**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Minsku: Ymmärrän. Me yritettiin esikoista vain puoli vuotta, mutta muistan että silloinkin joka kuukausi oli tosi murskafiilis. Kiertopäivien laskeminen, oviksen bongaus, odottaminen ja kaikki muu saa aikaan sen että elämä pyörii vain ja ainoastaan raskautumisen ympärillä eikä mikään muu mahdu kaaliin.

tinker: tervetuloa mukaan :) Mullakin kesti hetken ennen kuin tajusin kaikki termit, mutta nyt rupeaa jo olemaan aika selvää :) Mulla muuten tuli myös viimie kierrossa ekan kerran ikinä ruskeaa vuotoa vähän kesken kierron! En yhtään tiedä mitä se sitten oli.

plussia kaikille!
 
Tarkistin nyt tuon ovulaation vielä kalenterista, eli se olikin viime tiistaina :D Huomenna siis tulee viikko siitä.. Mietin voisiko tuo ruskea vuoto sitten olla kiinnittymisestä? Sitä tulee vaan pyyhkiessä, eikä joka kerta ja on sellasta vaaleen ruskeata? Saa nyt nähdä, toivotaan että olisi, mutta toivo alkaa jo hiipua näiden kuukausien jälkeen: /
 
Mua väsyttää, selkää särkee, kuvottaa, paleltaa yms...
En kuitenkaan jaksa ( tai halua ) uskoa että olisi nyt tärpännyt, vaikka kaikki oireet viittaakin taas siihen..
Mutta niin on viitannut jo monta kertaa ennenkin.

- toivotaán parasta ja pidellään sormet ja varpaat ristissä -
 
Moikka kaikille!
Aattelin tungeksia tänne teidän porukkaan mukaan oottamaan ja toivomaan plussaa=)
Jos jotain itestäni kerron, niin oon pian 25v., mies 29v. ja ihana poika 11/08.
Oon toivonu pikkukakkosta jo oikeestaan siitä lähtien kun poika synty, mutta varsinaista yritystä ei oo alotettukaan vielä. Mutta nyt kun molempien työkuviot ym. alkaa olla kohillaan, niin vauvakuume on jo hillitön minulla:LOL: Mies toivoo myös toista muksua, joskaan ei ihan niin kauheella höyryämisellä kuin mä:)
Nyt mulla alkaa näköjään kp1, kierto venähti 34 pv. Normaalisti kierto 29-31. Tilasin tuossa just megapaketin ovis- ja raskaustestejä jo, joten yritys alkakoon tässä kierrossa:D
 
************Torstai 2.9.**************



MUKANA:


Colatin..................poika 02/2005...................kp 54/24-30 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 43/42 *yk 10
Bretagne...............poika 06/06......................kp 30/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 29/29 *yk 5
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 28/26-34 *yk
Kinkula.................poika 09/09.......................kp 27/28-34 *yk 2
juuri......................tyttö 04/08........................kp 26/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 25/28-30*yk 2
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 25/25(-29) *yk1
Tinker_.................esikoinen 05/08................kp25/27-28 *yk11
waaka...................esikoinen 09/08................kp 23/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 21/26-29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 20/ 25 * yk 5
Hannaliina..............tyttö 05/10....................kp 20/30 *yk 1
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 19/32 yk 2
Kr80....................esikoinen 11/08................kp 19/29 *yk3
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 17/29-39 *yk 10
Kristiina81...............poika 11/00.....................kp 17/? *yk ?
neito84..................poika 07/08.....................kp16/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 16/28-30 *yk1
iines83..................poika 10/09......................kp 16/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 16/29-31 *yk1?
Auneli....................tyttö12/08........................kp12/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp10/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp9/29 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09......................kp 8/33 *yk 2
Collins...................tyttö 12/06.......................kp 8/27 *yk2
Milja-85...............poika12/08........................kp 8/30-31 *yk 2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 7/28 *yk2
Tinttu...................poika 11/08......................kp4/29-31 *yk 1
Ninnu-liini.............tyttö 02/09......................kp 4/24-28 *yk 2
TAUSTAILEMASSA:

Joole
kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku.....................tyttö 04/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :


2010
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), Koiramamma (yk3)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
n
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Kinkula Tinker_ ja Tinttu :flower:
Tinker_ Enosannu laskea sun kiertopäivääsi niin ilmoitatko sen niin osataan laittaa sut oikeaan kohtaan listalle. Siellä alkaa olla listan yläpäässä paljon niitä joilla on kp täynnä =) Toivottavasti on napannu.
Mun pitäis ma asti kärvistellä vielä, tänään tuli raskaustestit postissa..millonhan sitä uskaltais kokeilla...
 
Tänään tein vähän aikasee raskaustestin ku selkä niin kipee ni halusin varmistaa et voiko buranaa syödä ja sain siihen haamu viivan, niin selkeen et mieskin sen näki:) mut on vaan se ongelma ku en yhtään muistan katsoa monelta sen tein ni en ole varma menikö se 10 min aika umpeen ja olisko se sittenkin vain roskishaamu:ashamed: Kääk kyl on ihminen typerä:headwall: Mut huomen teen uudestaan ni toivotaan parasta ja pelätään pahinta....
 
Hip hei!! ostin eilen ovist testejä. ja teinkin eilen jo yhden ja oli se viel nega mutta tuli haalee viiva tulkitsin sen negaks. huomen uudestaan eikö?? tai pitäskö odottaa loppu viikkoon.. mullahan on vast 7/29 se ja siin lukee 12-13päivää.. hmm.. kai sen peittojen heiluttelun vois alottaa jo.. ;) ja jatkaa sit vaan pitkälle pitkälle.. :D

huomatkaa tää on viiminen yritys kerta ja sit lopetan yrittämisen ja keskityn siihen että saan töitä tai siis asiakkaita.. :D alan tekemään rakennekynsii

plussa onnea kaikille ja onnea jo plussan saaneille..
 
Täällä katsastettu teidän kuulumisia päivittäin, omista ei aina kerkeä kirjoittelemaan joten tulin korjaamaan tämän vahingon ;)

Kp 29/29 ja huomenna sitten odotettavissa menkkoja (pessimisti ei pety! ) ihanasti meidän 3v hääpäivänä kuten tuossa jo sanoinkin, mähän en edes naimisiin menessä osannut olla ilman menkkoja joten tavaksihan se täytynee ottaa vuosittain :kieh: Perjantaina hätiköiin ja testailin. Tyylipuhdas nega aiheutti hetkellisen notkahduksen mielialaan mutta onhan tässä aikaa. Jotenkin vahva ovis+ aiheutti ehkä "odotukset" turhan korkealle. Mutta katsellaan sitten ensi kierrossa...

Onnittelut kaikille plussanneille :heart: ja tervetuloa uusille! Olkoon aikanne pinossa lyhyt!!!

Nyt kotitontuksi jotta kämppä näyttää hieman paremmalta kun mies ja poju saapuvat kotiin!
 
Juu elikkäs nyt olisi menossa kp23/27-28. Mäkin oon noita ovistestejä tehnyt ja ihan niissä tulevien ohjeiden mukaan. Ekaa kertaa kun tein niin tein pidemmän aikaa, että varmasti huomaa sitten. Koskaan ei oo toisesta viivasta tullu tummempaa, mutta saman vahvuinen ja sitten teen sen sylkitestin joka on kans aina näyttäny samaan aikaan.
*muoks*vielä sen verran, että meille tämä on 11yrityskerta
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan!

