Oliko tää flirttiä vai pelkkää ystävällisyyttä?

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
Kertokaa
Tapasin erään puolitutun eräässä ruokaravintolassa. Pyysi röökiseuraksi terassille. Ja niinpä siinä sitten meni tunti jos toinenkin, siideri jos toinenkin. Tarjos mulle ruuat ja yhdessä kohdassa se piti jalkapeliä mun kanssa. Siis en tiiä tekikö se sen tarkoituksella ja jos niin missä tarkoituksessa. Mutta useemman kerran pöydän alla se kosketti mun jalkoja omillaan. Pyyteli mua sen seuraksi sen mökille. Tai jos en mökille lähde, niin järvenrannalle.
Kieltäydyin kutsusta, mutta nauraen. Välillä se katsoi mua silmiin ja hymyili ja oli vaan hiljaa.

Siis tsissus sentään. Flirttasko se mulle? Yrittikö se oikeesti iskeä mua, vai oliko tuo kaikki vaan ihan kaverimeininkiä? Mä oon oikeasti ihan pihalla näissä jutuissa, joten ei saa nauraa. Viis tuntia taidettiin istua siellä kaksin.

Ja kun mä sanoin etten mä lähde sen mökille, se sanoi ettei hänkään sinne sitten jaksa lähteä. Vaikka alussa olikin sinne menossa ja alkoi pyytelemään mua seuraksi.

Mitähän tästä nyt pitäis ajatella.

Liian monet siiderit on sekoittaneet mun pääni.
 
Non compos mentis
Meillä on ilmeisesti erilainen käsitys flirtistä. Mä luen sun kertomusta niin, että uros olisi halunnut paritella kanssasi syrjäisemmässä paikassa ja testasi sinun halukkuuttasi.
 
Kertokaa
No just.
Tjaah.

(Mä oon sanaton)

Ehkä se jatkaa mun iskemistä tulevassakin. Ehkä. Ehkä mä jossain kohtaan tajuan. Tai sit jos tää nyt jää tähän, kun en lähtenyt silmäpeliä pitemmälle sen kanssa.

Mä oon niin puusilmä.
 
Non compos mentis
Jos sulla on heittää sen tyypin yhteystiedot, niin minä voin opastaa sitä tarvittavista apuvälineistä. Sellaisista kuten megafoni, sireeni ja strobovalot. Hienovaraiseen vihjailuun. Ettei vaan mene taas ohi.
En tiedä, oletko kattonut sarjaa nimeltä The Mighty Boosh koskaan. Siinä merihirviö Old Greg kidnappaa yhden miehen, josta tykkää. :D Suosittelen samaa tälle ap:n ukkelille, lempeässä mielessä tietty.
 
Kertokaa
Jos sulla on heittää sen tyypin yhteystiedot, niin minä voin opastaa sitä tarvittavista apuvälineistä. Sellaisista kuten megafoni, sireeni ja strobovalot. Hienovaraiseen vihjailuun. Ettei vaan mene taas ohi.
:D
Okei. Pistän harkintaan.

Toisaalta, ehkä sä voisit opastaa mua tunnistamaan iskuyritykset normaalista vastakkaisen sukupuolen kanssakäymisestä. Tää kun on ollut mun heikko kohtani aina. Ja ilmeisesti todellakin syy sille, miks mä oon aina vaan sinkku..
 
"vvv"
Toisaalta, ehkä sä voisit opastaa mua tunnistamaan iskuyritykset normaalista vastakkaisen sukupuolen kanssakäymisestä. Tää kun on ollut mun heikko kohtani aina. Ja ilmeisesti todellakin syy sille, miks mä oon aina vaan sinkku..
Joo mut ei tollaseen kannata lähteä mukaan jos ei itsekin etsi vaan yhdenillanseuraa! Selvästi se halus sut vaan sänkyyn, kun eteni noin nopeesti.

Pikkasen rauhallisempi tahti johtaa parisuhteeseen, eli mies esittää nuo kertomasi kohdat yks kerrallaan ilta toisensa perään. Ja voithan itsekin ehdotella jotain pientä kuten syömään menoa, sille joka sua kiinnostaa (pahinta mitä voi käydä on että se kieltäytyy, ja kyllähän se hävettää mutta mikä ei tapa se vahvistaa :) )
 
:D
Okei. Pistän harkintaan.

Toisaalta, ehkä sä voisit opastaa mua tunnistamaan iskuyritykset normaalista vastakkaisen sukupuolen kanssakäymisestä. Tää kun on ollut mun heikko kohtani aina. Ja ilmeisesti todellakin syy sille, miks mä oon aina vaan sinkku..
Voi, se on helppoa. Oleta aina, että kyseessä on iskuyritys tai ainakin maaperän tunnustelu, ellei ole perusteltua syytä (hapan ilme, sormus ja raskaana, jne.) olettaa muuta.
 
