Mä tiedän ettei ketään kiinnostaa nää ukkomies-avaukset, mut mun on pakko kertoa

  • Viestiketjun aloittaja tapahtuipa eilen
  • Ensimmäinen viesti
tapahtuipa eilen
..miten oksettavan miehen mä tapasin eilen illalla terassilla. Se teki kaikkensa iskeäkseen mut, aivan kaiken. Loppuun saakka pyyteli mua jatkoille luokseen. Ei sillä mitään sormuksia ollut, joten ajattelin että se on vapaa. Jossain kohtaa mä kuitenkin kysyin sen seurustelusuhteista, jotain että onko siitä kauan kun oot eronnut tjtn. Se meni ihan vaikeeksi ja selvis että ei se mitään eronnut ole. Vaimo on vaan ilmeisesti lomailemassa muualla suomessa lapsen kanssa.

Voi jumalauta.

Ja sitten alkoi ne normaalit selitykset, miten vaimo ei ymmärrä eikä anna läheisyyttä eikä mitään mitä normaali mies kaipaa. Ja kun mä sanoin, etten mä sotkeennu varattuihin, se sanoi että no ok, hän eroaa vaimostaan. Joo joo.

Se oli niin ärsyttävä ja niin ällöttävä. Ja kun mä en suostunut, se otti kaiken henkilökohtaisena loukkauksena. Niinpä niin. Ihana mies. Ei käy vaimorukkaa kateeksi.

Mistä noita riittää?
 
"vieras"
Mulle kävi niin että edettiin jo pidemmälle.. Oikeastaan tosi pitkälle ja kyse ei ollut yhdestä yöstä vaan viime kesän lomamatkasta josta bongasin aivan ihanan 30v miehen joka oli poikaporukalla lomailemassa etelän lomakohteessa.. Vikana päivänä sitten kun tultiin samalla lennolla kotiin, mies ilmoitti lentokoneessa että häntä on vastassa vaimo ja kaksi lasta. Olipa tosi kiva juttu!!!!! ei sitten yhtään aiemmin voinut kertoo, että kotipuolessa odottaa joku..
 
tuul
Elämä on - vaan kyllä se kuulkaa niin on että noita "terassi-heiloja" haetaan aktiivisemmin jos kotona ei asiat ole hyvin. Ei se miesten känniselittely aivan tuulesta ole temmattu, vaikka varmaan sitä väritetään sääli-p**lun toivossa.
 
tapahtuipa eilen
Elämä on - vaan kyllä se kuulkaa niin on että noita "terassi-heiloja" haetaan aktiivisemmin jos kotona ei asiat ole hyvin. Ei se miesten känniselittely aivan tuulesta ole temmattu, vaikka varmaan sitä väritetään sääli-p**lun toivossa.
Onhan se varmasti noin, jos sulla on ihana ja onnellinen parisuhde, niin et sä sillon hae ketään muita. Mutta se vaan on jotenkin niin kornia.. kuulla aina samat asiat. Että vaimo ei ymmärrä eikä siltä saa hellyyttä. Aina nuo samat selitykset. Oispa virkistävää kuulla välillä jotain muitakin syitä.
 
"niin"
[QUOTE="vieras";24152632]Naiset eroavat näissä tilanteissa vain siten, että kertovat miehen ja lapsien olemassaolosta vasta aamulla.[/QUOTE]
Ei, kun naiset kertoo kyllä heti, mutta eivät anna sen haitata lainakaan. Miehiä se ei välttämättä edes niin häiritse, tietääpä ettei nainen jää perään soitteleen.
 
kokeilepa tätä
Onhan se varmasti noin, jos sulla on ihana ja onnellinen parisuhde, niin et sä sillon hae ketään muita. Mutta se vaan on jotenkin niin kornia.. kuulla aina samat asiat. Että vaimo ei ymmärrä eikä siltä saa hellyyttä. Aina nuo samat selitykset. Oispa virkistävää kuulla välillä jotain muitakin syitä.
Kysypä seuraavalta mieheltä, joka tulee selittään näitä samoja, että koskas hän itse viimeksi huomioi vaimoaan, järjesti mahdollisesti lapset hoitoon ja vietti aikaa tämän kanssa ihan vain kahden. Tai toi kukkia kotiin, tms.. Voi olla että menis mies aika hiljaiseksi siinä kohtaa..
 
LLM
[QUOTE="vieras";24152632]Naiset eroavat näissä tilanteissa vain siten, että kertovat miehen ja lapsien olemassaolosta vasta aamulla.[/QUOTE]

Ei välttämättä kerro ollenkaan tai kertoo heti.
 