Onnea plussanneille, toivottavasti perässä tullaan! Työkiireiltä en ole ehtinyt täällä käydä kirjoittelemassa, lukemassa käyn kyllä useammin ;)
Meillä tilanne tosiaan, että kp 14/28-38 menossa, jotenka tärppipäivät vois olla tästä eteenpäin pari viikkoa. Vuodon loputtua ollaan vasta pari kertaa ehditty lapsentekopuuhiin... :p Mutta nyt sovittiin ukon kans, että vähintään joka toinen päivä pökköä pesään :LOL:

Mulla meinas tossa ennen noita viimisiä menkkoja jo epätoivo iskeä, joten Minsku82, ymmärrän kyllä hyvin aikomuksesi...

Tsemppiä vaan kaikille, toivotaan meille kauheasti plussia! =)
 
En sit malttan odottaa ja tein päiväpissast first signal testin ja kyl siihen kaks viivaa tuli, toinen haalee mut kuitenkin:) Jos se huomen sit vahvistuis..kääk toivottavast en tipu korkeelta ja kovaa....
Koiramammalle tsemppiä huomiseen:flower:
heidi-80 Teit testin aika aikaseen ni turha viel heittää kirvestä kaivoon:)
 
Iltaa kaikki! :) Mulla ollu muutaman päivän metallin makua suussa.:O Ja nipistelee alavatsaa. Varmaan kuvittelen itelleni kaikki oireet.. Enkä kauheesti uskalla toivoa enkä unelmoida että olis heti ekasta kerrasta tärpänny. Mut onko kellään muulla ollu tota metallin makua suussa alkuraskaudesta? Nii meillä siis yk 1.:heart:
 
Onna onnea Heissulle plussasta! Kyllä ne viivat siitä vahvistuu :) Minä oon kyllä niiiiin epätoivonen noiden raskaustestien kanssa. Pari päivää sitten tein testin kun kierto venähti pitkäksi ja testi oli koko ajan niin nega kuin olla ja voi. Silti mä kävin vähän väliä penkomassa roskiksesta testin ja yritin joka valossa kattoo,oisko siihen tullu ees roskishaamua:ashamed: Lopulta mä hermostuin itteeni niin paljon että työnsin testin kakkavaipan sisälle, enkä enää kurkkinu sitä :)

heidi-80 :hug:

Voi että tuntuu niin pitkälle tää aika kun oottelee että täti pakkaa laukkunsa ja häipyy.. Plaah.
 
Mä en oo taas päässy tänne moneen päivään!
Tänään siis 28/28. En mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan. Tuntuu ihan siltä että menkat ei ois alkamassa mutta ei oo mitään muutakaan oireita. Ja se haamujen haamu ei oo kirkastunu siitä joku päivää sitten tehdystä testistä,tänään tei ihan kokeeksi testi ja nega oli.

Onnea Heissulle plussasta!
 
Tää on tätä…. Nyt taitaa olla kp 16 ja nyt rupee jo oireita löytymään. Just tätä halusin yrittää välttää, mutta ei voi mitään….
Ja sen takia uskoisin näitä tuntemuksia mahdolliseksi koska uskon että ovis on saattanut olla viime viikolla jo kp 9.
Kierrosta ei hajua, koska juuri lopetin ehkäisyrenkaan käytön.
Mulla on ajoittaista ällötystä. Vähän enemmän väsymystä kuin normaalisti. Alavatsassa tuntemuksia, kuin turvotusta tai jotain painostusta.
Ja koko ajan vatsa mulisee ja vähän ilmavaivoja.
En kyllä usko, että nämä tuntemukset voisi johtua raskaudesta, mutta tällaisia nyt kuitenkin on…

Taas oli plussa tullut! Kivaa! Ja paljon onnea Heissulle siitä!
Tervetuloa uusille kuumeilijoille.

Korjaisitko listaan, että poika on syntynyt 11/08 ja yrityskierto on ensimmäinen. Kiitos!

Plussaonnea testaajille.
 
