Oliko tää flirttiä vai pelkkää ystävällisyyttä?

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
aapeee
:D
Törmättiin eilen ja tänäänkin. Samassa paikassa.. Eilen ei mitään erikoista, paikalla oli muitakin tuttuja joten ei mitään. Mut tänään. Taas se katteli mua silleen hymy huulilla, pää kallellaan. Aika sööttiä ;) Ja kun lähdin, se toivotteli mulle turvallista kotimatkaa ja taas se katse ja hymy. Melkein pari tuntia taas istuttiin ja juteltiin kaikenlaista.

Edelleenkään mä en voi uskoa todeksi sitä, että se ois musta kiinnostunut. Aattelen vaan että jos se onkin vaan ystävällinen eikä mitään muuta. Voisko se olla todennäköistä? En tahtois pettyä tai huomata elätteleväni turhia toiveita.

Ei sillä oo edes mun numeroa eikä mulla sen, että sekin puoltaa sitä että se on vaan kaverimielessä liikkeellä. Jospa se on vaan tuommoinen luonnostaan? Äh.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";24161214]Kumpi on kamalampaa, tulla torjutuksi (mikä ei teidän tapauksessa näytä todennäköiseltä) vai huokailla täällä viikkokaupalla, kun meni mies sivu suun?[/QUOTE]

Mä lupaan, etten huokaile täällä viikkokaupalla jos niin käy.
Ehkä mä annan muutaman päivän kulua ja kattelen loppuviikosta mikä on tilanne. Jos vaikka nähtäis silloin taas sattumalta..
 
aapee päivittää tarinaa
Ette ikinä usko mitä mä tänään kuulin.
Tuo kyseinen mies oli eilen/tänään, en oo varma, kysellyt mun puhnroa mun kaverilta. :D Mut mun kaveri ei ollut sitä sitten antanut kun mullon salainen puhnro, vaan oli vastannut että kysyy sitä multa suoraan jos semmoisen kerran tahtoo.
Haa. :D
Ei olla nyt nähty viikkoon, enkä tiiä koska satutaan näkemään seuraavaksi. Voi olla että mä oottelen sitä välähdystä, että se hoksaa pyytää mun fb:ssä kaveriksi. Sitä kautta ainakin mut saa kiinni.. Kiva leikkiä vaikeesti tavoiteltavaa ;)
 
pliis
Mä jankkaan.. mutta mitä mieltä ootte, viitsisinkö laittaa tuolle miehelle fb kaveripyynnön?

Mä oon miettinyt tuota puhnrojuttua, mitä jos se oikeesti onkin vain kaverimielellä liikkeellä? Tiesi, että oon lomareissulla tän viikon, tosin sanoin että kotiudutaan viim. perjantaina. Ja nyt se oli kysellyt että oonkohan vielä reissussa ja jos oon, niin kaipaa mun nroa kun on itekin reissussa että jos voitais kahvitella tuolla jossain. Mitä jos mä vaan liioittelen asioita, eikä tässä ookaan sen kummemmasta kyse? Oisko kaveripyyntö liian tyrkkyä? Ei se taida muutenkaan siellä facebookissa käydä..
 
kehotus
Ei nyt pahalla ap, mutta ihmettelen jos kukaan jaksaa tuollaista jahkausta. :D Jos olisin mies niin juoksisin lujaa tämän ketjun luettuani. Jos vatvot kaikkia asioita noin perusteellisesti, niin tuskin tietysti koskaan mitään suhdetta ehdit edes aloittaa. ;) Ihan ystävyydellä, relaa nainen. Laita se pyyntö. Elä, älä vain pähkäile.
 
"aapee"
[QUOTE="eee";24211521]Ei tsiiiiiiiiisus....
Ëi ole kaveripyyntö tyrkkyä (toki turhaa, jos mies ei käytä facebookia?).
Ei se halua olla sun kaveri.[/QUOTE]

Jaa ei?

Ja ihan oikeasti, niin tyhmältä kuin mä tiedänkin kuulostavani, niin ihan oikeasti mä EN tajua milloin joku flirttaa tai on kiinnostunut. En ihan oikeasti. Mä oon täysin umpisokea sille. Ja sen takia mä teen typeriä aloituksia nettipalstoille ja itsestäni pellen. Kun en vaan oikeasti tajua enkä näe. Enkä mä halua livenä tehdä ittestäni tyhmää, joten mieluummin oon tajuamatta kuin alan kuvittelemaan jotain ilman taustamielipiteitä.

Että tsiisus vaan.
 
"aapee"
Ei nyt pahalla ap, mutta ihmettelen jos kukaan jaksaa tuollaista jahkausta. :D Jos olisin mies niin juoksisin lujaa tämän ketjun luettuani. Jos vatvot kaikkia asioita noin perusteellisesti, niin tuskin tietysti koskaan mitään suhdetta ehdit edes aloittaa. ;) Ihan ystävyydellä, relaa nainen. Laita se pyyntö. Elä, älä vain pähkäile.
Mä jahkailen näitä asioita vaan omassa päässäni. En muiden nähden tai kuullen. Joten tää skitsous on vaan ja ainoastaan mun mielessäni.

Mut joo. Ei kai tää oo ihan tervettä, ja syy varmaan sille että oon iän kaiken sinkkuna. Mut tää pohjautuu varmaankin mun epävarmuudelleni. En usko että oon ihastumisen tai rakkauden arvoinen, joten en myöskään siksi tajua jos joku on musta kiinnostunut. Surkee kohtalo tääkin toisaalta.
 
kehotus
[QUOTE="aapee";24211579]Mä jahkailen näitä asioita vaan omassa päässäni. En muiden nähden tai kuullen. Joten tää skitsous on vaan ja ainoastaan mun mielessäni.

Mut joo. Ei kai tää oo ihan tervettä, ja syy varmaan sille että oon iän kaiken sinkkuna. Mut tää pohjautuu varmaankin mun epävarmuudelleni. En usko että oon ihastumisen tai rakkauden arvoinen, joten en myöskään siksi tajua jos joku on musta kiinnostunut. Surkee kohtalo tääkin toisaalta.[/QUOTE]

Harmillista että sinusta tuntuu siltä, ettet ole rakkauden arvoinen. Siihen ei onneksi ole pakko jäädä kiinni, vaikkakin vaatii paljon työtä opetella itsearvostusta. Hyppy suhteeseen on aina pelottavaa, se ei muutu vaikka itsetuntosi olisi mitä. Ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin joko ottaa riski tai sitten jättää elämättä. Toivottavasti valitset elämisen. :)
 
"vieras"
Kyllä se mies vielä tulee sua kotoa hakemaan. Muistat vaan pitää huolta, ettet itse, eikä kukaan kaverisikaan paljasta koko nimeäsi, puhelinnumeroasi tai osoitettasi.
 

Yhteistyössä