Hakutulokset

  1. T

    Soitanko vai enkö soita.. yhdelle ihanalle miehelle..

    itsekin ajattelin, että eikös mies jo seuraavana tai sitä seuraavana ilmottele itsestään, jos on kiinnostunut:(
  2. T

    Soitanko vai enkö soita.. yhdelle ihanalle miehelle..

    Ne oli lähdössä toiseen baariin juuri ja minä myös kaverini kans eri baariin, eli ei siinä mitään niin outoa ollut. Mä oon 30 ja tää mies pari vuotta vanhempi. En tiiä oliko se keräämässä puhelinnomeroita, kun itse ehdotti, että antaa numeronsa. Pyysin sitten kokeileen, että tuleeko se edes mun...
  3. T

    Soitanko vai enkö soita.. yhdelle ihanalle miehelle..

    Tapasin perjantaina baarissa tosi mukavan oloisen miehen, oli ihan hyvän näkönenki. Kerettiin hetki jutella, se lähti kaveriden kanssa toiseen baariin. Tuli itse jutteleen ja sanoi katselleensa mua illan aikana. No se ehdotti, että ois kivas nähdä joskus, annoin varmaan vähän kuvan ettei...
  4. T

    Mä tiedän ettei ketään kiinnostaa nää ukkomies-avaukset, mut mun on pakko kertoa

    Näitähän niitä riittää:) Mitä enempi pistät vastaan, sen enempi ne yrittää:( Hyi!
  5. T

    Naapurit omii mun pihan, nyt oli jo ruohokin leikattu...

    Olen varma, ettei huoltoyhtiö ole nurmikkoa leikannut. Se ei nyt eniten tässä kismitä, vaan se, että jos naapuri pesee toisen etupihalla auton, niin mitähän seuraavaksi. Esim. jos alkais säilyttää rojujaan siinä, niin sitä en nielis.. Ja kyse nimenomaan asemapiirustuksesta, ei kaavasta, kuten...
  6. T

    Oliko tää flirttiä vai pelkkää ystävällisyyttä?

    Ajattelisin, että se on kiinnostunut susta. Jos ois vain kaverina kysynyt mökille, niin ei ois jalallaan sun jalkaas hivellyt. Ja ne katseet ja hymyt voi o?la aika varma merkki.. Ootat pari päivää, jos mitään ei kuulu, niin pyydät muka ohimennen sitä drinksulle tai syömään. Nyt se voi olla siinä...
  7. T

    Naapurit omii mun pihan, nyt oli jo ruohokin leikattu...

    Asemakaavaan mukaan rajat menee niin, ja ennen kauppoja myyjän kanssa ne käytiin läpi. Eikai mulla tulisi mieleenkään mennä esim. toisen naapurin pihalle lapsen kanssa leikkimään toisen olohuoneen ikkunan alle, saatikka ajaa edes autoa toisen pihalle- puhumattakaan että pesisin auton toisen...
  8. T

    Naapurit omii mun pihan, nyt oli jo ruohokin leikattu...

    Asun päätyhuoneistossa. Siis oli leikattu vaan etupihan nurmikko ei taka ja sivupihaa. Ei tässä mitään vesiletkuja mene, niillä täytyy olla oma omalla pihalla, koska mulla ei ole. Naapurilla ei ole omaa pihaa kun sen verran, että siihen voi ajaa auton, mutta ois kai sen voinut siihenki ajaa ja...
  9. T

    Naapurit omii mun pihan, nyt oli jo ruohokin leikattu...

    omistusasuto itsellä, myös naapurilla. No en niin kivana eleenä ottanut auton pesua, kun ois voineet pestä tuossa omalla pihallaanki, mihin sopii auton ajamaan, on tosin soratie. Jos ois kysynyt, että voiko pestä, ois ollut ok, mutta ei ollut kiva, kun toinen pesi yhtäkkiä autoa oh ikkunan...
  10. T

    Naapurit omii mun pihan, nyt oli jo ruohokin leikattu...

    Muutin pari kk sitten rivitaloon, jossa on pieni pläntti etupihaa ja yhtä vähän sivu-ja takapihaa. Naapurilla on vielä vähemmän pihaa, kun asuu keskellä. Naapuri antaa koirien kuleskella meidän pihalla, syödä luuta ja kusta ja makoilla etupihalla (olohuoneen ja terassin edessä). Itse en pidä...
  11. T

    Narsistin uhrina oleminen

    Onko muita, jotka ovat olleet "narsistin uhrina" ja pääseet irti siitä? Tai tunnetko ketään, joka on sellaisessa suhteessa eikä pysty lähtemään siitä? Itse olin 10v. sellaisessa suhteessa ja kolme vuotta sitten viimein lähdin palaamatta enää takaisin. Lapsi oli alle 1-vuotias, kun viimein...
  12. T

    Perinnönjako

    Osaisko joku neuvoa, mihin pitää ilmoittaa, jos haluaa perinnöstä lakiosan jaettavaksi? Vanhemman leskelle ilmoitettu kauan aikaa sitten hlökohtaisesti, mutta hän ei haluaisi jaakaa vaan pitää kaiken itsellään. Laki oikeuttaa kuitenkin rintarepillisiä saamaan lakiosaan. Onko jokin aika...
  13. T

    Koulukiusaaja se vaan porskuttaa hienoine taloineen, asuntoineen, matkoineen, perheineen...

    :( Päällisin puolin kiusaajan elämä voi näyttää hyvältä, mutta voi olla ihan jotain muuta. Kiusaajalla on aina omat ongelmansa kiusaamisen taustalla, esim. huono itsetunto, yksin jäämisen pelko tms. Osa heistä varmasti katuu käytöstään aikuisiällä, ne jotka eivät omaa empatian tunnetta, eivät...
  14. T

    pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

    Huuhkajatar: brunette, hieman pulleahko, arvostettu ja tuntee oman arvonsa, mukava ja sosiaalinen tyyppi:) Lilii lisänimetön: iloinen, hillytty ja rauhallinen, hyvä ideoija ja mukaansatempaava kimalle: bilettäjätyyppi, tummat pitkät hiukset

Yhteistyössä