"niin"
Onhan se varmasti noin, jos sulla on ihana ja onnellinen parisuhde, niin et sä sillon hae ketään muita. Mutta se vaan on jotenkin niin kornia.. kuulla aina samat asiat. Että vaimo ei ymmärrä eikä siltä saa hellyyttä. Aina nuo samat selitykset. Oispa virkistävää kuulla välillä jotain muitakin syitä.
Mutta kertoisko tuo yleisyyskin siitä että noin on? Lapset syntyy ja kuten monikin täällä palstalla sanoo - lapset menee kaiken edelle. Mikä hätä naisella on kun saa läheisyytensä niiltä lapsilta ja elelee siellä "äiti-lapsi" kuplassa? hokien että kyllä aikuinen voi odottaa, lapset on niin hetken pieniä. Mutta kuten sanoin, helppo sen äidin on sanoa kun on ne muksut jotka huomio, on liki jne jne. Iskä saa sitten ne riipeet, toki lapsilta jotain - mutta moni äitihän riippuu siinä alle 1 vuotiaassa niin että isä hädin tuskin väliin mahtuu.

Mutta siis väriettyähän toi toki on, kun sinne pöksyihin pyritään.
 
"tintta"
Alkuperäinen kirjoittaja kokeilepa tätä;24152668:
Kysypä seuraavalta mieheltä, joka tulee selittään näitä samoja, että koskas hän itse viimeksi huomioi vaimoaan, järjesti mahdollisesti lapset hoitoon ja vietti aikaa tämän kanssa ihan vain kahden. Tai toi kukkia kotiin, tms.. Voi olla että menis mies aika hiljaiseksi siinä kohtaa..
Mutta eihän se äiti anna niitä lapsia yökylään kun ovat liian pieniä. Ja kotiin voit kukat viedä, silti se joka hellyyden saa on ne 5v ja 2v ja 5kk. Että mitäs hyötyä siitä?

Ja edes illalla et pääse liki, kun sut on "laitettu" nukkumaan eri huoneeseen. Sänky on sen verran kapea ettei sinne mahdu 2 aikuista ja 3 lapsea- Joten isi on kun joustaa.

Lyhempää työpäivää olis ehkä kiva tehdä että olis aikaa perheelle ja vaimolla- ei onnistu. Ei ole varaa. Viimeiset 6v on tullut elätettyä yksin perhettä - ja menot vaan kasvaa kun lapsia tulee lisää ja ikää heille lisää.

Että eipä se vika välttis aina miehessä ole, vaikka heille se mieluusti sysätään.
 
"vieras"
[QUOTE="tintta";24152722]Mutta eihän se äiti anna niitä lapsia yökylään kun ovat liian pieniä. Ja kotiin voit kukat viedä, silti se joka hellyyden saa on ne 5v ja 2v ja 5kk. Että mitäs hyötyä siitä?

Ja edes illalla et pääse liki, kun sut on "laitettu" nukkumaan eri huoneeseen. Sänky on sen verran kapea ettei sinne mahdu 2 aikuista ja 3 lapsea- Joten isi on kun joustaa.

Lyhempää työpäivää olis ehkä kiva tehdä että olis aikaa perheelle ja vaimolla- ei onnistu. Ei ole varaa. Viimeiset 6v on tullut elätettyä yksin perhettä - ja menot vaan kasvaa kun lapsia tulee lisää ja ikää heille lisää.

Että eipä se vika välttis aina miehessä ole, vaikka heille se mieluusti sysätään.[/QUOTE]

NIMENOMAAN!!! Mulla naispuoleinen kaveri joka kertoo kiusallaan pihtaavansa mieheltään jos mies ei tee kotitöitä..... itse tää nainen on kuitenki kotiäitinä eikä saa edes roskia vietyä päivän aikana. et kyllä saa moni nainen kattoo peiliin!
 
[QUOTE="vieras";24152731]NIMENOMAAN!!! Mulla naispuoleinen kaveri joka kertoo kiusallaan pihtaavansa mieheltään jos mies ei tee kotitöitä..... itse tää nainen on kuitenki kotiäitinä eikä saa edes roskia vietyä päivän aikana. et kyllä saa moni nainen kattoo peiliin![/QUOTE]

Siis todella typerää käytöstä. Jotenkin ihan uskomatonta. :headwall:
 
"tintta"
[QUOTE="vieras";24152731]NIMENOMAAN!!! Mulla naispuoleinen kaveri joka kertoo kiusallaan pihtaavansa mieheltään jos mies ei tee kotitöitä..... itse tää nainen on kuitenki kotiäitinä eikä saa edes roskia vietyä päivän aikana. et kyllä saa moni nainen kattoo peiliin![/QUOTE]

Näinpä. Oon miesvaltaisessa työssä ja kuunnellut tarinan jos toisenkin näistä. Ei siinä, ei toki kaikilla ole noin, mutta aivan liian yleisesti.