"mä"
Toisaalta, ehkä sä voisit opastaa mua tunnistamaan iskuyritykset normaalista vastakkaisen sukupuolen kanssakäymisestä. Tää kun on ollut mun heikko kohtani aina. Ja ilmeisesti todellakin syy sille, miks mä oon aina vaan sinkku..
Ukolla ollut suurin piirtein kieli sun korvassa ja sä kysyt, että yrittikö se iskeä sua. Ei yrittänyt, sulla oli vaan jotain ruoanmuruja jäänyt korvan taa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Kertokaa
[QUOTE="vvv";24150040]Joo mut ei tollaseen kannata lähteä mukaan jos ei itsekin etsi vaan yhdenillanseuraa! Selvästi se halus sut vaan sänkyyn, kun eteni noin nopeesti.

Pikkasen rauhallisempi tahti johtaa parisuhteeseen, eli mies esittää nuo kertomasi kohdat yks kerrallaan ilta toisensa perään. Ja voithan itsekin ehdotella jotain pientä kuten syömään menoa, sille joka sua kiinnostaa (pahinta mitä voi käydä on että se kieltäytyy, ja kyllähän se hävettää mutta mikä ei tapa se vahvistaa :) )[/QUOTE]

Ehkä niin. Toisaalta en kyllä jaksais uskoa tähän vaihtoehtoon, se tuntee mun koko perheen (vanhemmat ja sisarukset) joten ehkä se ei kuitenkaan ihan vaan seksiä.. en tiiä. On se aiemminkin ollut jotenkin semmoinen, että mä oon miettinyt että onkohan sillä jotain taka-ajatuksia. Ehkä se kuitenkin on vaan ystävällinen? Ilman sen kummempia?
 
Ehkä niin. Toisaalta en kyllä jaksais uskoa tähän vaihtoehtoon, se tuntee mun koko perheen (vanhemmat ja sisarukset) joten ehkä se ei kuitenkaan ihan vaan seksiä.. en tiiä. On se aiemminkin ollut jotenkin semmoinen, että mä oon miettinyt että onkohan sillä jotain taka-ajatuksia. Ehkä se kuitenkin on vaan ystävällinen? Ilman sen kummempia?
Taka-ajatuksia tai etuajatuksia, samanhan tuon tekee? Olen varma, että kyseinen herra olisi varmasti mielellään hyvin ystävällinen, ilman sen kummempia, sekä edestä ja takaa :D
 
Ehkä niin. Toisaalta en kyllä jaksais uskoa tähän vaihtoehtoon, se tuntee mun koko perheen (vanhemmat ja sisarukset) joten ehkä se ei kuitenkaan ihan vaan seksiä.. en tiiä. On se aiemminkin ollut jotenkin semmoinen, että mä oon miettinyt että onkohan sillä jotain taka-ajatuksia. Ehkä se kuitenkin on vaan ystävällinen? Ilman sen kummempia?
Ei se välttämättä halua sinua pelkästään sänkyyn, mutta kyllä se varmasti haluaa sinulta enemmän kuin ystävyyttä.,
 
Ajattelisin, että se on kiinnostunut susta. Jos ois vain kaverina kysynyt mökille, niin ei ois jalallaan sun jalkaas hivellyt. Ja ne katseet ja hymyt voi o?la aika varma merkki.. Ootat pari päivää, jos mitään ei kuulu, niin pyydät muka ohimennen sitä drinksulle tai syömään. Nyt se voi olla siinä uskossa, että sulla ei kiinnosta.
Ei muuta kuin lykkyä tykö:)
 
[QUOTE="vvv";24150040]Joo mut ei tollaseen kannata lähteä mukaan jos ei itsekin etsi vaan yhdenillanseuraa! Selvästi se halus sut vaan sänkyyn, kun eteni noin nopeesti.

Pikkasen rauhallisempi tahti johtaa parisuhteeseen, eli mies esittää nuo kertomasi kohdat yks kerrallaan ilta toisensa perään. Ja voithan itsekin ehdotella jotain pientä kuten syömään menoa, sille joka sua kiinnostaa (pahinta mitä voi käydä on että se kieltäytyy, ja kyllähän se hävettää mutta mikä ei tapa se vahvistaa :) )[/QUOTE]

Ei mun mielestä noiden eleiden perusteella voi mitenkään tehdä sellaista oletusta, että mies olis vaan seksistä kiinnostunut, yhden illan jutusta. Luultavasti seksistäkin, mutta ihan mahdollisesti myös muustakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä