaa touhuileen...
Tuntemuksia on vaikka millasia ja oon koko ajan ihan varma,että tällasia ei ollu kyllä viimekierrossa, mutta enhän mä oikeesti muista joka nippausta sun muuta mitä on tai ei ole ollu edellisissä kieroissa, pitäis varmaan kirjata pian ylös jokainen kolotus ja sit vertailla niitä :D Ainoa uudenlainen tuntemus oli, tiedä sitä liittyykö se mitenkään siihen että jos olisin raskaana (tuskin) mutta tästä mä olen varma,että koskaan aikasemmin mulla ei oo, mutta mun leikkausarpea (esikoinen synty sektiolla) on "sisältä päin" alkanut kivistää/kutittaa, en tiedä kuinka kuvailisin sitä tunnetta, mutta siis siinä ei oo ollu minkäänlaista tuntoa / tuntemuksia moneen aikaan.. Tiedä sitten mikä se on :) Mutta minä tietysti olen ihan varma kuinka se on merkki siitä että nyt siellä on joku kyydissä ja jotain erilaista alkaa kropassa tapahtua.. Voi mua tyhmää :D!

Tyttö herääkin päikkäreiltä pitänee mennä..
Alice
 
:( pöh.

Mitenkähän tämänkin selittää, että täti tuli tänään. Menkat siis viikon myöhässä??? Kuinkahan tässä nyt määrittelee ovulaatiotansa muilla ku tikuilla. :| Mulla on ollut oikeasti säännölliset luomumenkat monta vuotta!!!! Huokaus, huokaus, huokaus.

kp 1 sitten mennään.
 
Rockmama81:lle ja JiiMii82:lle pahoittelut tädistä ja tsemppi:hug:.

Oma toivo heräs vielä tän kierron suhteen kun alavatsalla tuntuu nyt todella selvääkin selvemmin sellainen ikävä nipistely. Eli josko se ovis oliskin vasta nyt. No jos näin on niin eipä mennyt aamun varmistelut ainakaan hukkaan. Nyt vaan tahtois, että loppuaika kierrosta menis joutuisasti niin sais tietää onko onnistanut. Eli odotusta ja odotusta tiedossa.
 
Jotain: voi kun voi kun voi kun se olis SITÄ!!! Uskon sun puolesta niin.

Omasta puolesta toivo on mennyt, tänään kp1/?. Eilisellä gynekäynnillä jo selvis etten oo raskaana ja eilinen töissäoloa lukuunottamatta meni itkiessä, tuntu niin siltä et olisin... Terolutit mulle määrättiin pitkän kierron takia ja murehdin että miten oviksen käy kun ovisplussa tuli edellisessäkin kierrossa vasta kp26. Se sentään selvis, että ovuloin ainakin ed. kierrossa, vasemmalla puolella kuulemma näky et munasolu oli irronnu.
 
Moikka,

Laskeskelin tässä, että ovislaskurin mukaan, että mun hedelmällisimmät päivät pitäis olla nyt meneillään ja ovis pitäis olla pe 8.10 (tässä kierrossa on kyllä vielä pillereiden vaikutusta, joten saas nähä kuinka pitää paikkansa), vielä ei ainakaan mitään ovistuntemuksia kropassa ole.. jännää..:D mulla olis kp 14 meneillään ja kovasti odottelen, josko tää kuukausi vois mennä nopeesti ohi ja pääsis testailemaan..

Tsemppiä niille uuteen yritykseen, jos täti on tullut vierailemaan!!:hug:
 
Tervetuloa uudet keskusteluun mukaan!

ja pahoittelut tädin yllätteneille : / Tuo on kyllä todella inhottavaa,että menkat on selvästi myöhässä ja silti ei plussaa tule!Ei kai se muu auta kun yrittää taas ens kierrossa sitten.

Oon lukenut teidän juttuja,mutta en ole muutamiin päiviin kirjotellut.Meillähän oli se tilanne,että piti vielä ootella seuraavat menkat ja sitten aloittaa yritys.NO,pieni varaslähtö otettiin.Mutta en tiedä menikö ovis kuitenkin ohitse :confused: yleensä tunnen sen tarkasti ja selvästi,mutta nyt tästä kierrosta en.Jotain pientä ehkä.Voi olla,että ajoitus meni pieleen.Ja täytyy kyllä sanoa,että ompahan paljon vaikeempaa "tehdä" toista,kun on tuo esikoinen tuossa hääräämässä.Eli illat aikaa sitten kun hän on yöunilla.Mutta nyt on menossa kp 19 ja kierto on vaihdellut 28-32.Mutta ei mulla oo nyt sen kummempia paineita,että jos ei tärppää,niin ei oo maailman loppu.En pidä kovin todennäköisenä plussaamista.

Mutta teille muille peukutan plussatuulia =)
 
Gabrielle harmi juttu. Ei varmaan paljon lohduta, mutta tässä tulis virtuaalinen :hug: sinne suunnalle. Mutta positiivistahan on, että sait sen lääkityksen niin saat kierron pituuteen enemmän tolkkua. Eli ens kierrosta tärppää jo :)

Anskuliina onnittelut varaslähdöstä. Eihän sitä tiedä vaikka oliskin tärpännyt ;)

Kp 16/27-30 ja nyt ei oo enää minkäänlaisia tuntemuksia. Eli olettaisin tästä oviksen jo olleen. Tosin sitä kirkasta limaa vielä tulee jonkin verran kun paperilla pyyhkii. Joten sen suhteen oon vähän hämilläni. Täytyy varmaan taas kerran googlettaa kaikki mahdollinen ovulaatiosta, kuukautiskierrosta ja hedelmöittymisestä ja vähän tutkia asiaa. Touhu alkaa siis olla aika neuroottista :D. Jotenkin en uskalla toivoa saavani plussaa vielä tästä kierrosta, koska kun liian tiedohaluisena luin jostakin nettisivustolta, että parhaissakin tapauksissa yhden kuukautiskierron aikana mahdollisuus plussaan on vain 25 %. Eli homma on niin monesta jutusta kiinni. Toisaalta toivon olevani jotenkin ihmeellinen olento, jonka kroppa ei mokomista prosenteista paljon perusta. No ei voi kuin todeta, että tieto lisää tuskaa.
 