Ja yllättäin firman juhlissa/vapaa-ajanvietoissa nuo kuvaamani tyyliset tapaukset on juuri niitä jotka vonkaa jokaisen naisen perään. Vallankin jos ollaan yön yli jossain - meno menee heillä ihan älyttömäksi.

Että vaikka kuinka ne lapset on tärkeitä niin kyllä siitä kaikista tärkeimmästä tulee pitää huolta. Puolin ja toisin. Kun tuo huomio on kohdillaan ja tasavertaista uskon että sillä on lapsillekin paljon suurempin etu kuin sillä että nostetaan se lapsi jalustalle. Toki lasten juttuja ajetaan yleisesti ensin läpi, onhan se itsestään selvää. Mutta kun täälläkin niin moni nainen sanoo ett' elää ensisijaisesti lapselleen ja sitten vasta miehelle. Ok, jos niin tahtoo - sitä sitten saa mitä tilaa.
 
vastaveto
se, että joka jannu vinkuu samoilla sanoilla, ei välttämättäkään tarkoita, että vaimot tosiaan ei ymmärrä eikä anna hellyyttä. Vaan se tarkoittaa, että idiootimpikin on oppinut nuo vuorosanat ulkoa. Se on vähän kuin isämeidän. Ja niin meidänisä sitten ulvoo vaikka kuulle, että kun vaimo ei ymmärrä.

Ja sehän ei sitten ollenkaan susimiestä häiritse, että noilla sanoilla hän tulee oikeastaan jo vastanneeksi kielteisesti kysymykseen, joka ilman muuta kannattaisi vastavuorosanoiksi naisten opetella:

No Ymmärrätkö Sinä Vaimoa?

Aika moni mies tosissaan on äitinsä kanssa naimisissa. Siis sen varaäidin. Noissa äitipoikaliitoissa tietysti lähtökohtakin on se, ettei pojan tarvitsekaan äitiä ymmärtää, vaan saada vain kilttiä hoivaa. Sen vastaanottaessaan hän on osuutensa tehnyt. Tietysti kiltti poika veisi roskat ja niin edelleen, mutta eihän poika voi aina kilttikään olla. Kun ei saa olla mammanpoika kuitenkaan.
 
"tiinu"
Miehet ja naiset on loppuviimein ihan yhtä huomionkipeitä, jotenkin vaan tuntuu että naiset sitä enemmän vonkaa ja odottaa- pitäs muistaa vuosipäivät ja tuoda kukkia muutenkin, pitäs sitä ja pitäs tätä.

Ihan samoin mies kaipaa huomioo, tosin hänelle se nyt on ehkä jotain muuta kuin kukat tai muistaminen.


Lyökää vaan, mutta osa naisista on karvan prinsessoja. Kaipaavat tota huomiota ja kovaan ääneen. Mutta unohtavat itse tyysti huomioimisen...
 
"tintta"
se, että joka jannu vinkuu samoilla sanoilla, ei välttämättäkään tarkoita, että vaimot tosiaan ei ymmärrä eikä anna hellyyttä. Vaan se tarkoittaa, että idiootimpikin on oppinut nuo vuorosanat ulkoa. Se on vähän kuin isämeidän. Ja niin meidänisä sitten ulvoo vaikka kuulle, että kun vaimo ei ymmärrä.

Ja sehän ei sitten ollenkaan susimiestä häiritse, että noilla sanoilla hän tulee oikeastaan jo vastanneeksi kielteisesti kysymykseen, joka ilman muuta kannattaisi vastavuorosanoiksi naisten opetella:

No Ymmärrätkö Sinä Vaimoa?

Aika moni mies tosissaan on äitinsä kanssa naimisissa. Siis sen varaäidin. Noissa äitipoikaliitoissa tietysti lähtökohtakin on se, ettei pojan tarvitsekaan äitiä ymmärtää, vaan saada vain kilttiä hoivaa. Sen vastaanottaessaan hän on osuutensa tehnyt. Tietysti kiltti poika veisi roskat ja niin edelleen, mutta eihän poika voi aina kilttikään olla. Kun ei saa olla mammanpoika kuitenkaan.
Mun kokemuksella tää oikeasti on aika kaukana - joku ääritapaus voi olla tälläinen, mut he tuppaa oleen niitä hunsvotteja jotka on aina vaihtanut naisia kuin kalsareita. Teinistä pitäen - kaikki varmasti tietää ton tyypin.

Tosiaan, 15 vuotta on mennyt työssä jossa olen yleensä ainoa nainen ja ympärillä useampi sata miestä. Tunnen heidän elämäänsä jonkin verran hyvin, pienellä paikkakunnalla kun nuo perheetkin tulee nopsaan tutuiksi.

Mutta enhän mä mies ole, ainostaan "salakuuntelija"
 

Yhteistyössä