Ootteko tilannu tuolta kotitesti.fi sivuilta testejä? Mulle pitäis tänään tulla sieltä 10 paketti raskaustestejä.:) Toivottavasti en kaikkia ehdi käyttää.:D Välillä tulee ajatuksia että mitäs jos ei pärjätäkkään kahden pienen lapsen kanssa. Mutta silti en malttais oottaa niitä kahta viivaa:heart:
 
ONNEA KOIRAMAMMA!! Ja hyvää hääpäivää :)

Tänne ei mitään uutta, tänään kp 15, eikä mitään hajua koska ovis on/oli/tulee. En ole koskaan sitä bongannut. En kyllä ees yrittäny, ku oon vaan aina ajatellu et joo, se on kp14 :ashamed: Kun kaikissa yksinkertaisissa oppaissa niin sanotaan. No, tässä nyt sitten pupuilua joka toinen päivä niin eiköhän se ovis tule hyödynnettyä, jos sitä nyt tässä kierrossa on :) Ehkä ens kiertoon ostan noita ovistestejä, ihan mielenkiinnon vuoksi. En ole koskaan niitä käyttäny.
 
Hei kaikille!
Olen uusi palstailija ja ajattelin tulla esittäytymään :) Olen 24 vuotias naisen alku ja ihanan pienen tyttären äiti. Lapseni syntyi marraskuussa 2009. Nyt vauvakuume on vaivannut jo useamman kuukauden, ja miehen kanssa olemmekin puhuneet että haluaisimme lapset pienillä ikäeroilla. Emme ole aloittaneet vielä yrittämistä koska tyttäremme on vielä niin pieni ja sen takia haluaisinkin kuulla teidän tuntemuksia asiasta...mitkä tulisivat olemaan lapsenne ikäerot? olenko liian malttamaton jos haluaisin aloittaa yrittämisen jo nyt vai kannattaako minun vielä haudata vauvakuumeeni hetkeksi? Kiitos teille ketkä vaivautuvat vastaamaan! :)
 
Heips!
Uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu mukaan! :) Esikoinen syntynyt 11/08. Raskausaikana seurasin silloista marrasmurujen ketjua ja päätin osallistua, kun seuraava olisi tulossa. Toinen on ollut pitkään ajatuksissa, mutta oma mukavuudenhalu vei voiton. :D Nyt vasta tuntuu siltä, että energiaa riittäisi myös uudelle perheenjäsenelle. Esikoista yritimme lähes kaks vuotta, joten aika hermona tässä ollaan... meneekö taas pieni ikuisuus vai tuleeko toista ikinä?

Käynnissä on yk 3 ja kp 19/29. Viime kierrossa mekat oli jo pari päivää myöhässä ja kaikki oireet mitä vaan voi olla, mutta kyllähän se vuoto sitten alkoi. Voihan pettymys! Olen aika mestari oireiden keksimisessä... ;) Kauheen kätevää se tietty olis olla ajattelematta koko asiaa, mutta ei se vaan onnistu.

Onnea kaikille jo plussanneille ja tsemppiä plussaa odottaville!
 
Tervetuloa LocoKako ja kr80!

LocoKako: Meillä esikoinen syntyi lokakuussa 2009. Mies halusi heti saman tien yrittää toista kun haluaa mahd pienen ikäeron. Itse olin niin väsynyt että en millään halunnut. Nyt on kuitenkin jo jonkin aikaa vauvakuume nostanut päätään ja nyt sitten yk1 käynnissä :) Jos heti tärppäisi, niin ikäeroksi tulisi 1v8kk. Onhan esikoinenkin silloin vielä pieni, mutta uskon, että sitä rankkaa vaihetta kestää kuitenkin vain vähän aikaa, ja sitten myöhemmin on ihanaa kun lapsista on seuraa toisilleen. Mä myös pitkään mietin että miten uusi odotus vaikuttaisi meidän pienen tytön elämään, kun äiti on väsynyt. Mutta nyt tyttö alkaa jo kävellä jne niin tuntuu että ei se ehkä niin kamalaa olisi :)
 

Yhteistyössä