Jotain: Hassua, mutta lohduttaa, kiitos... Toivotaan että lääkkeistä olis apua! Onhan siellä nyt sit touhuttu jos ovis on ohitettu?! ;) Oon ihan varma, että sun kroppa ei prosenteista perusta eikä ole lukenu niitä sivuja! :LOL:
 
ON (sori taas): Kp 33 muuttui sitten eilen kp1:ksi . Olisihan se ollut liian helppoa jos jo heti ekalla kerralla olisi tärpännyt...Vähän oli pettymyksen tunnetta ilmassa eilen mutta nyt yritän keskittyä tulevaan ja uuteen kiertoon! Eli minulle voi siis laittaa kp 2/32 ja yk 2. Nyt vain odotellaan että täti tekisi lyhyen vierailun niin että pääsisi taas yrittämään
 
Gabrielle juu touhuttu on ;) mietin, että olisko eilen pitänyt vielä varmistella, mutta koska miehelle pukkas taas päivystys päälle niin se sitten jäi. Mutta yritän nyt lohduttautua sillä, että pikkukaverit on vähän pidempi ikäisiä kuin munasolut.

Kaneli83 pahoittelut tädistä, mutta oikealla asenteella oot liikkeellä. Eli onnea uuteen yritykseen.

Täällä mennään siis kp 17/27-32 ja aika tuntuu matelevan.
 
Otokka
Huomenta kaikille!
Tänään on meikällä 6+0 *poks* ja sen kunniaksi halasin heti aamusta vessanpönttöä :x. Eiköhän tämä riitä omasta navasta.

Olen mielenkiinnolla seuraillut vieläkin keskustelua tällä palstalla ja voi että, miten toivon plussia teille kaikille! Etenkin jaksamista niille, joille viime kierron täti ei tullut ajallaan ja nostatti turhia toiveita (RockMama81, Gabrielle, Kaneli83 ym.), iso halaus :hug:. Tämä on varmasti Se kierto jollekin täällä! Puuuuhh puuuuuuuuuuuuuuuuh :whistle:
 
Pikaisia kuulumisia töiden lomasta, ihan hullu viikko takana! Koitan tuossa huomenissa tai jossain välissä päivittää listat ajantasalle. Paljon on uusia, tervetuloa! Ja muutamilla päättynyt kierto ikävästi, pahoittelut ja halit. :( :hug:

Oma kroppa heittelee viel vähän häränpyllyä, tosiaan su-ma vuosin kuin seula, sitten väheni niin, että eilen ei tullut enää mitään. Tänään sit tuossa puolilta päivin taas kunnon roiskaisu (sori :D ). Toivottavasti tää nyt lakkais ees sunnuntaihin mennessä...

Mutta nyt loput hommat kasaan ja LOMILLE!
 
Kuulkaas naiset! Olen niin huonomuistinen että haluaisin kysyä että laskettiinkos ne kiertopäivät menkkojen viimeisestä päivästä vai ensimmäisestä? :O Niin ja missäs kohtaa kierrosta ovista voisi pongailla? Kait musta on äidiksi tultua tullut niin huonomuistinen etten ihan oikeasti muista yhtään :/ ja siitä ei ole edes pitkää aikaa kun viimeksi olen näiden samojen asioiden kanssa kamppaillut!

No mutta, plussatuulia kaikille ja harmittelut kaikille kenet täti yllätti!
 
RockMama81, JiiMii82 ja Kaneli83 pahoittelut tädin tulosta ja samalla plussaaaa puhuri puhallus, että tää ois se tärppikierto teillä kaikilla, kuten muillakin listalaisillamme! :heart:

LocoKoko menkkojen eka päivä on kiertopäivä 1 eli siitä alkaa uusi kierto, kun vuoto alkaa. Ja ovis on aika yksilöllinen juttu, mutta käytännössä kierron keskivaihessa pitäisi olla ovis, mikäli kroppa toimii "normaalisti" eli jos sun kierto on esim. 30 vuorokautta, niin ovis ois siinä noin kierron 15 päivä, mikäli on uskomista noihin keskiarvolaskureihin.

Barbapörrö
nyt vaan peitot heilumaan ahkerasti! ;)

Otokka kiva kun käyt aina moikkaamassa meitä! :wave:

Jotain tsemppiä ajan kulumiseen!

Omaa napaa... ei kuulu tätiä ei! Tein tänään vielä varmuudeksi yhden raskaustestin ja ihan pelkkää negaa (minkä jo tiesinkin), mutta alkaa jo ahdistaa, koska en edelleen yhtään tiedä kierrosta. Oisko voinut olla, että mulla oli silloin heti kierukan poiston jälkeen joku "puhdistusvuoto" viikon verran ja sit siitä viikon päästä oikeesti menkat, kun vuosin muutaman päivän, vaikka silloin ei kyllä ollut mitään menkkaoireita? Gyne katsoi silloin kierukan poiston yhteydessä ultralla, että munasarjat ja kohtu on ok eli siellä puolella ei pitäisi olla häikkää... Naama on alkanut kukkia eli näppylää puskee, ei kiva! :headwall: No ensi viikko on lomaa töistä, josko vaikka täti yllättäisi ja pääsisin selvyyteen missä mennään??
 

Yhteistyössä